Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Smaragd »

Tervetuloa foorumille!
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
User avatar
Astraya
Posts: 125
Joined: Wed Nov 16, 2016 9:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Astraya »

Tervetuloa Anki!
“There can be no transforming of darkness into light and of apathy into movement without emotion”
― Carl Gustav Jung
Asuradūta
Posts: 25
Joined: Tue Jun 28, 2022 6:00 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Asuradūta »

Eilen esittelin itseni Salomen kontekstissa, laitetaan jonkinlaista esittely tännekin. Eli olen 34-vuotias mies Keminmaalta.. Azazelin tähden pohjana olevat ajatukset tuli kohdattua ensimmäistä kertaa lukioiässä 2000-luvun puolenvälin "Fosforos & muita kirjoituksia"-kirjan kautta. Tosin tuolloin oma epäkypsyyteni ja lähtökohtani tekivät ideoiden käsittämisestä äärimmäisen hankalaa.

Vuosien varrella AT:n pohjalla olevaa filosofiaa ja ylöspäistä esoteriaa tuli lähestyttyä kausittain, mutta päättäväinen astuminen polulle tapahtui noin puolitoista vuotta sitten ja Salomeen jätin hakemukseni kesäpäivänseisauksena.
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Smaragd »

Tervetuloa foorumille Asuradūta.
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
User avatar
Astraya
Posts: 125
Joined: Wed Nov 16, 2016 9:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Astraya »

Tervetuloa tänne ja Salomeen Asuradūta :)
“There can be no transforming of darkness into light and of apathy into movement without emotion”
― Carl Gustav Jung
Louhikärmes
Posts: 3
Joined: Mon Mar 06, 2023 1:14 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Louhikärmes »

Heipä hei!

Nyt kun foorumia selatessa tuli esittelyketju vastaan, niin rohkaistunpa laittamaan ensimmäisen viestini. Olen -83 syntynyt ruuhkavuosien eläjä, joka on viettänyt pakanapiireissä suurimman osan aikuisiästään, mitä kautta olen ollut tietoinen Azazelin tähden olemassaolosta. Jossain kohtaa kävimme porukalla tapaamassa Tampereen loosin väkeä, ja tunnistin siellä hengenheimolaisuutta. Meillä oli jopa pari vuotta jääkaapin ovessa Johannes Nefastoksen kirjoittama traktaatti, jonka otsikko taisi olla jotain sinne päin kuin "Jeesus vai kristinusko". Tässä kohtaa se oli vielä ehkä enemmän hyvä huomionkerääjä kuin varsinaisesti mieltäni kutkuttanut teksti. Vieroksuin vahvasti koko judeokristillistä perinnettä, ja sijoitin samaan kategoriaan myös kaiken VKP-henkisyyden, joka operoi joka tapauksessa samalla symboliikalla.

Mutta miten sitten päädyin lopulta rekisteröitymään foorumille? Olen tässä viimeiset pari vuotta aktiivisesti laajentanut henkisen etsintäni rajoja. Puuhasteluni kaaosmagian kanssa tuntui umpikujalta, joten aloin ensimmäistä kertaa tutustua länsimaisen magiaperinteen valtavirtaan. Yhtäkkiä tuntui taas että olen täysi aloittelija, ja mikäs sen parempi moodi opiskeluun. Olen alkanut innostua kabbalasta, tantrasta ja viimeksi gnostilaisuudesta (mistä kiitos erityisesti Foolish Fish -Youtubekanavalle). Elaine Pagelsin Gnostilaiset evankeliumit -kirjan äärellä muistin jotain Johannes Nefastokselta lukemaani (Luciferin katekismuksesta mahdollisesti), ja koko lähestymistapa alkoi resonoida aivan uudella tavalla. Täytyi palata Azazelin tähden nettisivujen äärelle. Foorumi näytti aktiiviselta ja keskustelut mielenkiintoisilta, joten uskaltauduin mukaan tutustumaan.
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Smaragd »

Lämpimästi tervetuloa foorumille!
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
User avatar
Aperiemus
Posts: 41
Joined: Wed Oct 03, 2018 3:09 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aperiemus »

Louhikärmes wrote: Tue Mar 14, 2023 9:00 am (mistä kiitos erityisesti Foolish Fish -Youtubekanavalle)
Tervetuloa foorumille! Lopetin Youtuben käytön lempeästi viime syksynä kun tuntui, että se alkoi syödä liian paljon aikaa, mutta kun vielä hengasin siellä, niin Foolish Fish vaikutti aina tosi miellyttävältä ja okkultismiin jalat maassa suhtautuvalta kaverilta.
User avatar
Nebenkheperu
Posts: 89
Joined: Wed Dec 21, 2022 2:26 am

Re: Esittäytymiset

Post by Nebenkheperu »

Louhikärmes wrote: Tue Mar 14, 2023 9:00 am Heipä hei!
Tervetuloa myös minun puolestani! Tuota, olitko aikoinaan kirjoittajana ihqussa aikakauslehdessä Vox Paganorum? Olin muistaakseni tilaaja joskus 2003-05 EV. Mielestäni ymmärrän hyvinkin mitä tarkoitat esim. kaaosmagian "tyhjyydellä", koska sitähän se lähtökohtaisesti on. Tavallaan irrallisia loitsimistekniikoita ilman "punaista lankaa" eli metafyysistä tahi filosofista ylempää yhdistäjää. En tahdo sanoa sen olevan myönteistä tai kielteistä...ominaisuus enemmän kuin vika ehkä.

Toisaalta vaikka itämerensuomalainen (uus)pakanallisuus, sen asemesta että se olisi jonkinlainen purukumipaikka esim. kristilliselle ritualismille, voisi olla naitettuna ymmärtämälleni "puolisolleen" eli germaanis-skandinaaviselle perinteelle hyvinkin tervehenkinen(?) maailmankuva, eritoten nähtynä vasemman käden polulta. Nå, tästä on oma ketjunsa tällä torilla, joten kaakati kaa. 💋
Ἐθεώρουν τὸν Σατανᾶν ὡς ἀστραπὴν.
"Animus risu novatur."
Vigintus
Posts: 8
Joined: Tue May 16, 2023 7:17 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Vigintus »

Tervehdys kaikille!

Olen 1984 syntynyt mies Itä-Suomesta. Mielenkiintoni kohteita ovat kaikki maailman uskonnot, eritoten ehkä kristinusko ja teistinen satanismi. Lisäksi teosofia, esoteria ja okkultismi.

Tähtimerkkini on Kaksonen/Rapu, olen syntynyt tähtimerkin vaihtumisen välissä/kynnyksellä. Tämä ehkä kuvaakin hyvin itseäni, koen olevani enemmän kotona viihtyvä Rapu, mutta välillä vauhdikkaampi Kaksonen nostaa päätään.

Liityin reilu 10 kuukautta sitten virallisesti Azazelin Tähteen & Salome looshiin. Azazelin tähti on ollut itselle tuttu hyvinkin pitkän aikaa ja olen tätä foorumia käynyt lukemassa jo useamman vuoden ajan. Todellisen "herätyksen", koin luettuani Fosforoksen. Aiemmin en ollut lainkaan uskonnollinen, mutta sitä myöten olen tuntenut hyvinkin vahvoja uskonnollisia kokemuksia.
Locked