Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Rituaalit, loitsut, rukoukset, meditaatioharjoitukset ja maagiset teot.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by otus666 »

Mun elämässä on kokoajan joku ärsyttävä loismainen inkubus nimeltään Shandah. Ite ku uskon tasapainoon, niin tiedän että kaikki inkubukset ei oo aina pahoja, mutta Shandah on aika paha. Mä oon yrittänyt kokoajan poistaa Shandahia, mutta mikään ei auta. Ei edes olibaanihartsisuihke vaikka se on vissii voimakkain eteerinen öljy. Kynttilöitä ja muita sytyttäviä/poltettavia juttuja kuten suitsukkeita en voi käyttää sit muualla ku parvekkeella tai jossaki toisessa paikassa mikä ei oo mun koti täällä.

Miten mä poistan nyt Shandahin? Tietenkin oon kuullut että loismaiset inkubukset on välillä tosi vaikea poistaa ku ne on tosi takertuvia. Hän aiheuttaa painajaisia, fyysisiä huonoja oloja, ahdistusta, paniikkiia, negatiivista energiaa, ja voimattomuutta ja ajatuksia jota en tarkoita enkä haluaisi miettiä...

Tiedän että jotkut varmaa sit aattelee erilailla, mutta nyt tällä kertaa kyse on hengellisestä ongelmasta, ei ihan henkisestä tai fyysisestä, mut hän kyl aiheuttaa henkisiä ja fyysisiä huonoja oloja, mut hän on silti niin heikko ettei hän pysty mua täysin muuttaa mitenkään, mutta silti haluan nyt päästä eroon Shandahista.

Mitä mun kannattaisi tehdä?
Hoenir
Posts: 137
Joined: Thu Apr 24, 2014 5:13 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Hoenir »

Mä vähän luulen että kannattaisi käydä lääkärin puolella. Voin sanoa ihan tuhannen varmasti, että et sinä voi tietää tuon ongelman olevan varmasti hengellinen. Me ihmiset ollaan aina sokeita monelle meissä piilevälle jutulle, tuollaisten asioiden kanssa ei pidä jämähtää pelkän okkultismin pariin. Aivan ehdottomasti siis lääkärin pakeille, ennen sitä ei kannata hakea apua okkultismista.

Toivottavasti pääset vaivastasi.
"Futile as a ghost I stand guard over hidden gold, O lord of the meeting rivers"
User avatar
Cancer
Posts: 258
Joined: Thu Dec 13, 2012 4:45 pm
Location: Helsinki

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Cancer »

Minä neuvoisin paniikkia, ahdistusta ynnä muita ikäviä tunteita läpikäydessäsi yksinkertaisesti pyrkimään rauhallisuuteen ja tarkkailemaan itseäsi. Yksi olennainen kysymys voisi olla, minkälaisten asioiden yhteydessä ahdistus tarkalleen ottaen nousee pintaan. Liittyvätkö siihen jotkut tietyt paikat, henkilöt tai tapahtumat? Jos onnistut löytämään näistä ymmärrettävän kuvion, voit esim. alkaa välttää kyseisiä asioita tai yrittää muokata suhtautumistapaasi niihin. Ehdottoman tärkeää olisi myös, että puhut tunteistasi jonkun itsellesi läheisen ihmisen kanssa, jos sopiva löytyy. Ulkopuolisen näkökulma voi auttaa näkemään ongelman aivan uudessa valossa, ja kasvokkain tällaiseen uudelleenarviointiin on paljon paremmat mahdollisuudet kuin nettifoorumilla.

Komppaan Hoeniria siinä, että lääkäriin todellakin kannattaa mennä jos tilanne äityy tunteellisesti sietämättömäksi tai muuten vaaralliseksi; inkubuksesi vaikutukset kuulostavat kovasti masennuksen, ahdistuneisuushäiriön tai muun sellaisen oireilta, mitä näitä diagnooseja nyt onkaan. Okkultismin tarjoamaa apua ei kuitenkaan myöskään tarvitse väheksyä sikäli kuin kyse on varsinaisesta okkultismista eli mielen sisällä, henkisesti, toimimisesta. Kynttilät ja suihkeet eivät välttämättä liity tähän mitenkään, vaan kyse voi olla juuri noista yllä kuvatuista arkisista toimintatavoista. Saattaa kuulostaa tylsältä ja proosalliselta, mutta ei kokonaisvaltainen henkisyys voi ihmeellistä aina ollakaan.

Voimia ongelmasi kanssa kamppailemiseen! Sellaista ei olekaan, josta ei kärsivällisyyden ja (myös itseä kohtaan tunnetun) empatian avulla pääsisi eroon.
Tiden läker inga sår.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by otus666 »

Harmi ku mua ei oikee nyt uskota täällä. Enkö saisi edes tietää että miten voisin poistaa sen inkubuksen? Jos voisin vaikka kokeilla? Koska lääkärikään ei nyt tiedä että mikä mul on. Ja lääkärin keinot on nyt kokeiltu...
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Heith »

otus666 wrote:Harmi ku mua ei oikee nyt uskota täällä. Enkö saisi edes tietää että miten voisin poistaa sen inkubuksen? Jos voisin vaikka kokeilla? Koska lääkärikään ei nyt tiedä että mikä mul on. Ja lääkärin keinot on nyt kokeiltu...
Kysymys tuskin lienee siitä että sinua ei uskottaisi- onhan viestiisi vastattu rakentavasti ja sinulle on annettu neuvoja, mielestäni ymmärtäväisesti. Et vain itse ole halunnut näitä neuvoja hyväksyä tai uskoa. Sanon nyt samankaltaisia tilanteita kokeneena & jatkuvasti henkimaailman kanssa yhteydessä olevana henkilönä sinulle neuvon minkä olen oppinut:

Kaikki asiat, mitkä pystyy korjaamaan tai selvittämään arkisesti, ilman okkultismia tai magiaa, pitää ehdottomasti selvittää ilman maagisia keinoja. Syy tähän on yksinkertaisesti se, että pohjimmiltaan okkulttisessa harjoitteessa on kyse energioitten hallinnasta, joten koska kuten itse sanot
otus666 wrote:Hän aiheuttaa painajaisia, fyysisiä huonoja oloja, ahdistusta, paniikkiia, negatiivista energiaa, ja voimattomuutta ja ajatuksia jota en tarkoita enkä haluaisi miettiä...
tilanne on energisesti epätasapainossa, ja et selvästikään hallitse näitä energioita. Tästä nyt et varmaankaan ilahdu, mutta minusta sinun ei pitäisi nyt laisinkaan keskittyä mihinkään maagiseen työskentelyyn. Parhaimpinakin päivinä okkultismi on aina riski, ja hallitsematon henkimaailman kanssa tekemisissä oleminen kääntyy nopeasti huonoksi kokemukseksi mistä tulee ongelmia, kuten sinulle on nyt käynyt.

Mitä enemmän keskityt johonkin, sen enemmän myös laitat siihen energiaa ja vahvistat tätä- on kyse sitten arkielämän tapahtumasta, tai jostain "yliluonnollisesta".

Toistan myös mitä aiemmat kirjoittavat ovat ehdottaneet, että kävisit lääkärillä. Heitäkin on monia erilaisia.

Tämä minunkaan viestini ei ole kirjoitettu epäystävälliseksi tai vähätteleväksi joten toivon ettet lue sitä niin.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by otus666 »

Heith wrote:
otus666 wrote:Harmi ku mua ei oikee nyt uskota täällä. Enkö saisi edes tietää että miten voisin poistaa sen inkubuksen? Jos voisin vaikka kokeilla? Koska lääkärikään ei nyt tiedä että mikä mul on. Ja lääkärin keinot on nyt kokeiltu...
Kysymys tuskin lienee siitä että sinua ei uskottaisi- onhan viestiisi vastattu rakentavasti ja sinulle on annettu neuvoja, mielestäni ymmärtäväisesti. Et vain itse ole halunnut näitä neuvoja hyväksyä tai uskoa. Sanon nyt samankaltaisia tilanteita kokeneena & jatkuvasti henkimaailman kanssa yhteydessä olevana henkilönä sinulle neuvon minkä olen oppinut:

Kaikki asiat, mitkä pystyy korjaamaan tai selvittämään arkisesti, ilman okkultismia tai magiaa, pitää ehdottomasti selvittää ilman maagisia keinoja. Syy tähän on yksinkertaisesti se, että pohjimmiltaan okkulttisessa harjoitteessa on kyse energioitten hallinnasta, joten koska kuten itse sanot
otus666 wrote:Hän aiheuttaa painajaisia, fyysisiä huonoja oloja, ahdistusta, paniikkiia, negatiivista energiaa, ja voimattomuutta ja ajatuksia jota en tarkoita enkä haluaisi miettiä...
tilanne on energisesti epätasapainossa, ja et selvästikään hallitse näitä energioita. Tästä nyt et varmaankaan ilahdu, mutta minusta sinun ei pitäisi nyt laisinkaan keskittyä mihinkään maagiseen työskentelyyn. Parhaimpinakin päivinä okkultismi on aina riski, ja hallitsematon henkimaailman kanssa tekemisissä oleminen kääntyy nopeasti huonoksi kokemukseksi mistä tulee ongelmia, kuten sinulle on nyt käynyt.

Mitä enemmän keskityt johonkin, sen enemmän myös laitat siihen energiaa ja vahvistat tätä- on kyse sitten arkielämän tapahtumasta, tai jostain "yliluonnollisesta".

Toistan myös mitä aiemmat kirjoittavat ovat ehdottaneet, että kävisit lääkärillä. Heitäkin on monia erilaisia.

Tämä minunkaan viestini ei ole kirjoitettu epäystävälliseksi tai vähätteleväksi joten toivon ettet lue sitä niin.
Juu. Olen kyllä yrittänyt hallita energioita ihan millä tahansa keinolla, ihan jopa teidän neuvoilla, mutta mikään ei auta, ja juu, on ne energiajutut vähä epätasapainossa nyt...

Ja juu, oon yrittänyt hetken luopua okkultismista mut en tiedä miksi tuntuu etten pysty edes hetkeksikään luopua. Tuntuu että joku vetää mut aina takaisin siihen vaikka haluan pitää hetken taukoa...

Ja en tulkinnut teidän vastauksia negatiivisina. Sanoin vaa muuten että se on harmi ku en tiedä nyt että miten voisin vielä poistaa sen inkubuksen tai onko kaikki keinot jo kokeiltu. Et ei hätää, mun mielestä teidän vastaukset oli iha ok.
Tähti
Posts: 219
Joined: Wed Oct 15, 2014 11:00 am

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Tähti »

Taidot ja ihmisen ominaisuudet kehittyvät vain kokemuksesta. Yleensä haastavissa tilanteissa on kolme vaihtoehtoa:

1. Muuttaa tilanne
2. Lähteä pois tilanteesta
3. Hyväksyä tilanne (ja antaa asian olla sillain kuin se on)

Tuo viimeinen kyllä yleensä ainakin onnistuu. Jos voi hiljentyä ja sen jälkeen pohtii tilannetta, voi tunnistaa myös tilanteen symbolisen merkityksen. Jos ei sekään onnistu, niin jääkiekkotermiä käyttäen: "alivoimalla pelatessa voi minimoida tappiot".
Haaste on ehkä vähän nykyajan kehitysoptimismilta kalskahtava sana, mutta sitä tarvitaan. Ei ole absoluuttisia ongelmia, koska okkultismissa ei ole perimmäistä duaalisuutta; kaikkein hirveimmätkin helvetit ovat jollain tapaa kokijoilleen merkityksekkäitä. Tuskat ovat haasteita, vaikka kuinkakin vaikeita, sen sijaan että ne ilmaisisivat sattuman tai taivaan mielivaltaa

http://www.azazel.fi/forum/viewtopic.php?f=5&t=485
The purpose of this small booklet is to show the nature and the purpose of what has been called the Dark Brotherhood, and to discuss some of the techniques which they are permitted to utilize in order to draw human souls away from their purpose. The dark ones do not seek to cast any soul "into hell", as the popular religious notion has it. Rather, they act as testing agents for the race of man, as forces whose task it is to weed out from among the human flock the souls whose dedication, wisdom and insight are not developed enough to allow them to move forward into the higher ground of spiritual achievement.

http://members.shaw.ca/ther.watchman/Da ... others.htm
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Aquila »

Suosittelen samaa kuin on jo sanottu, eli nyt kannattaa hakea ongelmien ratkaisua muualta kuin okkultismin parista. Olisi vastuutonta edes antaa muunlaisia neuvoja ja valitettavasti Tähden viesti yllä menee jo hieman kyseenalaiseen suuntaan, koska me täällä foorumilla emme voi ottaa vastuuta tilanteesta antamalla ohjenuoria asian hoitoon okkultismin menetelmin. Nämä Hilarionin ja muiden tahojen viestit aiheuttavat enemmän sekaannusta kuin selkeyttä. Okkultismin harjoittaminen vaatii tasapainoista lähtökohtaa ja mikäli sellaista ei ole, on suositeltavampaa keskittyä tasapainon löytämiseen elämässä muilla tavoin, eli käytännössä ns. normaalin arjen ja oman elämän asettamista etusijalle ja niiden tasapainon vahvistamista.
Hoenir
Posts: 137
Joined: Thu Apr 24, 2014 5:13 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Hoenir »

Tähti wrote:Taidot ja ihmisen ominaisuudet kehittyvät vain kokemuksesta. Yleensä haastavissa tilanteissa on kolme vaihtoehtoa:

1. Muuttaa tilanne
2. Lähteä pois tilanteesta
3. Hyväksyä tilanne (ja antaa asian olla sillain kuin se on)
Syviä ongelmia ei tule lähtökohtaisesti ratkoa minkään listan tai yhtälön kautta, sillä mukaan iskostuu yleensä vain tuhoisan raivokas päämäärärationaalinen tatsi, kun pikemminkin tarvitaan kärsivällisyyttä ja kokonaisvaltaista tasapainoa. Mutta tahtoisin painottaa noiden Tähden listaamien seikkojen lisäksi yhtä oleellista asiaa, nimittäin toisia ihmisiä. Vaikka ihminen on välttämättä tietyssä mielessä itsenäinen toimija, niin toisten avun välttämätön tarve tulee tunnustaa osaksi ihmisyyttä. On siis mainiota, että ylipäätään tulit kysymään neuvoa! Se viestii jo tietynlaisesta luonteen rohkeudesta, millä pystyy ylittämään monenlaisia asioita.
"Futile as a ghost I stand guard over hidden gold, O lord of the meeting rivers"
Tulihenki
Posts: 227
Joined: Tue Jun 12, 2012 2:24 pm
Contact:

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Tulihenki »

otus666 wrote:Koska lääkärikään ei nyt tiedä että mikä mul on. Ja lääkärin keinot on nyt kokeiltu...
Liityn kuoroon tylsään ja suosittelisin jotenkin rentoutumista muuten kuin taistelemalla okkulttisin keinoin tätä kokemaasi inkubusta vastaan. Keksitkö mitään ilon aiheita ihan tavallisesta arjesta? Liikunta? Musiikki? Luonto? Onko sinulla ystäviä? Läheisiä lapsia, joiden kanssa leikkiä?

Luettelit ahdistuksen ja masennuksen oireita, joten minusta kuulostaa erikoiselta, että lääkärikään ei ymmärtäisi tilannettasi. Annoithan mahdollisuuden kuitenkin todella? Tiedän itse, että ns. moderneille keinoille ei joskus haluaisi myönnytyksiä tehdä, kun magia kiehtoo ja uskoo sen olevan ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Et petä itseäsi tai uskoasi magiaan, jos haet muitakin apukeinoja.

Toivottavasti kaikki järjestyy!
Locked