Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Pjotr

Re: Esittäytymiset

Post by Pjotr »

Hoenir wrote:Tervetuloa foorumille Pjotr! Hienoa kuulla, että asiat ovat kääntyneet parempaan päin. Toivottavasti foorumin lukeminen ja tänne kirjoittaminen tuottavat sellaista tulosta, mitä täältä sitten oletkaan päättänyt etsiä.
Kiitos. Ne kääntyivät kun itse niin yritin tehdä ja uskoa siihen, että se toimii :) Täältä haen suurempaa ymmärrystä tästä kaikesta, Hänestä ja itsestäni.
RaktaZoci

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa, Pjotr, myös minunkin puolestani! :)

Tunnistin itseäni monista asioista mistä kirjoitit esittäytymisviestissäsi. Toivon mukavia luku-, ja kommentointihetkiä foorumin parissa..
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Sothoth

Post by Sothoth »

Tervetuloa Pjotr! Arvostan kyllä suuresti kaikkia omaishoitajana toimineita. Kovvoo hommoo.
Pjotr

Post by Pjotr »

Kiitos RaktaZoci & Sothoth
Sukhastira

Post by Sukhastira »

Hei vaan kaikille! Olen frater vuosimallia -82. Koen itseni lähinnä lounaissuomalaiseksi ja asustan näinä aikoina Turussa opiskelemassa. Okkultismin pariin päädyin joskus lukiovuosien alussa sellaista reittiä, että olin yläasteella ahminut hyllyllisen ufoja ja parapsykologiaa ja todennut, että ei sillä nälkä lähtenyt. Etsiskelin jotain eikä mulla ollut aavistustakaan, mitä se oikein voisi olla. Silloin löysin tieni aluksi teosofian ja theleman pariin, sittemmin shamanismin ja joogan. Löysin avaimia, jotka olivat kyllä kauniita katsella, mutta vasta silloin, kun ensimmäinen pitkä parisuhteeni päättyi, törmäsin oveen, johon saatoin avaimia kokeilla.

Lähestymistapani on alusta asti ollut pyrkiä synteesiin, joten koin Azazelin tähden filosofian läheiseksi heti siihen tutustuttuani.
nahkahousununna

Post by nahkahousununna »

Tervehdys!

Olen 37-vuotias nainen, äskettäin Helsingistä Hämeeseen muuttanut. Ihmismieli ja erilaiset henkiset katsomukset ovat kiinnostaneet minua aina, ja hyvin nuoresta pitäen olen niitä vaihtelevin fokuksin ja menetelmin tutkinut. Synnyinkodistani sain lahjaksi uskonnollisen omantunnonvapauden - minua ei kastettu mihinkään kirkkoon eikä kuljetettu pyhäkouluun. Tämä lienee edesauttanut kykyäni ammentaa olennaista eri traditioista ja yhdistää näennäisen vastakkaisia filosofioita sulavaksi ja ristiriidattomaksi kokonaisuudeksi. Parikymppiseksi päästyäni minulle tuli harvinaisen selväksi se, että henkinen kehitys ja "tajuaminen" on elämäni ehdoton prioriteetti, ja tieni kulkikin nahkahousuista nunnankaapuihin pitkäksi aikaa, jotta sain kaipaamaani keskittymisrauhaa. Sittemmin olen saanut omat ääripääni integroitua paremmin yhteen, ja löytänyt kultaisemman keskitien ulkoisen olemiseni suhteen. Sisäisesti jatkuu sama vimma.

Azazelin Tähteen törmäsin aivan hiljattain, ja mielenkiinnolla odotan keskusteluja muiden "molempikätisten" kanssa.
RaktaZoci

Post by RaktaZoci »

nahkahousununna wrote:Tervehdys!

Olen 37-vuotias nainen, äskettäin Helsingistä Hämeeseen muuttanut. Ihmismieli ja erilaiset henkiset katsomukset ovat kiinnostaneet minua aina, ja hyvin nuoresta pitäen olen niitä vaihtelevin fokuksin ja menetelmin tutkinut. Synnyinkodistani sain lahjaksi uskonnollisen omantunnonvapauden - minua ei kastettu mihinkään kirkkoon eikä kuljetettu pyhäkouluun. Tämä lienee edesauttanut kykyäni ammentaa olennaista eri traditioista ja yhdistää näennäisen vastakkaisia filosofioita sulavaksi ja ristiriidattomaksi kokonaisuudeksi. Parikymppiseksi päästyäni minulle tuli harvinaisen selväksi se, että henkinen kehitys ja "tajuaminen" on elämäni ehdoton prioriteetti, ja tieni kulkikin nahkahousuista nunnankaapuihin pitkäksi aikaa, jotta sain kaipaamaani keskittymisrauhaa. Sittemmin olen saanut omat ääripääni integroitua paremmin yhteen, ja löytänyt kultaisemman keskitien ulkoisen olemiseni suhteen. Sisäisesti jatkuu sama vimma.

Azazelin Tähteen törmäsin aivan hiljattain, ja mielenkiinnolla odotan keskusteluja muiden "molempikätisten" kanssa.
Hails and salutations myöskin sinnepäin! Itse olen kulkenut samantapaista polkua lapsuuteni, eli minua ei ole myöskään kastettu ja kodissani vallitsi varsin neutraali suhtautuminen kaikkeen hengelliseen, joten valinta on jäänyt ainoastaan omalle kontolleni.

Toivon avartavia keskusteluhetkiä! :)
Tervetuloa.
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Heith

Post by Heith »

Tervetuloa foorumille. Toivottavasti löydät täältä sinua kiinnostavia aiheita.
Isobel

Post by Isobel »

Hei,

vuonna -79 syntynyt nainen, pienestä pitäen kokenut jonkinasteista kutsua okkultismiin ja satanismiin.
Alle kouluikäisenä kokenut ensimmäiset selittämättömät kokemukset, ja niiden viitoittamalla tiellä edelleen.

Saatananpalvonnassa olen ollut mukana jo pienenä, ja siitä johtuen myös pyörremyrskyn lailla kieppunut alas pimeyteen. En tarkoita tässä yhteydessä pimeyttä, josta löytyy myös valo ja rakkaus sekä johdatus. Vaan sitä sysimustaa pimeyttä, jota hallitsee pelko ja kauhu. Jokin vääristymä tai peilikuva siitä todellisesta pimeydestä, jossa on saatanan oikeat kasvot, jumallisen kauniit ja johdattelevat.

Ehkäpä juuri tuon sysimustan pimeyden vuoksi, eksyin tieltä ja hylkäsin satanismin sekä okkultismin hetkeksi. Kuitenkaan sitä koskaan unohtamatta. Alle kouluikäisenä kokemani tapahtumat palasivat ja ikäänkuin johdattivat minut takaisin. Ainakin näin olen halunnut itselleni asian ilmaista ja kokea.

Satanismi ja saatana merkitsevät minulle kotia, turvallisuutta ja rauhaa. Saatana taas itsessään ei ole minulle persoonallinen ja fyysinen olento, vaan maailman ja universumin voima, sen jumaluus ja totuus.

Kaikkein läheisin kirja minulle on raamattu, aivan oikein luitte. Raamattu. Jeesus , aikakautemme yksi voimakkaimmista, ellei jopa voimakkain maagikko ja okkultisti. :) Valitettavasti vanhat kirjat on tuhottu ja se on muokattu täysin kirkon etuja ajavaksi laitokseksi. Siitäkin huolimatta sieltä löytää helmiä ja vihjeitä siitä, ettei sitäkään ole alunperin kirjoitettu siihen tarkoitukseen, millaiseksi kirkot ovat sen leikanneet.

Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, ainoa vaatimus minkä musiikille asetan, on että jos siinä on sanoja, haluan saada niistä selvän. Yksi ylitse muiden on kuitenkin Alice Cooper.

Perheeseeni kuuluu 10-vuotias poika ja Diablo kissa.

AT:n julkaisuja olen paljonkin lukenut ja tutustunut niihin. Löytänyt selityksiä minua vaivanneisiin kysymyksiin ja saanut oivalluksia. Sen minkä työltäni ja pojan seurasta ehdin, tulen varmasti osallistumaan keskusteluihin.

-Isobel
Nosce Te Ipsum
Heith

Post by Heith »

Hei & tervetuloa foorumille!
Isobel wrote: Kaikkein läheisin kirja minulle on raamattu, aivan oikein luitte. Raamattu. Jeesus , aikakautemme yksi voimakkaimmista, ellei jopa voimakkain maagikko ja okkultisti. :)
Ei tämä ole laisinkaan tavatonta- seurassa ja foorumilla on monia henkilöitä ketkä kokevat nämä tärkeiksi ja mielenkiintoisiksi. :)
Locked