Tämän foorumin käytännöt

Keskustelu Azazelin Tähden kirjoista, lehdistä, artikkeleista.
Nefastos
Frater

Tämän foorumin käytännöt

Postby Nefastos » Sun Feb 17, 2013 2:21 pm

Kuten olette huomanneet, joitakin uudistuksia on hiljattain otettu käyttöön sekä tällä että englanninkielisellä foorumilla.

Ensinnäkin, Azazelin Tähden jäsenten käytössä on oma alueensa, jossa läpikäydään osa seuran sisäisistä asioista.

Toiseksi, mahdollinen jäsenyys veljeskunnassa näkyy nyt nimimerkin alla viestitiedoissa. Jäsenillä on tunniste "Frater" (veli) tai "Soror" (sisar) nimensä yhteydessä; ei-jäseniltä tämä tunniste puuttuu. Lisäys koettiin tarpeelliseksi, koska ajoittain jäsenyys tällä foorumilla oli erehdytty sekoittamaan jäsenyyteen itse Azazelin Tähden seurassa.

Kysykää, keskustelkaa, viihtykää! Monenlaiset mielipiteet ovat tervetulleita.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
obnoxion
Sodalis

Re: Tämän foorumin käytännöt

Postby obnoxion » Tue Mar 21, 2017 7:32 pm

Tänään kirjautuessani foorumille, uusia viestejä oli valtava määrä, suurin osa niistä yhden ja saman nimimerkin lähettämiä.

Ainakaan minulla on tuskin koskaan aikaa käydä läpi toistakymmentä ketjua kerralla, tai sen paremmin seuloa mihin ketjuihin minulla voisi olla sanottavaa. Tällaisessa tilanteessa minulla ei ole mahdollisuutta seurata foorumin keskusteluja käytännössä lainkaan.

Liian kiivas viestittely tyrehdyttää ja köyhdyttää keskustelun. Ethän tuki foorumiamme viestitulvalla!
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Tähti

Postby Tähti » Tue Mar 21, 2017 9:29 pm

Ehkä Shivaprasaada voisi miettiä joko yhtä (tai muutamaa) ehdottomasti tärkeintä juttua, ja koittaa saada ne toimimaan ihan superhyvin, aina voi miettiä vaikka uusia innovaatioita omaan tiedonvälitykseensä. Harva kirjailijakaan julkaisee samana päivänä 10 kirjaa, tai muusikko 10 levyä.

Semmoinen tietty laatu säilyisi helpommin kun miettisi, mikä on merkitykseltään ehdottomasti kovin juttu, ja sitten vielä mahdollisesti kehittäisi salaisessa medialaboratoriossaan muutaman uuden innovaation tiedonvälitykseen, niin että muillekin välittyisi helpommin näiden juttujen merkitys ja kiinnostavuus.
Vanadís

Postby Vanadís » Wed Mar 22, 2017 12:01 pm

Moderointi on laittanut varoituksen henkilöille, jonka postaamismäärä on karannut lapasesta. Aiemmin foorumia ei ole juurikaan moderointu, mutta nyt jatkossa tarvittaessa seuraa: huomautus, varoitus ja seuraavaksi käyttäjätunnusten määräaikainen jäädyttäminen.

Eli huomioikaa muut ja pysykää kohtuudessa viestimäärissä. Jos jokin asia askarruttaa, niin omasta foorumikäytöksestä voi laittaa privaviestiä minulle ja keskustelemme asioista muiden moderaattoreiden kanssa.