Azazelin Tähden blogi

Keskustelu Azazelin Tähden kirjoista, lehdistä, artikkeleista.
Vanadís

Azazelin Tähden blogi

Post by Vanadís »

Azazelin Tähden blogi (ent. Lucifer Looshin blogi) on siis nykyään koko veljeskunnan yhteinen blogikirjoitusten alusta. Arkipäivän kilvoittelua ja intention puhtauden pohtimista uusimmassa kirjoituksessa: http://www.azazel.fi/lucifer/2017/04/ar ... -intentio/
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by obnoxion »

Upea, upea kirjoitus!
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Otava

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by Otava »

Blogissa soror Vanadisin mietteitä vanhemmuudesta ja tarpeettoman kiireen luomisesta.

http://www.azazel.fi/lucifer/2017/05/kavele-nopeampaa/

Henkisen pyrinnön kannalta on minusta ehdottoman ok ajaa mopolla elämän moottoritietä, ja olla välittämättä muiden jopa vihaisista katseista.
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by obnoxion »

Erittäin sympaattista ja hyödyllistä pohdintaa, kiitos vaan sisar Vanadis! Minusta meillä on poikkeuksellisen tasokas blogi.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
User avatar
Shivaprasaada
Posts: 127
Joined: Fri Feb 24, 2017 8:40 pm

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by Shivaprasaada »

Azazelin Tähden foorumi on ylipäätänsä hyvin monipuolinen keskustelufoorumi blogeineen.

Niin kuin täällä on sanottu. Tämä on melkeinpä kirjaimellisesti eräänlainen turvasatama, jossa voi keskustella kaikesta uskonnollisuuteen, filosofiaan, psykologiaan, okkultismiin, hengellisyyteen ja kaikkeen mikä tavalla tai toisella liittyy näihin ja melkein kaikesta maan ja taivaan välillä, joka liittyy sivuston puheenaiheisiin ja pohdinnanaiheisiin.

Itse en ole löytänyt ainakaan suomenkielistä sivustoa, jossa keskusteltaisiin näin laajasti ja monipuolisesti niin monista asioista ilman mitään turhaan dogmaattisuutta ja maailmankuvallista riitelyä.

Keskustelu on ollut suurimmaksi osaksi hyvin asiallista, värikästä ja rakentavaa ja jos joku on rikkonut foorumin eettisiä sääntöjä, asiaan on puututtu ja tarpeeksi kovalla kädellä, jos tilanne on vaatinut sitä.
Jos on itse paha, koko maailma on paha. Intialainen sananlasku, Urdu
Joka ei toisille pahaa toivo kuten ei itselleenkään, häntä ei paha kohtaa syyn puuttumisen vuoksi. Viṣṇupurāna, Intia
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by Nefastos »

Juhlavaa päivitystä blogissa: Uusi puheenjohtajamme!
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Abhavani
Posts: 45
Joined: Thu Feb 12, 2015 1:11 pm

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by Abhavani »

Nefastos wrote:Juhlavaa päivitystä blogissa: Uusi puheenjohtajamme!
Tervetuloa uudelle puheenjohtajalle, ja sydämelliset kiitokset sinulle Nefastos vuosien uurastuksestasi ja tekemistäsi inhimillisiä sietorajoja uhmaavista uhrauksistasi puheenjohtajan tehtävissä!
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by RaktaZoci »

Nefastos wrote:Juhlavaa päivitystä blogissa: Uusi puheenjohtajamme!
Toivotan omasta puolestani myös tervetulleeksi uuden puheenjohtajamme. Saman aikaisesti haluan mitä nöyrimmin kiittää fra Nefastosta siitä uuvuttavasta, mutta samalla valaisevasta, työstä, jota hän on veljeskunnan puolesta tehnyt. Olen maininnut hänelle henkilökohtaisesti tästä asiasta useasti, mutta ilmaistakseni sen vielä näin julkisemmin, niin olen itse äärimmäisen onnellinen ja etuoikeutettu siitä, että saan elää tällä aikakaudella ja että olen saanut olla osa Työtä, jonka piiriin kuuluvat niin hienot ja jalot henkilöt kuin fra Nefastos sekä myös muut Azazelin Tähden aktiivit.

Salute, asianomaisille tasapuolisesti!
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Otava

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by Otava »

Sothoth
Posts: 126
Joined: Fri May 28, 2010 1:18 pm

Re: Azazelin Tähden blogi

Post by Sothoth »

Hyvä teksti olennaisesta asiasta. Okkultistin elämähän voisi olla parhaassa tapauksessa jokahetkistä totuuden kontemplaatiota, jossa tarvitaan juuri näitä työvälineitä.
Locked