Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimalla?

Rituaalit, loitsut, rukoukset, meditaatioharjoitukset ja maagiset teot.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimalla?

Post by otus666 »

En pysty tänään oikeen ennustaa tai aistia mitään mun aistimis-kyvyillä, koska olen nukkunut tosi huonosti tänään. Mutta olen nyt aika huolissaan siitä ku joku henkilö joka harjoittaa noituutta sanoi että se aisti jotain että mun poikaystävä ei oo mitenkään rehellinen mulle ja että hän pettää mua tai jotain, ja haluaisin varmistaa että onko tämä ihan oikee ennustus/vastaus? Ei oo tarkoitus olla mitenkään "tyhmä" tai "turhasta huolestunut", mutta haluaisin vain varmistaa että onko se totta mitä tämä mies sanoi mun poikaystävästä? Koska ite kyl tavallaan aistin että poikaystäväni on rehellinen mulle eikä petä mua, mutta aistin samaan aikaan jonkun pienen vihjeen joka tuntuu siltä että jotain epäilyttävää on tavallaan mun parisuhteessani... En tiedä mitä se on. Yritin kysyä Sitriltä, ja Sitri sanoi aiemmin että kaikki on ihan ok, mutta nyt mun pitäisi uudestaan kysyä Sitriltä, koska tulevaisuus usein vaihtuu ja kohtalokin muuttuu, mutta nyt mun aistiminen ei oikee toimi kunnolla tällä hetkellä. Mä myös mietin sitäkin ku sanotaan että välillä demonit ei ees kaikkea paljasta aina samaan aikaan sen takia ku ihminen ei saa tietää kaikkea aina heti. :/
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by Benemal »

Kuulostaa siltä, että "aistimuksesi" tuottavat vain ahdistusta ja päänvaivaa. Ehkä verbaalinen kommunikointi poikaystävän kanssa olisi hyvä vaihtoehto.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by otus666 »

Benemal wrote:Kuulostaa siltä, että "aistimuksesi" tuottavat vain ahdistusta ja päänvaivaa. Ehkä verbaalinen kommunikointi poikaystävän kanssa olisi hyvä vaihtoehto.
Ok... Mut ainoo ongelma on se että poikaystäväni ei ole Satanisti eikä usko oikeastaan mihinkään eikä tee mitään magiaa. En oo nähnyt hänen tekevän mitään epäilyttävää, ja aistin vielä tosi pysyvän yhteyden mun ja poikaystäväni välillä, mutta silti aistin jonkun jännän vihjeen joka tuntuu siltä että voi olla että hän ei kaikkea aina kerro.

Joku tyyppi joka on joku magiaa harjoittava sanoi mulle että hän aisti että poikaystäväni ei oo muka rehellinen tai luotettava mulle?
User avatar
Einheri
Posts: 111
Joined: Sun Jun 06, 2010 12:23 am
Location: Etelä-Savo

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by Einheri »

otus666 wrote:
Benemal wrote:Kuulostaa siltä, että "aistimuksesi" tuottavat vain ahdistusta ja päänvaivaa. Ehkä verbaalinen kommunikointi poikaystävän kanssa olisi hyvä vaihtoehto.
Joku tyyppi joka on joku magiaa harjoittava sanoi mulle että hän aisti että poikaystäväni ei oo muka rehellinen tai luotettava mulle?
Benemal luultavasti tarkoittikin, että sinun kannattanee keskustella tästä rehellisyysaiheesta poikaystväsi kanssa.

Voisin itsekin suositella, että muistat kohdata elämässäsi itsellesi läheiset ihmiset omana itsenäsi, ilman taikakaluja tai salamyhkäisyyden viittoja.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by otus666 »

Crow wrote:
otus666 wrote:
Benemal wrote:Kuulostaa siltä, että "aistimuksesi" tuottavat vain ahdistusta ja päänvaivaa. Ehkä verbaalinen kommunikointi poikaystävän kanssa olisi hyvä vaihtoehto.
Joku tyyppi joka on joku magiaa harjoittava sanoi mulle että hän aisti että poikaystäväni ei oo muka rehellinen tai luotettava mulle?
Benemal luultavasti tarkoittikin, että sinun kannattanee keskustella tästä rehellisyysaiheesta poikaystväsi kanssa.

Voisin itsekin suositella, että muistat kohdata elämässäsi itsellesi läheiset ihmiset omana itsenäsi, ilman taikakaluja tai salamyhkäisyyden viittoja.
Ok, kiitos...

Sori, klikkasin privaattinappulaa vahingossa. Et älä sit välitä jos tämä sama viesti sulle tuli privaattiviestinäkin.
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by Aquila »

Suosittelisin nyt vain ottamaan rauhallisesti ja keskustelemaan asioista. Ei myöskään ole kannattavaa täysin luottaa siihen, mitä muut ihmiset saatika demonit väittävät näkevänsä.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by otus666 »

Aquila wrote:Suosittelisin nyt vain ottamaan rauhallisesti ja keskustelemaan asioista. Ei myöskään ole kannattavaa täysin luottaa siihen, mitä muut ihmiset saatika demonit väittävät näkevänsä.
Ok...
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by Aquila »

Yleensäkin on enemmän haittaa tuoda ihmissuhteisiin mukaan tällaisia "henkimaailman viestejä" tai mitä ikinä joku ulkopuolinen on sanonut. Oli totuus vaikkapa pettämisen tai vastaavan suhteen mikä tahansa, ei ole apua kysellä asiasta hengiltä tai pyrkiä saamaan muita henkimaailman viestejä. Nämä eivät lisää mielenrauhaasi, eivätkä ne selkeytä tilannettanne vaan päinvastoin.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by otus666 »

Aquila wrote:Yleensäkin on enemmän haittaa tuoda ihmissuhteisiin mukaan tällaisia "henkimaailman viestejä" tai mitä ikinä joku ulkopuolinen on sanonut. Oli totuus vaikkapa pettämisen tai vastaavan suhteen mikä tahansa, ei ole apua kysellä asiasta hengiltä tai pyrkiä saamaan muita henkimaailman viestejä. Nämä eivät lisää mielenrauhaasi, eivätkä ne selkeytä tilannettanne vaan päinvastoin.
Niinpä. Mut yleensä haluan saada ennustuksen tälläisiä asioita varten sen takia että voisin varautua siihen, ettei se huono juttu tule niinkuin yllätyksenä... :/
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by Heith »

otus666 wrote:
Aquila wrote:Yleensäkin on enemmän haittaa tuoda ihmissuhteisiin mukaan tällaisia "henkimaailman viestejä" tai mitä ikinä joku ulkopuolinen on sanonut. Oli totuus vaikkapa pettämisen tai vastaavan suhteen mikä tahansa, ei ole apua kysellä asiasta hengiltä tai pyrkiä saamaan muita henkimaailman viestejä. Nämä eivät lisää mielenrauhaasi, eivätkä ne selkeytä tilannettanne vaan päinvastoin.
Niinpä. Mut yleensä haluan saada ennustuksen tälläisiä asioita varten sen takia että voisin varautua siihen, ettei se huono juttu tule niinkuin yllätyksenä... :/
Olen ihan samaa mieltä veli Aquilan kanssa; ihmissuhteet ovat ihmisten välisiä asioita, eivät ihmisten ja henkien välisiä. Yleisesti ottaen hyvä sääntö on että jos asian pystyy selvittämään ilman maagisia keinoja, se on ehdottomasti selvitettävä ilman maagisia keinoja. Vaikka astraalikokemukset (eli esimerkiksi unet, henkien viestit ja muu tämäntapainen) ovatkin usein mielenkiintoisia, ei niitä kannata sotkea ihmissuhteisiin.

Suhtaudun aika karsaasti henkilöön joka magian harjoittajana kokee olevansa asemassa missä hän voi kertoa sinulle "totuuksia" parisuhteestasi. Tämä on mielestäni totisesti väärin, koska ilmeisesti otat vakavasti sen mitä hän sanoo. Kenties tämä "magian harjoittaja" onkin väärässä, ja tämä mitä hän sanoo vain kylvää mieleesi epäilystä ja epävarmuutta. Jos sinulla on suhteessasi luottamuksen puutetta, ainut tapa käsitellä ja voittaa asia on keskustella tästä kumppanisi kanssa, ei henkien tai minkään meedion kanssa. Sillä ei varmasti ole väliä onko poikaystäväsi satanisti tai ei, tai uskooko hän henkiin. Parisuhde on sinun ja poikaystäväsi välinen asia. En ymmärrä miksi henkiä edes kiinnostaisi se.

Minä itsekin harjoitan noituutta enkä ikinä kehtaisi sanoa toiselle että "henget on kertoneet minulle että se ja se tyyppi tekee nyt sitä ja tätä", vaikka välillä saankin tietooni erinäisiä asioita. Toisten elämään tai suhteisiin sekaantuminen olisi aivan täysin vastuutonta; mutta sangen yleistä esimerkiksi New Age - piireissä missä ei tunnu olevan minkäänlaista sosiaalista älykkyyttä siinä mielessä että mietittäisiin vähän mitkä on sellaisia asioita mitkä sopii sanoa. Huonosti asetellut sanat voivat tuoda hirveästi ahdinkoa ja väärinkäsityksiä.

En myöskään ymmärrä ihmisten intoa saada varmistuksia kaikkeen henkimaailmasta; vaikka astraali on epäilemättä kiehtova ulottuvuus, on se täysin erilainen kuin meidän materiaalinen ulottuvuutemme. Siellä toimivat asiat eri tavoin kuin täällä, ne näyttävät erilaisilta ja ovat luonteeltaan erilaisia. Miksi asustaa astraalilla jos tätä meidän materiaalista maailmaakaan tai sen lainalaisuuksia ei vielä ymmärrä tai hallitse? Silloin ei varmasti voi ymmärtää miten henkimaailma toimii.

Tarkoitukseni ei ole hyökätä sinua vastaan, mutta kiukustuin hieman kun luin mainitsemastasi vastuuttomasta magian harjoittajasta.
Locked