Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
gunslinger
Posts: 30
Joined: Sun Nov 28, 2021 10:02 pm

Re: Esittäytymiset

Post by gunslinger »

Suuret kiitokset teille molemmille. Tarkoitus on kyllä osallistua keskusteluun joka kuitenkin nykyisillään näyttää melko vähäiseltä. Vielä on kuitenkin paljon luettavaa vanhoissa ketjuissa, AT:n verkkosivujen julkaisuissa sekä tietysti Nefastoksen ja muiden kirjallisuudessa. Tahdon tutustua veljeskuntaan kunnolla sillä alan olla todella kiinnostunut Azazelin Tähdestä. En tiedä miten en ole aiemmin "uskaltanut" lähteä kunnolla tutustumaan vaikka olen jo pidemmän aikaa tiennyt tämänkin olemassaolosta. Julkinen keskustelu ilmeisesti on lähinnä siirtynyt tuonne englannin kieliselle osiolle?
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Smaragd »

gunslinger wrote: Sat Dec 04, 2021 10:35 pm Tarkoitus on kyllä osallistua keskusteluun joka kuitenkin nykyisillään näyttää melko vähäiseltä. Vielä on kuitenkin paljon luettavaa vanhoissa ketjuissa, AT:n verkkosivujen julkaisuissa sekä tietysti Nefastoksen ja muiden kirjallisuudessa. Tahdon tutustua veljeskuntaan kunnolla sillä alan olla todella kiinnostunut Azazelin Tähdestä. Julkinen keskustelu ilmeisesti on lähinnä siirtynyt tuonne englannin kieliselle osiolle?
Koen henkilökohtaisesti ainakin tuolla englanninkielisellä puolella keskustelun tahdin suht hyväksi juurikin tuon seikan tähden että tulee kunnolla luettua ja osallistuttua. Välillä kaikkien muiden töiden ohella tuntuu että tahtoisi niin vastata johonkin keskusteluun, mutta jotta saisin ajatukseni ilmaistua riittävän selkeästi niin siihen tarvitsee varata kunnolla aikaa. Välillä kun tulee aktiivisempia ajanjaksoja niin tuntuu että moiset odottelut ja kypsyttelyt meinaa jäädä aktiivisen keskustelun jalkoihin.

Suomenkieliselle puolelle olisi myös lisäaktiivisuus tervetullutta, vaikka itse koitankin antaa panokseni pääasiassa tuonne englanninkieliselle puolelle. Suomessa toimintamme on kuitenkin jo varsin hyvin tunnettua ja täällä toiminta on suht vakaalla pohjalla jo useiden toimivien looshien muodossakin, niin kenties englanninkielelisellä puolella on suurempia haasteita kohdattavana ja suurempi tarve yleiselle keskustelulle. Eri tasoilla aktiivisuuden ylläpito toki aina hyvä asia ja olisi mukava nähdä jos vaikkapa vähemmän englanninkieltä osaavat kiinnostuisivat käymään keskustelua täällä aktiivisemmin.
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
Aranka
Posts: 4
Joined: Sun Feb 27, 2022 7:40 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aranka »

Tervehdys. Täällä vaikuttaa olevan aika hiljaista, mutta hyvän tavan mukaan lienee kohteliasta esittäytyä kuitenkin.

Olen 38-vuotias nainen, yksi avioliitto takanapäin. Jälkeläiset ja päivätyö pitävät kiinni arjessa, mutta muuten olen mahdollisuuksien mukaan pudottautunut yhteiskunnallisen ja sosiaalisen toiminnan ulkopuolelle; en koe tarvitsevani asioita, joita useimmat tapaamani ihmiset tuntuvat pitävän tärkeinä.
Jo varhaisnuoruudessa alkanut kiinnostukseni zenbuddhalaisuuteen, esoteriaan ja okkultismiin sekä korostunut tarve sisäiseen elämään ovat varmaankin muokanneet aivoni perustavanlaatuisella tavalla yhteiskunnan kannalta käyttökelvottomiksi. Kuvataide, kirjallisuus ja musiikki luovat jopa suuremman osan todellisuudestani, kuin "normaali" arki.

Saturnuslaisten kauris-ihmisten tapaan kuljen omia vaivalloisia polkujani silminnähden jääräpäisesti ja etsiskelen samalla tapoja kehittyä. Tienviittoja Azazelin Tähden suuhtaan on tullut vastaan jo kymmenen vuoden ajan, mutta en ole aiemmin kokenut olevani valmis. Nyt työtä on tehty jo sen verran, että päätin tulla varjoista (tai varjoihin). Hauska tavata.
User avatar
Astraya
Posts: 125
Joined: Wed Nov 16, 2016 9:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Astraya »

Tervetuloa Aranka :)
“There can be no transforming of darkness into light and of apathy into movement without emotion”
― Carl Gustav Jung
User avatar
Haeresis
Posts: 21
Joined: Wed Nov 18, 2015 12:12 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Haeresis »

Tervetuloa foorumille Aranka!
The darker the night, the brighter the stars,
The deeper the grief, the closer is God!
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Smaragd »

Aranka wrote: Thu Mar 03, 2022 7:46 am Jo varhaisnuoruudessa alkanut kiinnostukseni zenbuddhalaisuuteen, esoteriaan ja okkultismiin sekä korostunut tarve sisäiseen elämään ovat varmaankin muokanneet aivoni perustavanlaatuisella tavalla yhteiskunnan kannalta käyttökelvottomiksi. Kuvataide, kirjallisuus ja musiikki luovat jopa suuremman osan todellisuudestani, kuin "normaali" arki.
Kenties joidenkin kymmenien tuhansien vuosien päästä laajemmat yhteiskunnalliset tasot kykenevät ottamaan enenevissä määrin vastaan kaikkea sitä mitä me okkultismin saralla pyrimme nyt rajatummissa piireissä hahmottamaan. Tuolloin yhteiskunta sananakin varmaan näyttäytyisi aivan erilaisien assosiaatioiden kautta. Tervetuloa foorumille.
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Esittäytymiset

Post by Benemal »

Aranka wrote: Thu Mar 03, 2022 7:46 am Kuvataide, kirjallisuus ja musiikki luovat jopa suuremman osan todellisuudestani, kuin "normaali" arki.
Sama.
Aranka wrote: Thu Mar 03, 2022 7:46 am Saturnuslaisten kauris-ihmisten tapaan kuljen omia vaivalloisia polkujani silminnähden jääräpäisesti ja etsiskelen samalla tapoja kehittyä.
Sama. Tervetuloa.
Aranka
Posts: 4
Joined: Sun Feb 27, 2022 7:40 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aranka »

Lämpimät kiitokset tervetulotoivotuksista :)
gunslinger
Posts: 30
Joined: Sun Nov 28, 2021 10:02 pm

Re: Esittäytymiset

Post by gunslinger »

Minunkin puolestani tervetuloa foorumille sekaan :) olipa miellyttävä esittäytymisteksti. Sai hymyn huulilleni.
User avatar
Anki
Posts: 5
Joined: Tue Apr 26, 2022 1:11 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Anki »

Kai se jotain kertoo, että oli pakko lukea esittäytymiset ennen esittäytymistä. Terveisiä Satakunnasta. Kompastuin moneen kertaan Azazelin tähteen ja yllätykseksi itselle läheinen henkilö olikin Pentagrammatonin jäsen ja lähin tunnustelemaan tätä asiaa. Foorumilla olen lurkannut, mutta en ole kirjoittanut mitään. Rekisteröidyin vasta kun olin pari kuukautta istunut veljeskuntanimen päällä.

Olen todella utelias, se on johtanut kirjojen hamstraamiseen, fysiikan, kosmologian ja kielien opiskeluun. Minua viehättää sanat ja niiden monet merkitykset. Olen "elämäntapa-taiteilija" vaikka arkinen työ onkin terveydenhuollon teknisissä palveluissa.

Asioita joista pidän: Tarot-kortit, jooga, lukeminen, apinahommat (aerial ring), taide ja linnut.

Asioita joista en pidä: Se, että ei saavu paikalle jos sovitaan jotain.

Jotta pysyisin kivassa linjassa ketjun kanssa, olen skorpioni, ei ole mitään kosketuspintaa BM-juttuihin ja oon aika tavallinen tyär, alkujaan Lapista.

//EDIT stilistisiä muutoksia
Locked