Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Rituaalit, loitsut, rukoukset, meditaatioharjoitukset ja maagiset teot.
Locked
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by otus666 »

Olen noin 2-3 viikoon kärsinyt yhdestä hengestä joka kokoajan tulee vaan takaisin, ja olen yrittänyt sen poistaa polttamalla salviaa ja käyttämällä loitsuja ja rituaaleja, mutta mikään ei tunnu nyt auttavan...

Mä en tiedä mitä tehdä enään, ku tämä henki ei lähe helposti pois... Aina ku tää henki on täällä, niin tulee päänsärkyjä (varsinkin otsan ja silmien kohdalle), painetta ja tiukkuudentunnetta silmiin, painajaisia, vähäenergisyyttä ja väsymystä, häiriöitä chakroihin, jne.

En pysty tällä hetkellä edes aistimaankaa kunnolla, mutta joko joku on lähettänyt tän hengen mulle, joku hyökkää mua hengellisesti eli ns. "psychic attack", tai mul on joku yhteys/linkki tätä henkeä kohtaan.

Mitä voisin tehdä?
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by Nefastos »

Olen tässä asiassa kovin pienessä vähemmistössä, mutta minusta ajatella asiat "henkinä" on ihan käypä & hyvä malli, kunhan siinäkin pitää samalla tavalla analyyttisen ajattelun & etiikan mukana kuin muissakin asioissa.
otus666 wrote:joko joku on lähettänyt tän hengen mulle, joku hyökkää mua hengellisesti eli ns. "psychic attack",


Tämä ei yleensä ole hyvä lähestymistapa. Niissäkin tapauksissa joissa siinä on perää, ajatus psyykkisestä hyökkäyksestä muiden taholta vain lisää vastakkainasettelua, dualismia & hankaluuksia sekä oman pään sisällä että maailmassa. Jos on näyttöä siitä että joku ihminen haluaa sinulle pahaa, silloin häneen on katkaistava välit mahdollisimman totaalisesti, mutta myös mahdollisimman rakkaudellisesti, jäämättä kelaamaan asioita sen jälkeen kun itse on yrittänyt niitä ensin parhaan kykynsä mukaan auttaa & hoitaa. Jääminen psyykkisen sodankäynnin ajatukseen nimenomaan jättää vahingoittuvaksi sekä sisäisille että ulkoisille negatiivisille vaikutuksille.

otus666 wrote:tai mul on joku yhteys/linkki tätä henkeä kohtaan.


Tämä on yleensä parempi lähestymistapa.

Jos koet tämä asian hengeksi, niin silloin kyseisellä hengellä on myös jonkinlainen "luonne" tai agenda tai olemus, & modus operandi (toiminnan tapa) jolla se vaikuttaa. Lyhyesti, hengen olemassaolon merkitys & essenssi (ydinolemus), jonka kautta se on olemassa. Näitä tarkkailemalla voi saada selvää mistä asiasta oikein on kyse, miksi se on tullut, eli millaisiin elämän asioihin kohdistetulla huomiolla se voidaan käsitellä & muuttaa voimavaraksi. Sillä nimenomaan vaikeista haasteista voimavaroiksi muuttamisessahan henkien kanssa työskentelyssä on kyse.

otus666 wrote:Mitä voisin tehdä?


Tarkkailla miten & miksi haasteet tulevat, pysyä rauhallisena, ottaa eroa elämän asioihin jotka aiheuttavat sinussa ahdistusta, ajatella avoimesti uusia näkökulmia, siunata vihollisesi, hengitellä rauhallisesti & harkita myös psykologiseen apuun hakeutumista, jos tuskaisuus kasvaa liian vaikeaksi.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by Heith »

Hei & tervetuloa foorumille. Olen Johanneksen kanssa monessa kohtaa samalla linjalla. Mitä tulee omiin kokemuksiini henkien häirinnästä, mitä tapahtui nuorempana minulle ja suunnilleen saman ikäisille sukulaisilleni, huomasin että tämänlaiset kokemukset riistäytyi käsistä hyvin nopeasti jos pelko pääsi mukaan toimintaan tai näille ylipäätään antoi kohtuuttomasti huomiota.

Sittemmin olen ottanut hieman erilaisen suhtautumisen, kenties koska sain enemmän varmuutta eikä minua enää pelota. Lyhyesti; koska henget ovat aineettomia olentoja, ne eivät voi minua vahingoittaa, koska ne eivät pysty vaikuttamaan tähän materian maailmaan samalla tavoin kuin miten minä voin täällä vaikuttaa. Tähän on tottakai olemassa poikkeus; mikäli itse laitan itseni sellaiseen mielentilaan missä koen että minua voidaan vahingoittaa. Silloin vahingoitan itse itseäni, jos ajattelen että nyt minua vastaan jokin henki hyökkää.

Henkien kanssa kommunikointi on usein aika hedelmätöntä, jos kokee että kaikki viestit tai yhteydenotot mitä sieltä tulee ovat totuudellisia tai tärkeitä. Ne kannattaa ehkä ottaa vastaan vähän samaan tapaan kuin lukisi sanomalehteä. Osa jutuista on ihan mielenkiintoisia, suuri osa ei. Hyvin harva juttu on sellainen mikä vaikuttaisi omaan elämään. Ja osa jutuista on ihan täyttä puppua.

Olen täysin samaa mieltä veli Nefastoksen kanssa siitä että ei ole hyväksi ajatella että joku tai jotkin lähettäisivät sinua vastaan hyökkäämään henkiä. Kuten sanottu, se lisää vastakkainajattelua, mahdollisesti paranoiaa ja haluaisin myös että ottaisit huomioon sen että jotta henkiä voisi miten vain komennella, pitäisi kyseessä olla erittäin vahva maagi (mikä on todella harvinaista), ja erittäin vahva maagi ymmärtää että näin ei tehdä. Itse huomaan toisinaan että jonkinlainen henki seuraa silloin tällöin, mutta vielä koskaan ei ole käynyt niin että olisin näiden takia oikeaan vaaraan joutunut. Paitsi nuorempana kun en yhtään ymmärtänyt mistä oli kyse, eikä kukaan edes tiennyt että on vielä shamanisteja ja noitia, ja ainut mitä ajateltiin oli että minä olen psykoottinen. Se oli aika ahdistavaa ja masentavaa aikaa.

Mikäli sinua rauhoittaa, voit koettaa kuvitella mielessäsi esimerkiksi iltaisin nukkumaan mennessäsi että piirrät ympärillesi kehän. Tämä on hyvä harjoitus koska se auttaa keskittymään. Voit kuvitella kehän millä vain; jonkinvärisellä valolla, langalla tai kynällä piirretyksi. Tai jos haluat voit kuvitella viereesi jonkun rauhallisen eläimen mistä sinulle tulee turvallinen olo. Minä olen itse tehnyt näin kun eräs henkilö oli elämässäni vaikea enkä tahtonut häntä ajatella; kuvittelin viereeni oikein pullean karhun "vahtikoiraksi". Sen tehtävänä oli vain olla siinä ja ajaa pois negatiiviset asiat jos ne tulisi minua päin, eli puolustaa.

Yhdyn myös Johanneksen mielipiteeseen siitä että mikäli tilanne käy liian tukalaksi, hae psykologista apua. Ja mikäli elämässäsi on ihmisiä jotka koet vahingollisiksi, on tosiaan järkevää ettei ole heidän kanssaan enää tekemisissä mikäli se vain on mahdollista.
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by Benemal »

Heith wrote:Lyhyesti; koska henget ovat aineettomia olentoja, ne eivät voi minua vahingoittaa
Eli eivät voi vetää turpaan? Mielestäni psyykiset vaikutteet ovat paljon vaarallisempia, kun voivat johtaa sekoamiseen ja itsemurhaan.

Itse pyrin vain ottamaan rauhallisesti. Parempaa en ole keksinyt.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by otus666 »

Nevermind, sain tän ongelman ratkaistua. Joku näköjään olikin hyökännyt mua hengellisesti, ja sain tietää kuka hän olin, niin poistin sen ihmisen elämästäni.

Muuten, ei oo tarkoitus olla mitenkään tyhmä sit, enkä ole mitenkää huijari tai pelleilijä millään tavalla, mutta mulla on tälläinen ongelma että välillä mul kestää vähän tajuta ja ymmärtää mut sit lopulta ymmärrän paremmin. Ja en oo nukkunut kunnolla muutamaan viikkoon, niin seki tavallaan vaikuttaa mun keskittymiseen ja tajuamiseen. Pahoittelut. Ei ole tarkoitus kuulostaa epäilyttävältä.
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by Benemal »

otus666 wrote:mulla on tälläinen ongelma että välillä mul kestää vähän tajuta ja ymmärtää mut sit lopulta ymmärrän paremmin.
Poikkeuksellista. Me muut ymmärrämme kaiken välittömästi, ilman vuosien työtä.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by otus666 »

Benemal wrote:
otus666 wrote:mulla on tälläinen ongelma että välillä mul kestää vähän tajuta ja ymmärtää mut sit lopulta ymmärrän paremmin.
Poikkeuksellista. Me muut ymmärrämme kaiken välittömästi, ilman vuosien työtä.
Ymmärrän. Mut mä oon ensinäkin aloittelija Satanismissä ja myös magiassa yleisestikin, ja sit mulla on toinen syy että miksi välillä saattaa kestää tajuta, mutta en viittis kertoo täällä ihan julkisesti ku se on vähän arka aihe... Liittyy vähän neurologisiin juttuihin... Mut joo, ja sit olin nukkunut huonosti pitkään, mut nyt on taas parempi olo.
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by Benemal »

Olen smartass. Tajusitko sen?
otus666 wrote:Liittyy vähän neurologisiin juttuihin
Et ole ainut, jolla on "juttuja". Ei niistä ehkä kannatakaan julkisella foorumilla kertoa.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Yks häiritsevä henki on tosi sitkeä

Post by Heith »

otus666 wrote:
Benemal wrote:
otus666 wrote:mulla on tälläinen ongelma että välillä mul kestää vähän tajuta ja ymmärtää mut sit lopulta ymmärrän paremmin.
Poikkeuksellista. Me muut ymmärrämme kaiken välittömästi, ilman vuosien työtä.
Ymmärrän. Mut mä oon ensinäkin aloittelija Satanismissä ja myös magiassa yleisestikin, ja sit mulla on toinen syy että miksi välillä saattaa kestää tajuta, mutta en viittis kertoo täällä ihan julkisesti ku se on vähän arka aihe... Liittyy vähän neurologisiin juttuihin... Mut joo, ja sit olin nukkunut huonosti pitkään, mut nyt on taas parempi olo.
Täysin ymmärrettävää -univaje saa kenet tahansa toimimaan puolella teholla. Hyvä että ongelma mistä kirjoitit ensimmäisessä viestissä on nyt kuitenkin poissa päiväjärjestyksestä.
Locked