Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimalla?

Rituaalit, loitsut, rukoukset, meditaatioharjoitukset ja maagiset teot.
User avatar
V. Nokkonen
Posts: 21
Joined: Wed Aug 13, 2014 2:35 am
Location: Alaska

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by V. Nokkonen »

Omasta puolestani haluaisin ylipaataan varoittaa ihmisista, silla aika harvat tekevat mita sanovat tai puhuvat aina totta ja suoraan. (Minulle itselleni on suuri osa okkultistista tyota tulla sanani mittaiseksi ihmiseksi ja lankean usein.)

Ja sitten henkilokohtaisesta kokemuksestani voin sanoa, etta ihmissuhteista tai mistaan muustakaan obsessoiminen ei ole omiaan antamaan luotettavia "ennustuksia"/intuitioita. Tallaiset asiat on, kuten Heith ja monet muut sanoivat, parasta selvittaa maallisin keinoin. Onnea!
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Miten saisin ennustuksen tai minkään vastauksen aistimal

Post by otus666 »

Kaikki on sittenkin hyvin. Ei oo sittenkään mitään hätää. Ja poikaystäväni ei pettänyt mua eikä ollut mitenkään epärehellinen, mut siis oli jonkiin aikaan riitaa sen kanssa sen takia koska mulla oli niin paljon ennakkoluuloja ku olin nukkunut 2 kuukauteen tosi huonosti tietyistä syistä, mutta se riita on sovittu jo muutama vikko sitten ja minä ja mun poikaystävä vielä ollaan onneksi yhdessä. :3 Ja olin oppinut myös sellaisen jutun että mikään ennustus ei oo asetettu kiveen, vaan ennustukset ja tulevat ennustukset riippuu teoista, joten kohtalo muuttuu kokoajan. :3

Ja se negatiivinen vihje oli vaan sitä ku mun poikaystävä oli huolissaan musta ja monista muistakin asioista, mutta kaikki ihmiset ovat erilaisia, joten jotkut saattaa tulkita tollaisia negatiivisiä vihjeitä "pettämisvihjeiksi" tai muiksi vihjeiksi...
Locked