Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Beshiira

Re: Esittäytymiset

Post by Beshiira »

Tervehdys.

Olen 1989 syntynyt mies Helsingistä. Olen seurannut Azazelin Tähden toimintaa "sivusta" kaikkiaan lähemmäs kymmenen vuotta, toki toisinaan hyvin satunnaisesti. Pitkään seura filosofioineen oli ennen kaikkea mielenkiintoinen ilmiö, jonka kirjoitusten, nettisivujen ja haastattelujen äärelle tuli aina aika ajoin palattua. Kuluva vuosi 2016 on ollut minulle eräänlainen "uskonnollisen selkiytymisen" vuosi: olen "hyväksynyt", että olen perusluonteeltani syvästi uskonnollinen, ja että tuo tarve täytyy jollain järkevällä tavalla täyttää, kun ei sitä oikein vaientaakaan voi. Tältä on tuntunut pitkään, ja viime aikoina asia on selkiytynyt entisestään. Olen käynyt alkuvuoden Helsingissä Argarizim-lukupiirissä, ja viimeistään sen myötä alkoi hiljalleen tuntua siltä, että minulla on enemmän syitä hakea seuran jäsenyyttä, kuin olla hakematta. Minut hyväksyttiin seuraan äskettäin.

Uskonnot ovat kiehtoneet minua niin pitkään kuin muistan, ja kiinnostus omakohtaiseen henkiseen harjoitukseen lähti aikanaan ensin zenistä, ja myös satanismi ja VKT ovat kiinnostaneet hyvin pitkään. VKT:n ja OKT:n yhdistämisen pyrintö on minusta yksi hienoimmista Azazelin Tähden ideaaleista. Tärkein uskonnollinen kirja minulle on Raamattu, jota olen nyt pyrkinyt lukemaan päivittäin niin, että saan sen luettua kokonaan vuoden aikana. Ehkä tärkein hengellinen esikuva minulle on Jeesus, ja hänen linkittymisensä Luciferin hahmoon on ollut avartavaa huomata.

Olen musiikin opiskelija ja tuleva ammattilainen. Teen hyvin monenlaista musiikkia, hyvin erilaisissa genreissä, ja "näennäisten vastakohtien yhdistäminen" sujuu minulta mutkattomasti myös tällaisella käytännön elämän alueella.

On ilo olla mukana seurassa.
"Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."
Nefastos

Post by Nefastos »

Lämpimästi tervetuloa Kaarne!
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Heith

Post by Heith »

Tervetuloa Kaarne!
Yinlong

Post by Yinlong »

Hauska kuulla tuoreesta jäsenyydestäsi, Kaarne! Tapaamme siis varmaan jatkossakin mielenkiintoisten keskusteluiden merkeissä lukupiirissä! :)
Quaerendo Invenietis - Na dìomhcuimhnich a-chaoidh - Feuer frei!
Tähti

Post by Tähti »

Taisin aiemmin laittaa jo johonkin topiciin jotain esittelyä. Laitanpa nyt tähän kanssa.

Ikä 37. Mies. Rapu.

Joskus 19-vuotiaana taisin ensimmäisen kerran kiinnostua jossain määrin okkultismista, satunnaiseksi aiheesta lukemiseksi se silloin jäi. Vasta 30-vuotiaana kiinnostuin käytännön elämän tasolla, ollutkin sitten läsnä lähes joka päivä arjessa.

Tiede on kiinnostanut pitkään, opinnot jäänyt vaan kesken oikeastaan aina, muillakin aloilla. Omalla ajalla tullut sitten aika paljon perehdyttyä kaikenlaiseen. Graafinen suunnittelu ja kirjoittaminen ollut harrastuksina, joihin koittanut panostaa myös ammattimaisesti. Musiikin tekemistä tullut kanssa harrastettua.

En nyt taida kuitenkaan olla liittymässä seuraan, ei satanismi ole erityisemmin kolahtanut, ei myöskään kyllä haittaakaan. Hyvä foorumi kyllä keskustelun laadun kannalta, niin tykännyt tätä seurata ja välillä laittaa jotain juttuja itsekin.
Manaarah

Post by Manaarah »

Pieni esittely missä omat kiinnostuksenkohteeni liikkuvat:

Kiinnostus esoteeriseen lähtenyt liikkeelle n. 15 vuotta sitten metafyysisestä kehon, mielen ja tunnelukkojen tutkimisesta. Sitten tuli mukaan chakrojen tutkiminen, väriterapia, astrologia, visualisointi, intuitioharjoitukset, aurannäkemisharjoitukset, energiahoitaminen chakrojen avulla, aromaterapia, kukkauutteet, shamanismi, voimaeläimet, reiki ja tarot. Tällä hetkellä päällimmäisinä ovat luontohenkisyys ja yhteys luontoon, jooga ja mantrat, mutta palaan säännöllisin väliajoin hyväksi kokemiini opuksiin kaikista yllämainituista aiheista. Uusimmat tuttavuudet ovat teosofia sekä Frater Nefastoksen tekstit, joiden innottamana (muun muassa) hain jäsenyyttä.

Luovaa itseilmaisua ovat edustaneet lapsuudesta saakka tanssi eri muodoissaan, musisointi, laulu, piirustus, maalaus, ompelu, käsityöt... ja lukeminen, pohdiskelu, elämän ja maailmankaikkeuden ihmeiden tutkiskelu ovat aina yhtä ajankohtaisia.

Hauskaa liittyä värikkääseen sakkiin :D
“Minä tähdistä pohjoisen taivaan
hengitän rauhan viisaan.”

― tuntematon
Lumen

Post by Lumen »

Olen -81 syntynyt ja uusi täällä. Minulla on vaimo ja pieni tytär. Eri uskontojen ja henkisten polkujen tutkiminen on minulle jonkinlainen intohimo. Ollut viimeistään yläasteelta asti tietoisemmin ja mitä vanhemmaksi tullut sitä intensiivisemmin. Varsinaisesti mitään tiettyä uskoa/uskontoa en edusta, mutta Lucifer gnostilaisella painotuksella on minulle läheinen hahmo. Azazelin tähden nimeen olen törmännyt ensimmäisen kerran luultavasti jo aivan seuran olemassaolon alkuaikoina, mutta vasta viime vuosina se on alkanut kiinnostaa enemmän seuran ideologian tultua tutummaksi ja huomattuani sen "resonoivan" omani kanssa aika hyvin. Siitäpä syystä olen aina välillä päätynyt lukemaan tätä foorumiakin ja nyt olen ottamassa ensi askeleitani osallistuakseni. Enpä ole itseasiassa aikoihin innostunut mistään muusta foorumista, mutta tätä jaksaa lukea.
RaktaZoci

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa Mikael! :)
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Pecador

Post by Pecador »

No päivee. Kaipa tähän sit pitäis jotain kyetä raapustaa.
Oon 82 syntyny. Mulla on kaks lasta. Yks veemäinen eksä. Sekä tyttöystäväni "isobel."

Minut määrättiin eläkkeelle 18 vuotiaana. En kerro miksi. Sen saa tietää vain harvat ja valitut, ja siitä edespäin elämä onkin mennyt omia polkujaan. (tai... aina se on kyllä mennyt [ns. yksinäinen susi.])
Siitä herääkin ajatus/kysymys: "Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen."
Miten helvetissä siihen voi edes vastata. Sehän on mahdotonta.
Ei kiinnosta televisio, baarit, pelikoneet, materialismi, facebook, tinteri, tai mikään mukaan semmoinen, mikä on nykyään "in." Tai jotain.
Ikäiseni puhuvat työstä, seksistä, ja kaikesta muusta turhasta paskasta, mikä ei liity elämääni millään tavalla. Tai ainakaan sillä tavalla, miten he siitä keskustelevat.

Päihteet, kiroukseni, vitsaukseni, ovat seuranneet elämääni 15 vuotiaasta lähtien. Miksi? Helppo kysymys. Ainut asia mikä saa minut pois tuskasta. Ajatuksista.
Ajatuksista siitä, mitä todellisuus on. Ihmiset juoksevat tarhoissaan, koska yhteiskunta niin pakottaa. Elosta köyhyydessä, ilman toivoakaan paremmasta.
Pimeydessä, ilman tajuntaa todellisuudesta. Ja vaikka tajuaisivat. Eivät sille voi mitään. Juoksupyörä pyörii, mutta hamsterit ovat kuolleet. Rahanpakosta eteenpäin.
Jostain syystä, EHKÄ joku korkempi voima aiheutti sen, että olen niin onnekas, etten joutunut siihen samaan juoksupyörään.
Jouduin vain omaan "pyörääni" joka vain pyörii ja pyörii, ikinä juuri liikkumatta mihinkään. Ei sekään helppoa ole. Haluan vielä mainita, että viinasta, tai muista kemikaaleista en pidä sitten yhtään.

Luen fosforosta. Jälkeenpäin ajateltuna. Se mitä siitä ymmärrän, on juuri sitä, mitä päässäni tunnen ja ajattelen. Ns, itsestäänselvyyksiä. Saan siitä kuitenkin voimaa.
En kuulu kirkkoon, enkä halua kuulua. Vihaan rahanahneutta. Se pilaa koko ihmisrodun.
Musiikkimaku on laidasta laitaan.
Elokuvia katselen omasta takaa.
Omistan ainoastaan mökin, jossa ei ole edes sähköjä.
Asun lähellä päijät-hämettä, kuitenkin ulkopuolella. Poissa kaupungista, pahuuden pesäkkeestä.
Ehkä se siitä "lyhyestä" esittäytymisestä.
Kyllä tässä vielä keskustelut saadaan, kunhan innostun. ;)

Kiitos :roll:

"edittinä pistin vaa pari lisäystä"
RaktaZoci

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa foorumille, Pecador!

Esittäytymisestäsi tuli mieleen tämä vanha ketju:
http://www.azazel.fi/forum/viewtopic.php?f=11&t=557
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Locked