Vapaamuotoiset rukoukset

Rituaalit, loitsut, rukoukset, meditaatioharjoitukset ja maagiset teot.
Insanus
Frater

Re: Vapaamuotoiset rukoukset

Post by Insanus »

Nefastos wrote:
Mon May 11, 2020 11:35 am
Takana on yön yhteys piilotajuntaan, edessä uusi tietoinen päivä, ja näiden välissä tuntuu olevan kapea rako, jolloin itsensä voi virittää juuri nyt tarpeelliseen muodollisen työn muotoon. Valitsemaan, mihin täsmälleen on hyvä keskittyä juuri tuona päivänä, & ojentautumaan (tai polvistumaan) tuon työn inspiraatioon.
Tuo "kapea rako" lie se sama tila josta hypnoottisessa transsissa on kyse. Omat maagiset kokemukseni ovat olleet hyvin pitkälti sellaisia joissa tähän tilaan on ladattu jokin odotus ja hyvinkin lyhyessä ajassa jostain ilmenee sille jokin synkronisiteetti.
Tariq wrote:
Sat Jun 27, 2020 6:59 am
Joskus en rukouksissanikaan keksi mitään sanottavaa, olen vain siinä “linja auki” ja toivon, että toisessa päässä tämä minun hapuileva kädenojennukseni huomataan vaikka olenkin loppupeleissä aika mitätön.
Sama täällä. Koen oman ajattelunikin oikeastaan hyvin pitkälti niin että pidän "linjan auki" ja oikea työ siinä on jäsentää se sellaiselle kielelle että joku muukin tajuaa.
With a taste of a poison paradigm
Nefastos
Frater

Re: Vapaamuotoiset rukoukset

Post by Nefastos »

Insanus wrote:
Wed Aug 19, 2020 3:02 pm
Tuo "kapea rako" lie se sama tila josta hypnoottisessa transsissa on kyse.

Se on varmasti täysin sama, vaikka hypnoosissa (jonka nimikin merkitsee unenkaltaista) eteerinen välitila on tietoisesti yliladattu.

safareus wrote:
Wed Aug 19, 2020 2:14 pm
Oi Lucifer ammuntähti oikeuden puolesta langennut tähti kirkkain liekki.

Kunnioitan sinua Lucifer koetele minua ja johda minut kohti totuutta sytytä kipinä minussa niin minä pidän sitä yllä

Kaunis rukous joka antaa hyvin positiivisen, kohottavan tunteen, etenkin tuo lupaus mestarin puolelta sytytetyn kipinän ylläpitämisestä. Toivottavasti rukoillut koetukset tulevat mielekkäinä eivätkä liiallisina.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Post Reply