Ennustusmenetelmistä

Astraaliset ja paranormaalit kokemukset, unet, näyt.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Ennustusmenetelmistä

Post by Kenazis »

Shivaprasaada wrote:Itse käytän ennustusmenetelmistä eniten erilaisia Tarot-kortteja, Oraakkeli-kortteja ja I Ching-kortteja. Niiden käytössä minulla on luontainen lahjakkuus ja ne ovat aina antaneet lähes täydellisiä ja hyvin kattavia vastauksia.

Näen myös enneunia, mutta tämä on synnyinlahja ja ne tulevat omia aikojaan ja unta nähdessä olen tietoinen, että näen unta ja enneunta, mutta en pysty juurikaan hallitsemaan unta, vaan enemmänkin seuraan sen tapahtumia ja unet kertovat viestinsä ensisijaisesti symbolisilla tavoilla, mutta olen aina kyennyt tulkitsemaan symbolit oikein.
Todella vaikea päästä tämän viestin "aaltopituudelle", koska minulla ei ole minkäänlaista lahjakkuutta ennustusmenetelmien kanssa enkä myöskään ole koskaan nähnyt yhtäkään enneunta. Toisin sanoen: en ole koskaan kohdannut tällaista "ilmiömaailmaa".
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
Shivaprasaada
Posts: 127
Joined: Fri Feb 24, 2017 8:40 pm

Re: Ennustusmenetelmistä

Post by Shivaprasaada »

Tervehdys Kenazis!

Mystiset voimat eivät ole sellaisia jotka vain harvat omaisivat. Kaikilla meillä on jonkinlaisia mystisiä voimia. Ihmiset eivät vain yleensä huomaa niitä.

Meillä Kali-yugan Rauta-ajan ihmisillä on niin huono karma ja meidän ruumiimme ja mielemme ovat ihan romuja verrattuna Satya-yugan Kultaisen-ajan ihmisten karmaan, ruumiin ja mielen kykyihin. Meidän mystiset voimamme ovat yleensä niin heikkoja ja huomaamattomanomaisia, että tavalliset ihmiset eivät huomaa niitä usein itsessään, eivätkä edes välttämättä muissakaan, joilla ne ovat vähän vahvempia.

Jos sinulla ei ole ennustuslahjoja ne eivät ehkä kuuluneet mystisten synnyinlahjojesi pakettiin. Tai sitten ne kuuluvat, mutta ne eivät ole vielä aktivoituneet. Ne voidaan kuitenkin aktivoida tai niitä voi kuitenkin harjoittaa, jos niitä ei vielä ole.

Annan pienen vinkin, jos sinua kiinnostaa Tarot-taitojen harjoittaminen.

Aleisteir Crowleyn Thot-pakka on ehkä parhain ja siihen sopiva tulkintakirja on Gerd Zieglerin Tarot - sielun peili. Se on hyvä.

Sekoita pakka ja levitä se pöydälle. Vetäydy meditatiiviseen tilaan ja esitä kysymys. Voit lausua Auṁ-mantran helpottaaksesi mystisten voimien aktivoitumista.
Pidä silmäsi kiinni ja liikuta vallitsevaa kättäsi korttien yllä ja tunnustele säteilevätkö ne lämpöä, sähköisyyttä tai molempia. Kortti joka vetää sinua eniten puoleensa, vastaa parhaiten kysymykseesi. Ota kortti ja katso tulkinta kirjasta. Lue koko tulkinta ja käytä tietoasi ja viisauttasi soveltaaksesi kortin merkityksen kysymykseen. Tällä tavoin löydät vastauksen kysymykseesi.

Näin minä aloitin ja se toimi heti ensimmäisellä kerralla.

Jos sinua kiinnostaa tämä menetelmä, toivotan sinulle parhainta mahdollista menestystä sen kehittämisessä.

Jos sinua kiinnostaa muut mystiset voimat, toivotan samaa niiden kehittämisessä.
Jos on itse paha, koko maailma on paha. Intialainen sananlasku, Urdu
Joka ei toisille pahaa toivo kuten ei itselleenkään, häntä ei paha kohtaa syyn puuttumisen vuoksi. Viṣṇupurāna, Intia
User avatar
Gethsemane
Posts: 39
Joined: Thu Jan 11, 2018 12:59 pm

Re: Ennustusmenetelmistä

Post by Gethsemane »

Minulla on ollut sama tarot-pakka 20-vuotta.Valitsin aikoinaan Kalevala-pakan,kun en jotenkin pystynyt syttymään esim.Rider-Waiten kortteihin kuvien ja värien takia.On varmasti helpompi minun ottaa kortit esiin,kun tiedän pitävän kuvista vaikka niissä ei perinteistä tarot-symboliikkaa oikeastaan ole.

Hahmottelen korteilla sitä missä menen.Olen pyrkinyt vain tutkimaan kuvia ja ottamaan vastaan ajatukset mitä niistä herää,mutta sorrun kuitenkin myös vilkaisemaan mitä tarot-kirja kertoo.Tästä olen ajatellut irrottautua.

Ennustan lähinnä itselleni.Aistin enenevästi muiden energioita/tunnelmia/suuntautumisi ja voisi olla aika alkaa harjoittelemaan sitä onko välineen käyttö ylipäänsä tarpeellista.
Isobel
Posts: 34
Joined: Sun Jan 24, 2016 11:11 am

Re: Ennustusmenetelmistä

Post by Isobel »

En ole koskaan käyttänyt Tarot kortteja, enkä harrastanut tietoisesti mitään muitakaan ennustus menetelmiä. Intuition kautta kuitenkin aavistelen tulevaa ja usein osun oikeaan. Se ei kuitenkaan perustu niinkään mystisiin voimiin kuin ympäröivän maailman havainnointiin. Ihmisten äänenpainoihin ja tunteiden tulkitsemiseen. Toisaalta olen joskus aavistanut jotakin suurempaa tapahtuvaksi lähipiirissäni ilman että olisin ollut ko. Henkilöiden kanssa tekemisissä.
Harmittavan usein uutiset ovat huonoja.

Enneunet ovatkin sitten minulle hieman hämärän peitossa. Olen nähnyt "enneunia" kuitenkin niin, että tapahtumat eivät täysin vastaa todellisuutta ja tulokset ovat usein tulkittavissa täysin erilaisesti riippuen tulkitsijasta. Kuitenkin niin, että tunne ja minun oma tulkintani on suurimmalta osalta todellisuutta vastaava. Kysymys kuuluukin, onko se enneuni jos eri ihmiset eivät tulkinnassaan pääse samaan tulokseen ja vain minun oma tulkintani, omine tunteineni ja omine kokemuksineni näkee siinä samoja tuloksia ja todellisuutta vastaavia tapahtumia?

Voiko saman kysymyksen laajentaa kaikkiin ennustus menetelmiin?
Nosce Te Ipsum
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Ennustusmenetelmistä

Post by Smaragd »

Isobel wrote:Kysymys kuuluukin, onko se enneuni jos eri ihmiset eivät tulkinnassaan pääse samaan tulokseen ja vain minun oma tulkintani, omine tunteineni ja omine kokemuksineni näkee siinä samoja tuloksia ja todellisuutta vastaavia tapahtumia?
Tuntuisi väärältä irrottaa uni sen näkijän tulkinnasta. Kokonaisuus ja rakenteet joihin uni ilmestyy on erittäin oleellista. Unen eristäminen suuremmasta alitajuntojen verkostosta tuntuu myös kyseenalaiselta. Oma tulkinta on oleellisin mutta myös kaikki maailmassa olevat ideat joista ei välttämättä ole täysin tietoinen ovat potentiaalisesti läsnä unen sisällössä. Jos tarkkaavaiselle päälle sattuu, saattaa käydäkin niin että juuri sopivat ideat tulkintaa varten ilmenevät toisten olentojen kautta esim. joku eläinkohtaaminen luonnossa tai joku tuttava esittää jonkun oleellisen ajatuksen ja ahaa!
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
Locked