Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Casper

Re: Esittäytymiset

Post by Casper »

Tervehdys!

Olen 32-vuotias mieshenkilö Kotkasta. Horoskoopiltani olen kaksonen ja tunnistan selvästi kaksosen piirteet itsessäni. Palkkatyöni teen turvallisuusalalla sekä ääniteknikkona, henkisen työni taas teen kirjojen, musiikin sekä kuntoilun parissa. Kenties ystäväni aikanaan antama "working class occultist" titteli ei ole niin kaukana totuudesta. Okkultismi ja esoteria ovat kiehtoneet teini-ikäisestä asti ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Azazelin Tähden internet-sivuille eksyin kolmisen vuotta sitten. Tekstejä tutkittuani tunsin löytäneeni sen kuuluisan henkisen kodin jo silloin, mutta syystä tai toisesta asia jäi hautumaan. Nyt läheisen kuoleman jälkeen jokin "lukko" sisälläni aukesi ja tuntui olevan oikea aika lähettää jäsenhakemus, joka suureksi ilokseni hyväksyttiin. Foorumiakin siis olen seurannut hiljaa sivusta useamman vuoden ja nyt jäsenyyden myötä tuntui oikealta rikkoa hiljaisuus tällä saralla.

Pidemmittä puheitta, on ilo olla osa joukkoa.
Kenazis

Post by Kenazis »

alterecho wrote:Tervehdys!

Olen 32-vuotias mieshenkilö Kotkasta. Horoskoopiltani olen kaksonen ja tunnistan selvästi kaksosen piirteet itsessäni. Palkkatyöni teen turvallisuusalalla sekä ääniteknikkona, henkisen työni taas teen kirjojen, musiikin sekä kuntoilun parissa. Kenties ystäväni aikanaan antama "working class occultist" titteli ei ole niin kaukana totuudesta. Okkultismi ja esoteria ovat kiehtoneet teini-ikäisestä asti ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Azazelin Tähden internet-sivuille eksyin kolmisen vuotta sitten. Tekstejä tutkittuani tunsin löytäneeni sen kuuluisan henkisen kodin jo silloin, mutta syystä tai toisesta asia jäi hautumaan. Nyt läheisen kuoleman jälkeen jokin "lukko" sisälläni aukesi ja tuntui olevan oikea aika lähettää jäsenhakemus, joka suureksi ilokseni hyväksyttiin. Foorumiakin siis olen seurannut hiljaa sivusta useamman vuoden ja nyt jäsenyyden myötä tuntui oikealta rikkoa hiljaisuus tällä saralla.

Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi!
"We live for the woods and the moon and the night"
Sothoth

Post by Sothoth »

Tervetuloa alterecho!
Haeresis

Post by Haeresis »

Tervetuloa! Yllättävää löytää täältä joku joka on samasta kaupungista että työskentelee samalla alalla (turvallisuusala).
alterecho wrote:Tervehdys!

The darker the night, the brighter the stars,
The deeper the grief, the closer is God!
Benemal

Post by Benemal »

Tervetuloa kaikki kotkalaiset vartijat, mutta myös myös saatanallisia näppäreitä tarvitaan käsien yhdistämisen työssä.
Lumen

Post by Lumen »

Ainiin piti päivittää että minut hyväksyttiin jäseneksi! \o/
Invitus

Post by Invitus »

Terveisiä kaikille uusille! Ja isot aplodit meille turvallisuusalan ammattilaisille... :D Turvallisuus ja hoitoalat ovat yllättävän vahvasti läsnä täällä.
"And so he who looks down at his feet will not know the truth, but he who discerns by the sun which way to go." -Tolstoi
Ratnaraj

Post by Ratnaraj »

Sain pari viikkoa sitten tiedon, että minut hyväksyttiin veljeskunnan jäseneksi. On ilo olla työssä mukana! Seuran käytännöt ovat itselle vielä uusia ja pahoittelenkin tässä väärinkäsityksiäni. Vaikka kukaan ei ole seppä syntyessään ja erehtyminenkin lienee ainakin joskus inhimillistä, oma tietämättömyyteni ja etenkin ajoittainen kärsimättömyyteni silti hiukan harmittaa.

Te adoro, te invoco et peto Azazel, magister meus.
"The intelligent man finds almost everything ridiculous, the sensible man hardly anything." -Goethe
Demergon

Post by Demergon »

Haades wrote:Sain pari viikkoa sitten tiedon, että minut hyväksyttiin veljeskunnan jäseneksi. On ilo olla työssä mukana! Seuran käytännöt ovat itselle vielä uusia ja pahoittelenkin tässä väärinkäsityksiäni. Vaikka kukaan ei ole seppä syntyessään ja erehtyminenkin lienee ainakin joskus inhimillistä, oma tietämättömyyteni ja etenkin ajoittainen kärsimättömyyteni silti hiukan harmittaa.
Käytin itse alkuaikoina vertauskuvaa 'melonin poimiminen pinseteillä', kuvatakseni miltä liittyminen alussa tuntui.
Minulle kuitenkin vakuutettiin että pinsetit joko kasvaa tai sitten löytää veljeskunnan avulla sen pienimmän oman melonin. Näin on käynytkin, en vaan tiedä kummin päin!

Yritän siis sanoa Tervetuloa! :)
Betänk: Lifvets korthet, dödens visshet, evighetens längd!
Sampo Olavi

Post by Sampo Olavi »

Tervehdys

Olen 89 syntynyt Lapista kotoisin oleva kuun alussa Helsinkiin muuttanut mies. Horoskoopiltani olen kaksonen. En kyllä koe itseäni kovin sosiaaliseksi.

Suhtautumistapani lienee enimmäkseen tunteellinen/palvonnallinen. Henkiset kokemukseni ovat usein fyysisen himon värittämiä. Astraalisille vaikutuksille olen herkkä.
Antroposofian koen itselleni helpommin ymärrettävänä/paremmin sopivana kuin teosofian.

Kouluja olen jättänyt 3 kappaletta kesken ja jäänyt nuorena sairaseläkkeelle. Monta vuotta olen kuluttanut aika pitkälti tietokoneen ääressä pahemmin mitään kehittävää tekemättä.
Jonkinlaiseksi surulliseksi hedonismin alaspäin viettäväksi poluksi olen tämän kokenut.
Locked