Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Invitus

Re: Esittäytymiset

Post by Invitus »

Tervetuloa minunkin puolestani! Samoilla syillä ja syntyvuosilla etenemme. Toivotan antoisia keskusteluja foorumin puolella ja toivon että polut kohtaavat esim. jossain avoimessa kokouksessa. :)
"And so he who looks down at his feet will not know the truth, but he who discerns by the sun which way to go." -Tolstoi
Thelithiz

Post by Thelithiz »

Vasta nyt huomasin tämän esittelyketjun, tai vähän aikaa sitten, mutta vaikeaa on aina "kertoa itsestään". Se kun vaikuttaa siihen millaisen leiman otsaansa saa, tosin monella täällä tuskin on tarvetta lokeroida. Ja eihän se minun asiani ole. Jos jotain nyt kuitenkin sanoisin =)
1989 syntynyt vesimies, kiinalaisittain käärme. Ateistisen kommarisuurperheen toisiksi nuorin. Koulutukseltani vaatetusalan artesaani. Pienestä pitäen on kiehtonut kaikki tällainen outo mikä ei ole muita kiinnostanut. Enkä ole ennen tavannut muita okkultisteja tai sinne päinkään. Luonto on aina pysynyt tärkeimpänä ilon ja voiman lähteenä (puut ja meri varsinkin). Samoin tarinat ja musiikki.
Kai siten olen sydämeltäni jonkilainen pakana. Skandinaviset (Futhark) ja zen-buddhalaisuus tärkeitä, ja nykyään tietysti "Azazello". Muinaissuomalaisetkin ovat olleet kuka ties aina matkassa, lähinnä teoriassa tosin.
Suhtaututumistapani on vielä (sekin) hakusessa. Kaikki tuntuvat yhtä tärkeiltä ja tuntuisi parhaalta pitää ne mahdollisimman tasapainossa. Taidan ajatella ja analysoida liikaakin, ja elämän synkkä puoli ottaa helposti vallan (ainakin aiemmin =)).
Paljon olen joutunut karsimaan maallisista harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, ja rauhoittamaan elämänmenoa. Mitään palkkatyötä en ole päässyt juurikaan tekemään, poliitiikasta johtuen vain "hämärähommia", ja kaikenlaista palkatonta "harjoittelua". Elämä on aina tuntunut kiireiseltä silti, mistä suorittamisen pinttymästä olen vuosien sinnikkyydellä päässyt eroon. Nykypäivät menevät (Opiskelun ja Työn lisäksi) kirjoittaessa lukuisia omia projekteja, koiran ja kissain kanssa, ompelutöissä, ja koetan pitää yllä edes osittain musiikillisia taitojani, samoin fyysistä kuntoa ja terveyttä. Toivottavasti pääsen syksyllä aloittamaan bujinkanin!
Sosiaalinen elämä ihmisten parissa on aina jäänyt turhan vähälle, ja sitäkin olen täällä vähän paikkaamassa. Itse muttei yksin. A.T:hen törmäsin sattumalta radiossa, ehkä oikeaan aikaan, tässä sitä nyt ollaan, saa nähdä kuinka käy. Nyt alkukaaoksen jälkeen alkaa vaikuttaa paremmalta. Paljon olen jo oppinut isoveljiltäni, ja toivon voivani itsekin olla jonain päivänä jotenkin hyödyksi.
Lisättäköön ja tunnustettakoon vielä että taidan olla taas yksi esimerkki metallimusiikin "turmelevasta" vaikutuksesta.

Ja pahoittelut sekavista ja pitkistä mutta epäkypsistä vuodatuksista, olen vain innoissani...
Last edited by Thelithiz on Thu Jun 02, 2016 11:19 am, edited 1 time in total.
obnoxion

Post by obnoxion »

Tervetuloa Heca ja muut tuoreet jäsenet. Tervetuloa myös uusille seuraan kuulumattomille keskustelijoille sekä foorumin uusille ja vanhoille hiljaisille lukijoille.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Kavi

Post by Kavi »

Tervepä terve!

Itsekin miespuolisena edustan sen tarkemmin sanomatta tätä nk. "Y-sukupolvea".
Azazelin Tähti on ollut minulle jo tuttu varmaankin vuoden päivät, nyt vasta päätin liittyä foorumille vaikka olen tätä jo tovin lukenut.
Luciferin lankeemus on luettu ja Fosforos puolessa välissä - en kuitenkaan ole vielä päättänyt liittyä veljeskunnan jäseneksi.
Sillä pidän itselleni itsestäänselvänä aloittaa ja käydä omat sisäiset prosessini läpi, ennen kuin sellaista päätöstä voi edes tehdä/harkita.

Elämä on riepotellut sinne sun tänne ja lopulta okkultismi löysi minut taiteen ja kaunokirjallisuuden kautta.
Koska kasvoin kristillisessä ympäristössä - harppaus suoraan satanistiseen filosofiaan olisi ollut liian suuri.
Siispä tutkin Saatanaa esimeriksi suufilaisuuden näkökulmasta ja muutenkin, sitä mitä on olla "Jumalan rakastaja" näin islamilaisen runouden kautta.
Koen jollain tapaa myös siten Iranilaisen musiikin erittäin kotoisaksi, vaikken olekaan kielitaitoinen.
Mielenkiintoista on myös se, että musiikki ja esoteria kulkevat (tai ainakin kulkivat) käsi kädessä vrt. "Vihkimys"
Osittain syvä kiinnostukseni aiheeseen on se, että koen suomalaisen kulttuurin jotenkin kuolettaneen nämä vanhat runonlaulanta -perinteet, jos niitä koskaan tällä nykyisellä maaperällä edes harrastettu. Voi oikaista, jos olen väärässä.

Käytännön puolta en ole juuri aloittanut, niillä tarkoitan nyt siis seremoniallisempaa tai goeettisempaa lähestymistä, vaikka itse kirjoina niitä kyllä tutkin ja muutenkin teen "mielen työtä".
Tarotia kyllä käytän, kuten myös toimivaksi toteamaa Azazelin rukousta.
Painotukseni on ollut siis niin ikään enemmän nojatuolissa istumista - erinäisten herrojen kirjojen äärellä olemista, kuin operatiivista maagikon työtä... tai no jos taiteen kautta työskentelyn voi operatiiviseksi laskea niin, sitten myös ehkä hieman sitäkin.

Kiitän, että olen päässyt nyt myös foorumille kanssakeskustelemaan!
Heith

Post by Heith »

Lämpimästi tervetuloa foorumille! Hauskaa että rekisteröidyt ja uskaltaudut myös kirjoittelemaan.
Tako wrote: Osittain syvä kiinnostukseni aiheeseen on se, että koen suomalaisen kulttuurin jotenkin kuolettaneen nämä vanhat runonlaulanta -perinteet, jos niitä koskaan tällä nykyisellä maaperällä edes harrastettu. Voi oikaista, jos olen väärässä.
Ehkä ymmärsin hieman väärin mitä tarkoitit, mutta Suomessa on erittäin vankka runonlaulanta-perinne. Meillä löytyy valtava määrä tallennettua runoutta, loitsua ja sen sellaista. Suomalainen kansanrunous (mikä on nimenomaan ollut laulettua perinnettä) on erittäin vaikuttava koko maailman mittakaavassa.
RaktaZoci

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa foorumille, parahin Tako, minunkin puolestani. :)
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Invitus

Post by Invitus »

Mukava huomata tämä tasainen virta uutta verta joka saapuu keskusteluun! Tervetuloa kaikille tasapuolisesti. Mukava on myös huomata että omaakin ikäpolvea alkaa näkymään enenevässä määrin 8-)
"And so he who looks down at his feet will not know the truth, but he who discerns by the sun which way to go." -Tolstoi
obnoxion

Post by obnoxion »

Kävin päivittämässä 6-vuotta vanhan esittelyni. Katselin samalla että muutamalla muullakin on melko vanhentunut esittely. Ymmärrän hyvin jos vanhan esittelynsä tahtoo jättää historialliseksi kuriositeetiksi, mutta ainakin minusta olisi mukavaa jos tästä ketjusta saisi ajankohtaisen käsityksen etenkin aktiivisista keskustelijoista.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Wyrmfang

Post by Wyrmfang »

Ihan hyvä pointti, kävin päivittämässä.
Sothoth

Post by Sothoth »

Huomasin, etten ole itse edes kirjoittanut esittelyä ollenkaan. Eli siis 27-vuotias mieshenkilö, joka asuu Turussa. Töissä olen huonokuntoisten vanhusten parissa. Syntyisin olen Itä-Hämeestä ja sukujuuret Karjalassa/Savossa. Turusta on silti tullut rakas kotikaupunki. Jo lapsuudesta / nuoruudesta lähtien minussa on kytenyt vahvana jonkinasteinen syvemmän totuuden kaipuu. Täysi-ikäiseksi tultuani törmäsin AT:n nettisivuihin, joiden koin soittelevan sielun syviä kieliä. Olennainen käännekohta oli vihaisen nuoren miehen VKT-vaiheessa Nefastoksen Vuorisaarna -kommentaarin lukeminen ja Pekka Ervastin teksteihin tutustuminen; vasen ja oikea alkoivat löydä kättä. Liityinkin AT:een syksyllä 2007. Alussa into ja palo okkultismiin olivat vahvoja, sittemmin tuli jonkinlainen epäileväinen vaihe ja nykyään tuo nuoruuden palo tuntuu jälleen palanneen, vaikkakin paljon kypsemmässä muodossa. Kiinnostuksen kohteet ovat minulla melko laajoja; eri uskonnot ja mytologiat, kirjallisuus, luonto, musiikki jne.
Locked