Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Miten hienoa saada sinut tänne AA!
Blogisi on ollut minulle loputtoman inspiraation & ehtymättömän onnellisuuden lähde.
A.A. wrote:edustan esoteerista kristinuskoa.
Vaikka "linjamme Absoluuttiin" ovat erit, luen itseni selkeästi osaksi kristillistä traditiota.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
User avatar
A.A.
Posts: 86
Joined: Wed Aug 04, 2010 9:15 pm
Contact:

Re: Esittäytymiset

Post by A.A. »

Kiitos superlatiiveista & kommenteistasi blogissani, Obnoxion!
Sûrya-Ishtara
Posts: 42
Joined: Wed Jun 02, 2010 10:30 am
Contact:

Re: Esittäytymiset

Post by Sûrya-Ishtara »

Nagahel wrote:Tervehdys, ja tervtuloa A.A.! Blogisi teksteistä on ollut hyvin paljon hyötyä ja iloa jo kauan aikaa.
Mielenkiinnon herätessä; mikähän blogi on mahdollisesti kyseessä?
User avatar
A.A.
Posts: 86
Joined: Wed Aug 04, 2010 9:15 pm
Contact:

Re: Esittäytymiset

Post by A.A. »

http://www.kulmakivi.blogspot.com
...oma esittäytymiseni näyttää hieman paisuneen tässä topicissa, lienee syytä jatkaa keskustelua toisaalla & pysyä aiheessa kuten Nagahel huomautti.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Esittäytymiset

Post by Kenazis »

Tervehdys kaikille!

Mitä historiaan aiheen/aiheiden parissa tulee niin kiinnostus ollut aina pienestä lähtien kaikkeen synkkään, outoon ja voimakkaisiin asioihin sekä niiden eri ilmentymisiin. Vakavammin kuitenkin aloin polkua tutkimaan ja kulkemaan joskus vuoden 2005-2006 tietämillä ja ensimmäinen kirja, jonka aiheesta (ja ajatuksella) luin oli Michael W. Fordin Liber HVHI: Magick of the Adversary. Siitä eteenpäin olen yrittänyt mahdollisimman laajasti lukea Okkultismia, Magiaa, mytologiaa, uskontoja/hengellisyyttä, filosofiaa ja psykologiaa käsitteleviä teoksia. Erityisesti minua kiinnostaa mieleen-ja kieleen liittyvät aiheet, filosofinen antropologia ja uskonnonfilosofia. Jooga, meditaatio, fyysinen harjoittelu ja musiikki kuuluvat myös vahvasti arkeeni. Azazelin Tähden foorumia aloin seurata vuoden 2010 loppupuolella ja viralliseen joukkoon liittymisen suoritin 2013 keväällä.

Päivitetty 10.06.2016
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Nefastos »

Dhaca wrote:en omista itse nettiyhteyttä, joten, jos joskus osoitatte minulle kysymyksen enkä vastaa siihen esim. viikonlopun aikana, tai muuten menee kummallisen kauan, se johtuu kyseisten yhteyksien puutteesta.


Sopii hyvin. Foorumikeskustelujen eräs hyvä puoli onkin siinä, että muiden menojensa ja energiansa mukaan voi ajoituksensa päättää kokonaan itse.

Dhaca wrote:Mielenkiinnolla odotan pääseväni hieman syvällisempiin keskusteluihin, mutta hyvä aloittaa näin varovaisesti ja hieman samalla tunnustellen ilmapiiriä.


Ilmapiiriä kannattaa myös itse ryhtyä luomaan, mikä tapahtuu luonnostaan kun asioihin ottaa kantaa omalla tavallaan. Mikään ei ole niin helppoa kuin kuolettaa keskustelu pitämällä mielipiteensä itsellään vastaväitteiden pelossa, mutta kuka siitä hyötyy? ...Millä en tarkoita, että erimielisyys olisi hyve itsessään.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Flamen
Posts: 26
Joined: Sat Oct 02, 2010 6:06 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Flamen »

Olen hieman kolmenkympin yli ehtinyt mies. Yliopisto-opintojen jälkeen työelämässä, yksinäisyydelle pyhitetyn nuoruuden jälkeen naimisissa. Horoskooppi on vesimies. Sosiaalinen erakko, tulen toimeen kaikkien kanssa mutta ystävät ovat harvassa. Etsin Totuutta järjen ja tunteen yhteisen ymmärryksen kautta, mistä johtuen eteneminen tuppaa olemaan tuskallisen hidasta.

Rehellisyys ja syyt syiden takana ovat alituisesti mielessä. Olen kulkenut Mestarin merkin alla lähes puolet elämästäni, mutta kolmas silmä raottunut ensimmäisen kerran vasta muutama vuosi sitten. Tie aktualisoituu elämässäni erityisesti Black Metallin ja kamppailulajien kautta, mutta uusia toteuttamismuotoja on varmasti tulossa lähitulevaisuudessa.

Pahoittelen jo etukäteen tapaani kirjoittaa (liian) pitkiä lauseita.
Ole itse se särö, joka täydellistää.
Lux

Re: Esittäytymiset

Post by Lux »

Tervetuloa, Flamen! Erittäin hienoa saada sinut keskuuteemme.
Flamen
Posts: 26
Joined: Sat Oct 02, 2010 6:06 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Flamen »

Nagahel wrote:Tervetuloa, Flamen! Erittäin hienoa saada sinut keskuuteemme.
Lämmin kiitos tervetulotoivotuksesta, tunne on molemminpuolinen.

Poden pahemmanlaatuista (toivottavasti väliaikaista) kirjoitusummetusta johtuen tasosta, joille suurin osa aiheista on vanhempien veljien toimesta jo nostettu (tai ehkä siitä, että keskustelun taannuttaminen omalle, maanläheiselle tasolleni tuntuu arvelluttavalta).
Jatkan kun hankkiudun siitä yli.
Ole itse se särö, joka täydellistää.
Krieger
Posts: 22
Joined: Tue May 25, 2010 11:58 pm
Location: Jyväskylä

Re: Esittäytymiset

Post by Krieger »

Flamen wrote:
Nagahel wrote:Tervetuloa, Flamen! Erittäin hienoa saada sinut keskuuteemme.
Lämmin kiitos tervetulotoivotuksesta, tunne on molemminpuolinen.

Poden pahemmanlaatuista (toivottavasti väliaikaista) kirjoitusummetusta johtuen tasosta, joille suurin osa aiheista on vanhempien veljien toimesta jo nostettu (tai ehkä siitä, että keskustelun taannuttaminen omalle, maanläheiselle tasolleni tuntuu arvelluttavalta).
Jatkan kun hankkiudun siitä yli.
Sydämellisesti tervetuloa vielä minunkin puolestani.

Samanlaista tukosta oli itsellänikin jossain vaiheessa. Uuteen energiapiiriin siirtyminen vie oman aikansa. Vaikka oma tyyli tuntuu maanläheiseltä ei siitä kannata välittää, meitä riittää moneksi ja itsekkin tykkään kirjoitella vähän vapaampaan tyyliin. Monelle sama asia esitettynä maanläheisemmin saattaa aueta aivan eri tavalla kuin analyyttinen tiukka filosofia. Esim. Pekka Ervasthan, joka on minulle henkilökohtaisesti tärkeä kirjailija, käyttää juurikin enemmän "maanläheisempää" kieltä joka on mielestäni erittäin sympaattista ja miellyttävää.
Locked