Esittäytymiset
-
Re: Esittäytymiset
Tervehdys!
Olen 32-vuotias mieshenkilö Kotkasta. Horoskoopiltani olen kaksonen ja tunnistan selvästi kaksosen piirteet itsessäni. Palkkatyöni teen turvallisuusalalla sekä ääniteknikkona, henkisen työni taas teen kirjojen, musiikin sekä kuntoilun parissa. Kenties ystäväni aikanaan antama "working class occultist" titteli ei ole niin kaukana totuudesta. Okkultismi ja esoteria ovat kiehtoneet teini-ikäisestä asti ja sillä tiellä ollaan edelleen.
Azazelin Tähden internet-sivuille eksyin kolmisen vuotta sitten. Tekstejä tutkittuani tunsin löytäneeni sen kuuluisan henkisen kodin jo silloin, mutta syystä tai toisesta asia jäi hautumaan. Nyt läheisen kuoleman jälkeen jokin "lukko" sisälläni aukesi ja tuntui olevan oikea aika lähettää jäsenhakemus, joka suureksi ilokseni hyväksyttiin. Foorumiakin siis olen seurannut hiljaa sivusta useamman vuoden ja nyt jäsenyyden myötä tuntui oikealta rikkoa hiljaisuus tällä saralla.
Pidemmittä puheitta, on ilo olla osa joukkoa.
Olen 32-vuotias mieshenkilö Kotkasta. Horoskoopiltani olen kaksonen ja tunnistan selvästi kaksosen piirteet itsessäni. Palkkatyöni teen turvallisuusalalla sekä ääniteknikkona, henkisen työni taas teen kirjojen, musiikin sekä kuntoilun parissa. Kenties ystäväni aikanaan antama "working class occultist" titteli ei ole niin kaukana totuudesta. Okkultismi ja esoteria ovat kiehtoneet teini-ikäisestä asti ja sillä tiellä ollaan edelleen.
Azazelin Tähden internet-sivuille eksyin kolmisen vuotta sitten. Tekstejä tutkittuani tunsin löytäneeni sen kuuluisan henkisen kodin jo silloin, mutta syystä tai toisesta asia jäi hautumaan. Nyt läheisen kuoleman jälkeen jokin "lukko" sisälläni aukesi ja tuntui olevan oikea aika lähettää jäsenhakemus, joka suureksi ilokseni hyväksyttiin. Foorumiakin siis olen seurannut hiljaa sivusta useamman vuoden ja nyt jäsenyyden myötä tuntui oikealta rikkoa hiljaisuus tällä saralla.
-
Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi!alterecho wrote:Tervehdys!
"We live for the woods and the moon and the night"
-
Tervetuloa alterecho!
- Haeresis
Tervetuloa! Yllättävää löytää täältä joku joka on samasta kaupungista että työskentelee samalla alalla (turvallisuusala).
alterecho wrote:Tervehdys!
The darker the night, the brighter the stars,
The deeper the grief, the closer is God!
The deeper the grief, the closer is God!
- Benemal
Tervetuloa kaikki kotkalaiset vartijat, mutta myös myös saatanallisia näppäreitä tarvitaan käsien yhdistämisen työssä.
- Lumen
Ainiin piti päivittää että minut hyväksyttiin jäseneksi! \o/
- Invitus
Terveisiä kaikille uusille! Ja isot aplodit meille turvallisuusalan ammattilaisille...
Turvallisuus ja hoitoalat ovat yllättävän vahvasti läsnä täällä.

"And so he who looks down at his feet will not know the truth, but he who discerns by the sun which way to go." -Tolstoi
- Ratnaraj
Sain pari viikkoa sitten tiedon, että minut hyväksyttiin veljeskunnan jäseneksi. On ilo olla työssä mukana! Seuran käytännöt ovat itselle vielä uusia ja pahoittelenkin tässä väärinkäsityksiäni. Vaikka kukaan ei ole seppä syntyessään ja erehtyminenkin lienee ainakin joskus inhimillistä, oma tietämättömyyteni ja etenkin ajoittainen kärsimättömyyteni silti hiukan harmittaa.
Te adoro, te invoco et peto Azazel, magister meus.
Te adoro, te invoco et peto Azazel, magister meus.
"The intelligent man finds almost everything ridiculous, the sensible man hardly anything." -Goethe
- Demergon
Käytin itse alkuaikoina vertauskuvaa 'melonin poimiminen pinseteillä', kuvatakseni miltä liittyminen alussa tuntui.Haades wrote:Sain pari viikkoa sitten tiedon, että minut hyväksyttiin veljeskunnan jäseneksi. On ilo olla työssä mukana! Seuran käytännöt ovat itselle vielä uusia ja pahoittelenkin tässä väärinkäsityksiäni. Vaikka kukaan ei ole seppä syntyessään ja erehtyminenkin lienee ainakin joskus inhimillistä, oma tietämättömyyteni ja etenkin ajoittainen kärsimättömyyteni silti hiukan harmittaa.
Minulle kuitenkin vakuutettiin että pinsetit joko kasvaa tai sitten löytää veljeskunnan avulla sen pienimmän oman melonin. Näin on käynytkin, en vaan tiedä kummin päin!
Yritän siis sanoa Tervetuloa!

Betänk: Lifvets korthet, dödens visshet, evighetens längd!
- Sampo Olavi
Tervehdys
Olen 89 syntynyt Lapista kotoisin oleva kuun alussa Helsinkiin muuttanut mies. Horoskoopiltani olen kaksonen. En kyllä koe itseäni kovin sosiaaliseksi.
Suhtautumistapani lienee enimmäkseen tunteellinen/palvonnallinen. Henkiset kokemukseni ovat usein fyysisen himon värittämiä. Astraalisille vaikutuksille olen herkkä.
Antroposofian koen itselleni helpommin ymärrettävänä/paremmin sopivana kuin teosofian.
Kouluja olen jättänyt 3 kappaletta kesken ja jäänyt nuorena sairaseläkkeelle. Monta vuotta olen kuluttanut aika pitkälti tietokoneen ääressä pahemmin mitään kehittävää tekemättä.
Jonkinlaiseksi surulliseksi hedonismin alaspäin viettäväksi poluksi olen tämän kokenut.
Olen 89 syntynyt Lapista kotoisin oleva kuun alussa Helsinkiin muuttanut mies. Horoskoopiltani olen kaksonen. En kyllä koe itseäni kovin sosiaaliseksi.
Suhtautumistapani lienee enimmäkseen tunteellinen/palvonnallinen. Henkiset kokemukseni ovat usein fyysisen himon värittämiä. Astraalisille vaikutuksille olen herkkä.
Antroposofian koen itselleni helpommin ymärrettävänä/paremmin sopivana kuin teosofian.
Kouluja olen jättänyt 3 kappaletta kesken ja jäänyt nuorena sairaseläkkeelle. Monta vuotta olen kuluttanut aika pitkälti tietokoneen ääressä pahemmin mitään kehittävää tekemättä.
Jonkinlaiseksi surulliseksi hedonismin alaspäin viettäväksi poluksi olen tämän kokenut.