Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Lux

Re: Esittäytymiset

Post by Lux »

Tähän väliin tervehdys kaikille foorumin sekä uusille että vanhoille veljille ja sisarille! Pyydän kaikilta rohkeutta keskusteluihin osallistumisessa ja niiden aloittamisessa. Kaikki vähänkään asiaan liittyvä keskustelu on erittäin tervetullutta ja sallittua.
v-a
Posts: 23
Joined: Tue May 25, 2010 8:11 pm
Contact:

Re: Esittäytymiset

Post by v-a »

Olen vuonna 1981 syntynyt mies. Aspektini on musta. Nuoruudestani asti olen ollut kiinnostunut satanismista, joka on johtanut pohdiskelevaan & käytännölliseen & Manas alaiseen lähestymistapaan jota tasapainottaa harrastuksissani/työssäni pakolla kehittyvä Âtma puoli.

-edit. 08.11.2011
Last edited by v-a on Tue Nov 08, 2011 11:22 am, edited 3 times in total.
Absconditus
Posts: 23
Joined: Thu Jun 10, 2010 5:20 pm
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Absconditus »

Tervehdys kaikille!

Olen päälle parikymppinen mieshenkilö Helsingistä. Johdatus satanismiin ja okkultismiin kävi noin 15-vuotiaana black metalin ja LaVeyn kirjallisuuden johdattamana, josta rakentui teistisempää ja vakavampaa ajan saatossa. Azazelin Tähden filosofian avulla päässyt henkilökohtaisessa kehityksessä aivan toisiin sfääreihin verrattuna edeltäneisiin vasemman käden väkivaltaisempiin suuntauksiini, sekä löytänyt uuden tavan katsella muidenkin okkulttisten ja uskonnollisten suuntausten tekstejä, kun ne aikaisemmin lähes järjestään hylkäsin.
Last edited by Absconditus on Wed Nov 10, 2010 11:57 am, edited 2 times in total.
Monvmentvm
Posts: 20
Joined: Fri Jul 09, 2010 1:34 pm
Location: Jämsä

Re: Esittäytymiset

Post by Monvmentvm »

Ave!
Outolintu mies 26 vuotta, Jämsänkorvesta, siviilikoulutukseltani datanomi (ammattikorkea jäi kesken kiinnostuksen puutteesta alaan), nykyisin ammattisotilas Ilmavoimissa, aloittelemassa parisuhdetta, lemmikkeinä +10 lintuhämähäkkiä ja 2 käärmettä (emännän mukana tulee sitten vielä koira ja akvaario), horoskooppi kalat, aspekti: tulevaisuudessa toivottavasti punainen...

Njoo... Asiasta toiseen...
Pakkokristytty lapsuus, isoiskoulutus jonka jälkeen uskoni ev.lut kirkkoon mureni palasiksi, jäljelle jäi usko persoonalliseen Saatanaan(joskaan en tuolloinkaan nähnyt Häntä kuten yhteiskuntamme ja kirkko hänet näkevät), täysi-ikäsyys ja erosin kirkosta. Muutama vuosi hengellistä laiskuutta ateismin merkeissä, satanistiksi\saatanan palvojaksi myöntänyt itseni viimeiset 5-6 vuotta. Monet eri vasemman käden polun opit opiskelleena ja silti oman vahvan näkemykseni Saatanasta viimein parin vuoden "makustelun" jälkeen valinnut tiekseni AT:n tien.

Ihmisenä olen mielestäni rauhallinen, luotettava, empaattinen, sosiaalinen erakko, jolle musiikki, luonto, yö, syksy, työ, oma rakas ja aidot ystävät ja lemmikit ovat tärkeitä.
Harrastuksina mainittakoon, metsästys ja kalastus(yhteys luontoon, silti sitä kunnioittaen) kirjoittaminen(eräs kaunis päivä on epämääräinen "runokirja" allekirjoittaneelta tulossa), musiikki(24/7 soi musiikki tässä taloudessa, etupäässä raskaammanpuoleinen sellainen, mutta löytyy esim. Eläkeläisiäkin, hevikeppikin löytyy olohuoneen sisustuksesta ja sitä toisinaan tulee kuritettua). Vihaan: hymiöitä teksteissä, internet slangia, välinpitämättömyyttä ja persoonattomuutta.
Vielä puristettuna itsestäni kasaan: olen mielestäni ajatteleva, toiset huomioon ottava, harmaan massan(nyky-yhteiskunnan ja pinnallisuuden) ulkopuolella elävä aito persoona, niin töissä kuin vapaallakin. Kiinnostukseni valitsemaani tiehen on aitoa ja osa minua.

Tälläistä tänään ja huomennakin...
Pahoittelen tapaani kirjoittaa, ikään kuin puolihuumorilla, mutta se on osa minua, kun kuitenkin kirjoitan "ei niin vakavalle" aihealueelle niin, yrittäkää kestää!
Jos jotakuta kiinostaa enempi niin yksityisviestiä tulemaan niin siihen vastaan.
Muutoin tästä esittelystä tulee liki novelli...!!!(ei siis sillä että itsestäni puhuminen olisi minulle mitenkään pakonomaista ja itsekehua) mutta tapani kirjoittaa toisinaan on mitä on...
Finis...
...a.O.a...
-Fiat Nox-
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aquila »

Neljännesvuosisadan tässä ruumiissa kulkenut mies Helsingistä. Avopuolison kanssa asun. Horoskooppi oinas. Aspekti valkea. Vakituinen työ jäämässä toistaiseksi taakse opiskelun pariin palaamisen myötä. Kristillinen aivopesu vaikuttanut hyvinkin pitkään elämässäni, vaatien joitakin "kaiken kieltämisen" vaiheita. Kuitenkin jo lapsena kiinnostunut henkisyydestä sekä yleensä selittämättömistä asioista. Tietoisempi suuntautuminen näiden pariin alkanut noin viisi vuotta sitten erilaisten itämaisten traditioiden kautta. Sovinnaisuuksien täyttämä oikean käden tie jäi taakse pari vuotta sitten, jolloin myös törmäsin ensi kertaa Azazelin Tähteen ja oma polkuni alkoi todella hahmottua.
Last edited by Aquila on Mon Jan 03, 2011 3:50 pm, edited 1 time in total.
Gestas
Posts: 19
Joined: Sat Jun 05, 2010 11:19 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Gestas »

Monet tervehdykset!

Mainitsemattoman määrän vuosia näissä lihan vaatteissa kulkenut sielu, jonka maallisena kotina ensiviikosta alkaen Jyväskylä. Koen, että okkultismi ja henki ovat olleet minussa aina, mutta vakavammin aiheeseen on perehdytty neljästä viiteen vuoteen. Pääpaino perinteisesti länsimaisessa esoteriassa, eurooppalaisessa traditiossa ("pakanuudessa", niille, jotka ko. termiä sietävät) ja nyttemmin myös hermeettisessä kabbalassa, itämaita millään tavoin väheksymättä. Juureni ovat muutenkin enemmän traditionalismin kuin teosofian puolella, vaikka AT:n filosofia sinällään pohjaakin vahvasti teosofiaan. Aspektina verenpuna.
Ater Candeo Sol
Posts: 24
Joined: Sun Jul 25, 2010 3:18 am

Re: Esittäytymiset

Post by Ater Candeo Sol »

Ave!

Olen 17 vuotias (hih, foorumin kuopus, ilmeisesti) herrashenkilö Keski-Suomesta.

Tarkemmin sanottuna, syntynyt Kyyjärvellä mutta opiskelen Pihtiputaalla. Jos joku nyt alkaa ihmettelemään mitä Putaalla olevinaan on, kerrottakoot että kuvispainotteinen lukio!

Ja kuten tästä nyt esille tuli, olen luova ihminen. Mutta, itsekriittisyydestäni johtuen, en taiteelliseksi itseäni juurikaan kutsuisi.

Harrastuksiin kuvataiteen lisäksi kuuluu lukeminen ja musiikin kuuntelu. Ja levyhyllyssä edustettuja tyylejä ovat Black Metal, Funeral Doom, Sludge, Neofolk, Ambient, Voimaelektroniikka ja Noise.

Horoskoopilta olen Kalat.


Kaikki mystiikka on aina pientä mieltäni kiehtonut, joten ajautuminen okkultismin äärelle ei ole itseäni yllättänyt.
AT tuli tutuksi muutamien mutkien kautta vielä ollessani LaVeylainen satanisti, mutta silloin sen sivuutin täysin ja löin seuran otsaan leiman "Huuhaata".

No, en kumminkaan kokenut hedonistista materialismia lopulta tyydyttävänä näkökulmana elämään, joten etsittyäni itseäni vielä, löysin taas AT:n ja aloin todella tutustua sen filosofiaan. Ja löysinkin totuuden siemeniä!

Tällä hetkellä olen löytänyt polkuni pään ja sen seuraaminen vaikuttaa vievän Azazelin Tähden liepeille. Aika näyttää minne päädyn, mutta uskon että olen todellakin omalla polullani!
Lux

Re: Esittäytymiset

Post by Lux »

Tervetuloa, Ater Candeo Sol!
Ater Candeo Sol wrote:...AT tuli tutuksi muutamien mutkien kautta vielä ollessani LaVeylainen satanisti, mutta silloin sen sivuutin täysin ja löin seuran otsaan leiman "Huuhaata".
Ihan hyvä kuvaus tuo Huuhaakin. Itse kutsun Co$:ia nykyisin termillä Capitali$tinen Orastava $yöpä. Siitähän on ollut joissain yhteyksissä jopa puhetta, että Co$ olisi CIA:n yhdessä Laveyn kanssa 60-luvulla kehittelemä, massoille suunnattu materialistis-hedonistinen uus-uskonto. Siitä nyt ei ole epäilystäkään, että "lex talionis" yhdistettynä hedonistiseen materialismiin on oiva tapa rapauttaa ja vääristää henkistä kehitystä. Jokaiselle ajan merkkeihin ja mm. termiin "occult war" tutustuneelle tämä ei vaikuta edes kovin kaukaa haetulta ajatukselta.
Ater Candeo Sol
Posts: 24
Joined: Sun Jul 25, 2010 3:18 am

Re: Esittäytymiset

Post by Ater Candeo Sol »

Kiitokset tertulotoivotteluista!

Täytyy kyllä vielä sanoa että tuo Capitalistinen orastava Syöpä on varsin osuvasti ilmaistu. LaVeylaisuus todella tuntuu mädättävän aivoja ja jättävän ihmiselle vaiheen, jonka ainut merkitys on itsearvoinen kapina.

Tälle ainakin tuntuu Gallerian keskusteluja seuraamalla. Ei todellakaan mikään paras tutkimusalue, mutta paremman puutteessa...
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Nefastos »

CoS voi olla mainio askel poispäin hyvin ikäväksi käyneestä vanhasta erehdyksestä, mutta jos se jää ainoaksi, hyöty on kovin vähäinen. Koko nykymaailma itsessään toimii jo CoS:in periaatteiden mukaisesti, joten kuinka tarpeellista on kapinoida sellaisen arvomaailman (esim. itsenäisyys versus sokea kirkkousko) puolesta? Taistelu on jo voitettu, eläköön. Jos vaihdamme McDonald'sin nimeksi McLavey's, niin eihän se muuta asioita mihinkään. Luulemme tanssivamme uuden nuotion ympärillä, mutta se on sama vanha, ei maagisempi eikä saatanallisempi eikä syvemmän viisauden tulkitsija kuin vanhakaan, ellei jokin ole nyrjähtänyt selkeästi uuteen asentoon sielussamme. Vaikka Saatana onkin "tämän maailman herra", on kuitenkin hyvin tärkeää ymmärtää, että "tämä maailma" pitää sisällään koko planeetan eikä vain sen inhimillistä opportunismia.

Mutta kuten sanottua, voidaan ymmärtää että noita asioita on pitänyt korostaa vastineena entisaikojen kirkkojen lanseeraamille karkeille virheille. Läksy on kuitenkin jo useimpien oppima, ja nyt virheen suunta on monilla aivan päinvastainen: ei siinä etteikö osattaisi arvostaa itseä vaan siinä, että tuo "itse" käsitetään liian matalamielisesti ja suppeasti.

...Miten tämä keskustelu taas meni tähän?

Joka tapauksessa, sydämellisesti tervetuloa A.C.S.!
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Locked