Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Rituaalit, loitsut, rukoukset, meditaatioharjoitukset ja maagiset teot.
Tähti
Posts: 219
Joined: Wed Oct 15, 2014 11:00 am

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Tähti »

Hyviä korjauksia ja kehitysideoita omaan viestiini.

Myönnän että en ole niin hyvin perehtynyt alkuperäisen kysyjän tilanteeseen, että osaisin antaa ehdottomasti oikein ratkaisun hänelle, en sitä yrittänytkään, vaan täydentää jo käytyä keskustelua.

En myöskään tarkoittanut tuolla vinkillä: "1. Muuta tilanne", että tilanne välttämättä tarvitsisi muuttaa itse, yleensä helpoiten onnistuu jotenkin muuten kuin pelkästään yksin yrittämällä, mutta ei myöskään niin ettei itse ottaisi ollenkaan vastuuta tilanteestaan.

Ymmärrän kyllä hyvin että foorumilla ei haluta ottaa vastuuta jos tilanne menisi jotenkin erityisesti pieleen, samalla periaatteella kyllä ei voisi tehdä melkein mitään, esim black metal-musiikkia tai elokuvia, aina joku voi saada niistä huonoja vaikutteita. Osittaisen vastuun hyväksyn ja ymmärrän, mutta jonkun verran vastuuta on aina jätettävä henkilölle itselleen.

Sen takia vinkit annoinkin koska henkilö ei ollut tyytyväinen jo annettuihin ideoihin, en tarkoittanut että ne jotenkin kumoaisi jo annettuja ideoita, vaan mahdollisesti tarjoaisi jonkinlaista täydennystä.

Olen itse ollut vähän vastaavissa tilanteissa paljonkin, ja parhaiten on tuntunut auttavan kun ottaa sekä vastuuta tilanteesta itse, että myöskin hakee apua tilanteeseensa. Jos mahdollista niin apua kannattaa hakea monestakin suunnasta, erityisesti jos joku suunta ei tunnu auttavan. Tietty en varmasti voi ymmärtää täysin kenenkään muun tilannetta.
Rosari
Posts: 23
Joined: Tue Jun 24, 2014 5:29 pm
Location: Helsinki

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Rosari »

Kun täällä annetut vastaukset eivät ole tyydyttäneet ja tuntuneet väärältä, niin oletko miettinyt millaisen vastauksen haluaisit muilta kuulla? Sinulla nimittäin tuntuu olevan selkeä mielikuva siitä.
Sen tajuaminen voisi auttaa sinua tajuamaan mitä oikeastaan haluat tehdä ahdistuksellesi/inkubuksellesi.

Miksi koet, ettei psykologi voisi ymmärtää sinua? Vaikka heillä ei olisi okkulttista tuntemusta, heillä on laajat keinot ja harjoitukset käytössä, sillä he ovat oppineita ihmismielen toiminnasta. Lisäksi monet psykologien/terapeuttien harjoitukset pohjaavat buddhalaisille ideoille ja itselleni niistä on ollut paljon apua. Ja he ovat IHMISIÄ. Väitän että ihmisten kokoonpano on kaikilla lopulta melko samanlainen, jolloin toisen ihmisen tuskaa voi ymmärtää, vaikka ei noudattaisi samoja elintapoja ja ideoita.
Elämä on kourallinen tomuu
Kaikki muu on rojuu
Lopunajan romuu
Mitä sitte ku symbolit hajoo
Oo se reikä mihin kaikki valo katoo
User avatar
Insanus
Posts: 835
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:06 am
Location: Helsinki

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Insanus »

Kysymykset siitä "onko se demoni vai ei, voiko sen manata pois vai ei" rajaavat koko tilanteen niin, että on olemassa jokin se toinen joka kauttasi ja kustannuksellasi toimii. Olet antanut sille -tai saanut siltä, yhdentekevää- nimen, mutta kuvaat sitä vain vaikutusten kautta. Mihin nimi viittaa? Mikä sinussa mahdollistaa juuri nuo mainitut reaktiot? Et voi manata ulos mitään joka on jo ulkona, etkä myöskään pidä sitä sisäisenä asiana. Jos sen olemus on ulkoinen, voit vetäytyä sisempään & jos se on sisäinen, siitä pääsee sisäisellä työllä - jossa toki ymmärtäväinen ulkoinen taho voi olla paljon hyödyksi. Älä usko sitä tarinaa ettet voi sille mitään, vaan pysy yhteydessä sisäisiin voimavaroihin & hae & ota apua vastaan.
Jumalan synnit ovat kourallinen hiekkaa ihmisen valtameressä
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by otus666 »

Nii no, se vastaus mitä oisin halunnut löytää ois ollut esim. jotain että "kokeile vaikka tämä loitsu/rituaali/lause", niin olisin mielellään kokeillut sitä loitsua vaikka millä saisi poistettua huononlaatuisia henkiä.

Se inkubus vaikuttaa ehkä tulevan sen takia ku oon pikkasen turhautunut nykyään elämässä monista syistä, mutta voi olla että se ei ookkaan inkubus, mut jotenki vaa tuntuu että vaikka oisin rauhottunut, niin silti tuntuu että mul ois negatiivista energiaa jotenki jäänyt tukkoon...

Ja jotenki tuntuu välillä että yhtäkkiä joku on mun takana ja jos sit yritän aistii sitä tai mietin sitä takana olevaa henkilöä, niin mul tulee sit huonompi olo siitä. Just sellainen kuihtunut olo. Särkee päätä, tulee pahoinvointia, jne. vaikka ei pelkäisikään.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Heith »

otus666 wrote:Nii no, se vastaus mitä oisin halunnut löytää ois ollut esim. jotain että "kokeile vaikka tämä loitsu/rituaali/lause", niin olisin mielellään kokeillut sitä loitsua vaikka millä saisi poistettua huononlaatuisia henkiä.
Kuten veli Nefastos toisessa viestiketjussa mainitsee, jotta henkiä voi rituaalilla komentaa pois, niiden pitää olla komentajalle alisteisia eli hänen hallinnassaan. Sinun tapauksessasi vaikuttaisi ettei näin ole.

Olen itse huomannut tämäntyyppisten loismaisten henkien kanssa sen, että mitä enemmän niihin kiinnittää huomiota, sen vahvemmaksi ne tulevat- ne imevät energiaa. Siksi maadoittaminen on tärkeää. Maadoittamista on keskittyä täysillä tähän materiaaliseen maailmaan: näin "ankkuroit" itsesi kiinni maahan, eikä pahantahtoinen henki saa sinua vedettyä metkuihinsa. Tärkeää olisi nyt sinun saada oma voima ja hyvinvointi takaisin, siis keskity tämän maailman asioihin. Muistathan syödä säännöllisesti ja hyvin. Ja että saat tarpeeksi unta. Tee asioita mistä tulet iloiseksi: lue kirjoja, katso elokuvia, käy kävelyllä jne.

Joskus käy myös niin että tällainen henki jää paikalle koska jokin osa ihmisestä viehättää ja kenties kutsuu sitä jatkuvasti paikalle. Sinun pitää siis rautaisesti päättää että et halua nyt olla tämän hengen kanssa enää tekemisissä ja todella tarkoittaa sitä. Pohdi myös sitä miksi henki on paikalla, miksi se on tullut- ja saatko siitä jotakin: seuraa, huomiota, erityisyydentunnetta tms. Nämä ovat kaikki asioita mitkä ovat hyvin vaarallisia, enkä suosittele tämän suhteen jatkamista.

Joskus minua on auttanut se että sanon täysin rauhallisesti ja päättäväisesti "en halua olla kanssasi tekemisissä. Lähde nyt." Mutta tässä olisi tärkeää ettei tästä muodostu vuoropuhelua eikä tässä saa menettää hermoaan- raivoaminen ja negatiivisuus kun varmasti vetää henkeä puoleensa. Tämä tarkoittaa myös luonnollisesti okkulttismista luopumista hetkellisesti. Voit aina jatkaa sitten kun voimasi ovat palanneet ja hallitset tilanteen.

Mikäli tilanne on ihan mahdoton, mielialalääkkeet kyllä varmasti laittavat oven kiinni sinun ja tämän hengen väliltä. Siksi edelleen suosittelen että kävisit lääkärissä.

EDIT: Lisään vielä:
Koska henki on astraalinen -eli näkymätön, henkimaailman otus- ei se todellisuudessa pysty vahingoittamaan sinua niin kauan kun et anna sille valtaa tehdä niin. Joskus henkien kanssa tapahtuvat asiat ovat hyvin pelottavia, mutta on tärkeää pysyä rauhallisena ja määrätietoisena- hieman samaan tapaan kuin eläinten kanssa :)
Stephanus
Posts: 16
Joined: Wed Apr 30, 2014 9:47 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Stephanus »

Komppaan mitä Heith sanoi, mitä enemmän läsnäolevalle entiteetille antaa ajatusta, sitä vahvempi hänestä tulee. Sorrun itsekin tuohon useasti tahtomattani, esimerkiksi joskus kun olen tuntevinani jonkun läsnäolon mutten ole varma asiasta, keskityin oikein että tunnenko hänet varmasti vai kuvittelenko vain. Joten mitä kovemmin häneen keskityin, sitä vahvemmaksi hänet tein ja sitä vaikeampi oli hänestä päästä eroon. En tiedä miten paljon alkuperäinen postaaja antaa valtaa entiteetilleen mutta jos hänellä on annettu jo nimikin, niin pahoin pelkään että ruokit itse häntä niin paljon ettet pääse hänestä irti.

Oma kokemukseni joiden vuosien takaa. Olin henkisesti aivan loppu ja umpikujassa. Pahimmassa aallonpohjassa sain ilmestyksen hyvästä ystävästäni joka oli menehtynyt vuosia aiemmin, tästä ilmestyksestä tiesin hänen katsovan perääni, antoi ymmärtää etten ole yksin ja oli minulle eräänlainen "suojelusenkeli". Pian asiat alkoivatkin pikkuhiljaa selviämään ja annoin siitä ison krediitin ystävälleni. Tästä menee taas vuosi tai pari ja pian kodissani alkaa tapahtumaan kummia. Itse olin sokea näitä näkemään, mutta useampi ystäväni aisti jotain uhkaavaa kodissani, etenkin naispuoliset tunsivat kuinka heitä kohtaan lähes hyökättiin tai heitä työnnettiin ulospäin heti ovensuussa. Tajuttuani tilanteen koetin tehdä kaikkeni "käskyttääkseni" vieraan poistumaan ilman minkäänlaista lopputulosta. Onneksi ystäväni tunsi erään joka voisi auttaa, otin hänen yhteyttä ja kerroin tilanteestani. Käytyään luonani hän kuvaili minulle niin hyvin henkivieraani että (vasta) tällöin tajusin että "riivaajani" oli edesmennyt ystäväni, hän oli jäänyt suojelemaan minua kaikilta ulkopuolisilta uhkilta. Tämän tajuaminen oli todella kova isku minulle, ei pelkästään että olin tehnyt hänestä vahvan, niin olin ikäänkuin itse alunperinkin manannut hänet esiin. Olin tehnyt hänestä niin vahvan etten päässyt hänestä eroon omin voimin ja tämän ystävän-ystävänkin piti tehdä useampi käynti luonani ennenkuin sai hänet häädettyä. Suurin ongelma kuulemma oli että minä en suostunut päästämään ystävästäni "irti".

Joten jos ongelmasi on oikeasti entiteetti josta et pääse eroon, älä ensinnäkään ruoki sitä antamalla hänelle yhtään ajatusta ja toisekseen, ulkoista prosessi. Muuttaminen tuskin auttaa mitään, koska niinkuin minulla, henki oli sidottu asukkaaseen eikä itse asuntoon.

[EDIT] Nykyään jos aistin pienimmänkin negatiivisen viban kotonani, poltan Dragon's Blood suitsukkeita ikäänkuin ennaltaehkäisevästi. Sitkeisiin pirulaisiin nuokaan ei riitä, mutta sellaiset päämääraättömimmät kulkijat ne pitää loitolla ja puhdistavat ympäristön. Kysyinkin noiden toimintamekanismia em henkilöltä ja hän kertoi ne toimivat siksi että tuhannet ihmiset ennen minua ovat uskoneet dragons bloodin voimaan ja tästä syystä niihin on ladattu näitten tuhansien ihmisten uskomukset (voimat) Ja tästä syystä voimakkaimmat loitsut ovat juuri niitä voimakkaimpia.

Dragons Blood, valkoinen riisi, suola... onhan noita eri keinoja mitä kokeilla itsekin. Toiset karkoittavat ja toiset pitävät loitolla.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by otus666 »

Tulin pitkästä seikkailusta vihdoinkin.

Selviskin että se syy miksi oli vaikee irrottaa pahoja henkiä oli se ku aura oli liian heikko, ja se oli siksi heikko koska en syönyt niin terveellisesti, söin siis liian vähän kaikkee ja varsinkin kasviksia, ja samalla en oikee liikkunut aikaisemmin. Mut nyt jotenki salilla käyminen auttoi upeasti ja myös se että aloin enemmän syömään kasviksia (ainakin 400g päivässä) ja hedelmiä. Vyöhyketerapiakin auttoi jollain tavalla ja selvis myös että kaikki negatiivisuus ei johtunut pahoista hengistä pelkästään. Jotkut ongelmantekijät oli jopa vain fyysisiä sekä psyykkisiä oireita. Sit mun pitii vähä meditoida tiettyihin juttuihin, ja nyt elämä on vihdoinki parempi.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by Heith »

otus666 wrote:Tulin pitkästä seikkailusta vihdoinkin.

Selviskin että se syy miksi oli vaikee irrottaa pahoja henkiä oli se ku aura oli liian heikko, ja se oli siksi heikko koska en syönyt niin terveellisesti, söin siis liian vähän kaikkee ja varsinkin kasviksia, ja samalla en oikee liikkunut aikaisemmin. Mut nyt jotenki salilla käyminen auttoi upeasti ja myös se että aloin enemmän syömään kasviksia (ainakin 400g päivässä) ja hedelmiä. Vyöhyketerapiakin auttoi jollain tavalla ja selvis myös että kaikki negatiivisuus ei johtunut pahoista hengistä pelkästään. Jotkut ongelmantekijät oli jopa vain fyysisiä sekä psyykkisiä oireita. Sit mun pitii vähä meditoida tiettyihin juttuihin, ja nyt elämä on vihdoinki parempi.
Mukava kuulla että voit paremmin ja että olet saanut asiaa selviämään. Oletkin näemmä turvautunut maadoittaviin keinoihin mistä täälläkin useampi mainitsi (kuten esim. tuo terveellinen ruokavalio & liikunta). Terve sielu terveessä ruumiissa, kuten muinaiset viisaat sanoivat! Omasta terveydestään kannattaa huolehtia jatkossakin, niin et joudu toiste tuollaiseen ikävään tilanteeseen.
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Negatiivista inkubusta ei oo helppo potkia pois

Post by otus666 »

Heith wrote:
otus666 wrote:Tulin pitkästä seikkailusta vihdoinkin.

Selviskin että se syy miksi oli vaikee irrottaa pahoja henkiä oli se ku aura oli liian heikko, ja se oli siksi heikko koska en syönyt niin terveellisesti, söin siis liian vähän kaikkee ja varsinkin kasviksia, ja samalla en oikee liikkunut aikaisemmin. Mut nyt jotenki salilla käyminen auttoi upeasti ja myös se että aloin enemmän syömään kasviksia (ainakin 400g päivässä) ja hedelmiä. Vyöhyketerapiakin auttoi jollain tavalla ja selvis myös että kaikki negatiivisuus ei johtunut pahoista hengistä pelkästään. Jotkut ongelmantekijät oli jopa vain fyysisiä sekä psyykkisiä oireita. Sit mun pitii vähä meditoida tiettyihin juttuihin, ja nyt elämä on vihdoinki parempi.
Mukava kuulla että voit paremmin ja että olet saanut asiaa selviämään. Oletkin näemmä turvautunut maadoittaviin keinoihin mistä täälläkin useampi mainitsi (kuten esim. tuo terveellinen ruokavalio & liikunta). Terve sielu terveessä ruumiissa, kuten muinaiset viisaat sanoivat! Omasta terveydestään kannattaa huolehtia jatkossakin, niin et joudu toiste tuollaiseen ikävään tilanteeseen.
Nii. Mul on jotenki tälläinen taipumus että alussa en osaa luottaa tiettyihin keinoihin, mut sitten lopulta onnistuu.

Nii, ja se onki ihan totta että aurakin vahvistuu ku kehokin vahvistuu terveellisillä elämäntavoilla.
Locked