Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Teratokrios

Re: Esittäytymiset

Post by Teratokrios »

Tervehdys arvoisat foorumijäsenet!

Olen miespuolinen skorpioni jolla ikää 26 vuotta, vuosikymmen tuosta ajasta vietetty onnellisessa avoliitossa. Syntyjään Uudeltamaalta, mutta muutaman etapin kautta asuinpaikaksi on fokusoitunut Tampere. Koulutukseltani olen metallialan artesaani. Tällä hetkellä olen tosin töissä teollisuuden piirissä, mutta kaukana unelmissa häämöttää oma paja, jossa voisin nivouttaa ammatinharjoittamisen ja okkultistisen työn yhdeksi uomaksi.

Jonkinasteinen toiseus, ulkopuolisuus ja maailman yöpuoli ja siihen liittyvät arkkityypit ovat kiinnostaneet sekä tuntuneet ympäröivän minua aina, mutta jossain 13-14 ikävuoden paikkeilla aloin tietoisesti tutkia ja harjoittaa eri okkultismin muotoja. Satanismiin tutustuin alunperin, kuten monet täällä Laveyn kautta, mutta en jotenkin koskaan löytänyt oikein tarttumakelpoista substanssia. Azazelin tähteen tutustuin ensimmäistä kertaa Luciferin katekismuksen kautta ja silloin koin jo että ollaan jonkun hyvin mielenkiintoisen ajatusten kanssa tekemisissä. Jäseneksi liittymistä suunnittelin pitkään, mutta aina jollain omintakeisella tekosyyllä pitkitin liittymistä. Vihdoin muutaman jäsenen tapaaminen rikkoi jään ja todisti ettei veljeskuntaan liittymiselle ollut enää mitään estettä.

Täytyy jo nyt todeta monien tekstien korkeatasoisuuden takia, että kirjoittaminen ei todellakaan ole itselle se luonnollisin tai mieluisin ilmaisumuoto, mutta ehkä siinä kehittäväksi ponnahduslaudaksi tuleekin tämä foorumi ja sen tulevat keskustelut joihin yritän ottaa omalla hieman maanläheisellä tyylilläni osaa.

Hedelmällisiä keskusteluja odottaen.

Teratokrios
"Et Ducam tertiam partem per Ignem et uram eas sicut uritur Argentum et probabo eos sicut probatur Aurum."
Benemal

Post by Benemal »

Helpoista asioista on helppo kirjoittaa, mutta yleisesti ottaen kirjoittaminen on haastavaa. Itselläni on pelkästään käytännöllistä koulutusta peruskoulun jälkeen, eli en ole älykkö. Välillä, kun osallistun keskusteluun itseäni sivistyneempien kanssa, tuntuu siltä kuin olisin vain tullut sotkemaan asioita. Tiedon ja taidon puutteelisuudesta johtuen myös väärinymmärryksiä syntyy. Haaste on otettava vastaan rohkeasti, tai ainakin yritettävä, koska epäonnistumisen pelko on hybristä.

Tervetuloa syviin vesiin!
Cancer

Post by Cancer »

Hei,

olen -92 syntynyt helsinkiläinen mies. Seurasin foorumia n. kaksi vuotta ennen kuin sain viime talvena, pari kertaa ystävien kanssa Lucifer-looshin keskustelupiirissä käytyäni, kerättyä rohkeutta liittymiseen. Aktiivisuuteni oli aluksi vähän niin ja näin kaoottisen elämäntilanteen vuoksi, mutta nyt näyttäisi siltä, että voin vastaisuudessa postailla tiuhempaan tahtiin, vaikkei äkillisten muutosten nostattama pöly olekaan vielä täysin laskeutunut.

Identiteettini rakentuu vahvasti taiteen, etenkin kirjoittamisen, ympärille: törkeisiin mittoihin paisunut, omaelämäkerrallinen esikoisromaani on ollut tekeillä reilun vuoden, ja muita projekteja on aina ollut lukematon määrä. Uskoisin, että lähes kaikki tekstini käsittelevät AT:n filosofian kannalta relevantteja kysymyksiä, joten mikäli joitain niistä julkaistaan, kiusaus mainostaa täällä lienee vastustamaton :D.

Itse seuraan liittymisen näen pitkällä tähtäimellä varteenotettavana mahdollisuutena: toistaiseksi vaikuttaa siltä, että voin kutsua itseäni satanistiksi, mutta maailmankuvani on loppujen lopuksi melko jäsentymätön, enkä halua tehdä hätiköityjä päätöksiä mihinkään tiettyyn ideologiaan sitoutumisen suhteen. Mainittu kirjoitusprosessi on myös hoidettava pois alta ennen kuin minulta riittää kunnolla energiaa yleisluontoisempaan, ihmsten parissa tehtävään työhön. Vähintään siihen asti hengailen siis täällä reuna-alueilla ja koitan ottaa asioista selvää.

Sitä sydämen paljoa ja työmäärää, jolla seuraa pidetään yllä, voi vain ihailla. Keep up the good work.
Tiden läker inga sår.
Ratnaraj

Post by Ratnaraj »

Tervehdys kaikille. Olen vuonna -79 syntynyt mies, horoskoopiltani Härkä. Uskonnot, tarustot ja filosofiat ovat kuuluneet mielenkiintoni kohteisiin jo nuoresta asti. Kiinnostukseni okkultismiin katsoisin heränneen rippikouluikäisenä. Luonteeltani olen kyseenalaistaja, epäilijä ja asioiden syvempien merkitysten etsijä. Etsin aina - jopa silloin, kun koen löytäneeni jotain pysyvää. Olen selkeästi enemmän järki- kuin tunneihminen. Introverttinä vetäydyn omiin oloihini usein, mutta varsinaiseksi erakoksi en kuitenkaan itseäni osaa mieltää. Luonto ja siellä liikkuminen ovat minulle tärkeitä asioita. Myös hyvän kirjallisuuden lukeminen on sydäntä lähellä.

Foorumia aikaisemmin seuranneena olen löytänyt täältä paljon viestejä, joista löytyy yhtymäkohtia omaan ajatteluuni. Kiitoksia, että sain rekisteröityä ja päästä jatkossa keskusteluun mukaan!
"The intelligent man finds almost everything ridiculous, the sensible man hardly anything." -Goethe
Nefastos

Post by Nefastos »

Happy to have you! Tervetuloa kaikille uusille foorumijäsenille, toivottavasti viihdytte.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Spirare

Post by Spirare »

Tervehdys!

Olen -82 syntynyt mieshenkilö puolivälistä Suomea. Teknillis-luonnontieteellisen yliopistokoulutuksen myötä maailmankuvani kivijalka on tukevasti fysikaalisessa materialismissa, mutta kamppailulajiharrastuksen, black metalin kuuntelun ja filosofian lueskelun vaikutuksesta sitä on ajautunut myös eteerisemmille ja esoteerisemmille vesille henkisten totuuksien etsinnässä. Jos olisi pakko valita joku uskonnollinen leima niin rationaalinen mystikko voisi kuvata parhaiten omaa suuntautumistani.

Horoskooppimerkiltäni olen neitsyt ja luonteeltani erakko. En ole Azazelin Tähden jäsen, mutta foorumin keskustelut näkyvät olevan sen verran mielenkiintoisia että päätin rekisteröityä.
obnoxion

Post by obnoxion »

Tervetuloa sinulle sekä muilla uusille tulijoille!
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Tephra

Post by Tephra »

...
Last edited by Tephra on Fri May 01, 2015 11:33 pm, edited 2 times in total.
H. Nox

Post by H. Nox »

Lämpimästi tervetuloa foorumilla Tephra!
Iisakki

Post by Iisakki »

Tervehdys

Olen keski-ikää lähestyvä mies vantaalta. Perusduunari ylioppilas pohjalla. Erittäin nuorella iällä oivalsin oman suunnan ajatuksissani ja elämän arvoissa jonka mukaan elää ja jota kohti kulkea. Päivääkään en ole viettänyt missään porukoissa tai seuroissa etsien samanmielisten seuraa tai vertaistukea. Päivä kumminkin koitti jolloin tunsin jymähtäneeni paikalleni kehityksen kanssa ja tutustuin Azazelin Tähden kirjoituksiin. Sanomattakin selvää että tunsin löytäneeni porukan jonka ajatuksiin voin yhtyä ja jonka avulla voin edetä paremmin. Liityin seuraan hiljattain jonka jälkeen olen viettänyt aikaa lukien ja tutustuen maailmaan uusia oppeja hyödyntäen.
Nimimerkki on oikea toinen nimeni ja ei sisällä syvempää merkitystä.
Locked