Ääniä ja näkyjä

Astraaliset ja paranormaalit kokemukset, unet, näyt.
blackflame
Posts: 28
Joined: Wed Jun 02, 2010 11:21 pm

Ääniä ja näkyjä

Post by blackflame »

tää asia luultavasti sopii tänne niin tahtoisin selittää pari lyhyttä tarinaa omista ilmiöistä ja tunteista. (MIKÄÄN EI OLE LIIOTELTUA TAI VALEHDELTUA)

1.olin auto kyydissä huomasin autossa pilvien muodon ja niiden pimentymisen, siinä itsekseen alin autossa puhumaan kieltä mistä en tiennyt mitään kun kaveri kysyi mitä sä oikein puhut? Pääsin perille mistä olimme lähtenetkään, ja jouduin kävelemään kotiin mutta ette usko, nyt ehkä joitain naurattaa ja oon sitten skitdofreenikko mutta katsoin pilviä niin ilmi selvä Baphometin sarvipäinen vuohen muotonen pilvi synty ja heti sen nöyryydellä tajusin että mulla on töitä kotona herraani kohtaan Ja niin tapahtui tein veri valan ja myin sieluni saatanalle. Arvet ovat vieläkin kädessä ja veri joka vuosi teki sen ja sitä en poista koska se on minulle liiton/syntymisen arpi.

2.asunnossani on monesti nytten kuulunut nimeni joka välillä on herättäny ja taas toisin kuulunut huoneistoni nurkasta.

3.Huoneistossani olen tuntenut läsnä oloa (niinkuin jokainen tuntee jos joku katsoo sinua niin sinä katsot että kuka se takana tuijottaa... niin katsoin taakse niin jokin seiso takanani ja hävisi sillä hetkellä kuin salama takaani pois.

4.Rituaaleja joita teen niin aina kun se on tehty niin tunnen ne pimeyden voimat ympärilläni mitkä ovat lähdössä menemään yli universumin toteuttaen sen mitä pyysin (esimerkkinä. kiristäjäni lopetti heti minun ahdistelun kun laitoin magiaa mielen tahtoa kiertämään ja etsimään uhrinsa, toisekse hieman hätiköilty rituaali sai minut astumaan heikoille jäille, mutta näistähän on aina varoitettu, jos teet magiaa niin tee se huolella ja täydellä ymmärryksellä/tajunnalla . ÄLÄ HÄTIKÖI!
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by obnoxion »

blackflame wrote:tää asia luultavasti sopii tänne
Psyykkisistä ilmiöistä on aivan varmasti kysymys. Ja lienee turvallista sanoa että alemman laatuisista. Minulla ei ole mitään syytä alkaa tässä epäillä vilpittömyyttäsi. Eivät kokemuksesi itsessään kuulosta lainkaan uskomattomilta.

Sen sijaan kehottaisin sinua harkitsemaan vakavasti onko näiden ilmiöiden takia syytä antautua niin varauksettomaan innostukseen tai pitkälle meneviin johtopäätöksiin, kuin viestissäsi annoit ymmärtää. Tahtoisin antaa sinulle oman ohjeesi, "ÄLÄ HÄTIKÖI!", mutta se tuntuu nyt hieman myöhäiseltä.

Ennen kuin jatkan tästä aiheesta pidemmälti, tai vastaan muihin lähettämiisi viesteihin, tahdon kysyä sinulta, ymmärräthän että viestiesi perusteella maailmankuvasi, tavoitteesi ja menetelmäsi näyttäytyvät lähestulkoon vastakkaisina Azazelin Tähden Veljeskunnan opetuksiin verrattuina? Tällä tarkoitan että maailmankuvasi näyttäisi hyvin selkeästi eksoteeriselta, ja menetelmäsi & tavoitteesi alaspäisiltä.

Joka tapauksessa, on hyvä asia että tämä näkökulma nousi esiin foorumilla. Jo ennen ulkoisen foorumin perustamista uskoimme että niin ennemmin tai myöhemmin tapahtuisi. Luulen että foorumimme tarkimmat lukijat ovat jo huomanneet näitä kysymyksiä käsitellyn muissa viestiketjuissa. Mutta tässä voisi olla nyt se viimeinen mahdollisuus, tai viimeinen haaste keskusteluun sekä asioiden selvittämiseen, jonka myötä voimme julistaa tietyt asiat osaltamme loppuun käsitellyiksi.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Lux

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by Lux »

Mitä kuitenkin tulee ääniin ja näkyihin, niin "henkien koettelu" terveen järjen avulla on aina paikallaan. Mitä pakottavampia, suggeroivampia ja "liian hyvältä ollakseen totta" äänet ja näyt vaikuttavat, sitä vähemmän niihin kannattaa luottaa. Näkyjen ja äänien kuuleminen kertoo huomattavasti useammin psyykkisestä sekavuudesta ja mielenterveysongelmista kuin mistään todellisesta kehityksestä.

Korkeammat ja ainoat aidosti hyödylliset sielunkyvyt puolestaan ilmenevät täysin muodottomina havaintoina ja laajentuneena ymmärryksenä todellisuudesta, korkeana (taiteellisena, älyllisenä ja henkisenä) inspiraationa, myötätuntona muita olentoja kohtaan, jne.
obnoxion wrote:Ennen kuin jatkan tästä aiheesta pidemmälti, tai vastaan muihin lähettämiisi viesteihin, tahdon kysyä sinulta, ymmärräthän että viestiesi perusteella maailmankuvasi, tavoitteesi ja menetelmäsi näyttäytyvät lähestulkoon vastakkaisina Azazelin Tähden Veljeskunnan opetuksiin verrattuina? Tällä tarkoitan että maailmankuvasi näyttäisi hyvin selkeästi eksoteeriselta, ja menetelmäsi & tavoitteesi alaspäisiltä.
Tämä asia olisi tosiaan aiheellista selvittää, ennen kuin jatkamme yhtään pidemmälle. Antagonismia ja vastakkaisia mielipiteitä tietenkin kaivataan foorumille, mutta mikäli maailmankatsomusten perusteet eroavat niinkin paljon kuin tällä hetkellä näyttäisi, tuloksena on jatkossa lienee helposti vain tympeää ja hedelmätöntä kädenvääntöä.
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by obnoxion »

Nagahel wrote:Antagonismia ja vastakkaisia mielipiteitä tietenkin kaivataan foorumille, mutta mikäli maailmankatsomusten perusteet eroavat niinkin paljon kuin tällä hetkellä näyttäisi, tuloksena on jatkossa lienee helposti vain tympeää ja hedelmätöntä kädenvääntöä.
Aivan niin. Minulle on kuitenkin vielä jossain määrin epäselvää sekin, missä määrin nyt on kyse ehkä antagonismista, ja missä määrin mahdollisista väärinkäsityksistä.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
User avatar
Insanus
Posts: 835
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:06 am
Location: Helsinki

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by Insanus »

Tuli tästä mieleen kun ite joskus puoltoista(kai?)vuotta sitten Astaroth löytyi jonain sisäisenä äänenä jolta sai muutaman näyn ja eenokinkielistä dupaduuta.
Meni rennosti överiks homma ku ei enää nukuttu öisin vaan aina lisää gematriaa ja yhteydessä olevia Ishtareita ja Lady of Babyloneja ja 'mitä tää nyt todella tarkottaa, olen varmasti suuren totuuden äärellä':äätä.
Kaikki energia valu siihen ja mitään en kai koskaan lopulta selvittäny.
Tai siis selvitin yhtä ja toista, mut mielenrauhaa siltä en saanu.
Kai sekin oli olennainen vaihe.
Opettipahan nöyryyttä kantapään kautta.
Jumalan synnit ovat kourallinen hiekkaa ihmisen valtameressä
blackflame
Posts: 28
Joined: Wed Jun 02, 2010 11:21 pm

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by blackflame »

eilen illasta tapahtui melko jännä juttu kun, minä ja kaverin oltiin tässä asunnossani, niin käänsimme kumpikin yhtäaikaa päämme ja siinä itse kysyin että näitkö sinäkin ton? niin kaverini vastasi että joo, ja se mitä näimme oli jokin ihme tumman harmaa välähdys sohvan vieressä. (kaveri heitti huumoriksi ja sanoi että jätkällä kämppä täynnä demoneja: :) ) ja jäimme sitten sitä miettimään että mikähän lie oli... ja se ei voinut olla auton valot sillä' itselläni on aina verhot kiinni peitettynä ja muutenkin asunnossani oli valot päällä, niin se ei voinut olla heijastus mistään ulkoa.


tosin olen kuullut juttuja naapuriltani, että jokainen kuka tässä asunnossa on asunut on tehnyt itsarin tänne (voi olla legenda) mutta itselläkin tänne muuttaessa ollut semmoisia oloja että, kaiken pitäisi vaan loppu (elämä) eli tapahtuuko täällä jotain outoa vai mitä ihmettä...
blackflame
Posts: 28
Joined: Wed Jun 02, 2010 11:21 pm

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by blackflame »

mutta kuka määrittelee hulluuden? itse ole asiaa miettinyt ja tullut semmoiseen johtopäätökseen, että miten jos ''mielisairas ihminen'' onkin se jolla on herkkyys nähädä tässä maailmassa asioita joita ''normaali ihminen'' ei voi nähdäkkään. eli se joka voi olla joka hetki siellä verhon toisella puolella, toisin sanoen joka ei enään kurkista vaan näkee maailman semmoisena kuin se oikeesti on?
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by Aquila »

blackflame wrote:mutta kuka määrittelee hulluuden? itse ole asiaa miettinyt ja tullut semmoiseen johtopäätökseen, että miten jos ''mielisairas ihminen'' onkin se jolla on herkkyys nähädä tässä maailmassa asioita joita ''normaali ihminen'' ei voi nähdäkkään. eli se joka voi olla joka hetki siellä verhon toisella puolella, toisin sanoen joka ei enään kurkista vaan näkee maailman semmoisena kuin se oikeesti on?
Voi olla, että mielisairas näkeekin jotain sellaista, mutta paljon todennäköisempää on, että se mitä hän näkee on oikeasti harhaisuutta, eli esim. astraalitason näkyjä, jotka ovat ottaneet hänet valtaansa, eikä hänellä itsellään enää ole kontrollia niihin. Toisin sanoen, vaikka hän näkisikin jotain "toiselta puolelta", se ei ole mitään sellaista mitä kannattaisi lähteä tavoittelemaan. Henkinen kehitys ei vaadi näkyjä, eikä maagisia kykyjä.
blackflame
Posts: 28
Joined: Wed Jun 02, 2010 11:21 pm

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by blackflame »

niin ei tietenkään. ja voi ollakkin että ne energiat mitä ympärillä tapahtuu voi olla vain negatiivista ihmiselle joka ei osaa ottaa niitä vastaan, mutta itse otan nämä vastaan rennosti ja ymmärtävästi ilman minkään sortin paniikkia ja pelkoa vaan sellaisena että mulle tahdotaan kertoo jotain mitä en välttämättä vielä ymmärrä
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Ääniä ja näkyjä

Post by obnoxion »

Goreart wrote:Tuli tästä mieleen kun ite joskus puoltoista(kai?)vuotta sitten Astaroth löytyi jonain sisäisenä äänenä jolta sai muutaman näyn ja eenokinkielistä dupaduuta.
Meni rennosti överiks homma ku ei enää nukuttu öisin vaan aina lisää gematriaa ja yhteydessä olevia Ishtareita ja Lady of Babyloneja ja 'mitä tää nyt todella tarkottaa, olen varmasti suuren totuuden äärellä':äätä.
Kaikki energia valu siihen ja mitään en kai koskaan lopulta selvittäny.
Tai siis selvitin yhtä ja toista, mut mielenrauhaa siltä en saanu.
Kai sekin oli olennainen vaihe.
Opettipahan nöyryyttä kantapään kautta.
Kiitos että jaoit tämän esimerkin joka on kuin suoraan astralismin oppikirjasta. Olen itse aikoinani kuluttanut huomattavasti energiaa vastaaviin seikkailuihin, ja nyt tuntuu että noihin päiviin, viikkoihin, kuukausiin ei montaa aidosti hyödyllistä minuuttia mahtunut.

On hyvin masentavaa huomata että moderni okkultismi ei näytä useinkaan olevan mitään tämän ihmeellisempää.
blackflame wrote:niin ei tietenkään. ja voi ollakkin että ne energiat mitä ympärillä tapahtuu voi olla vain negatiivista ihmiselle joka ei osaa ottaa niitä vastaan, mutta itse otan nämä vastaan rennosti ja ymmärtävästi ilman minkään sortin paniikkia ja pelkoa...
Mikäli pyrkii vakavasti omistautumaan aidolle okkultismille, olisi parasta asettautua mahdollisimman tasapainoiseen ja puhtaaseen ilmapiiriin. Tosin suurin osa tietää hyvin etteivät tällaiset olosuhteet ole mikään itsestäänselvyys, tai edes välttämättä järjestely kysymys. Monien meistä on kyettävä pärjäämään epäihanteellisissa olosuhteissa. Tällöin voimme hakea esimerkkiä tantrikoilta, jotka tekevät sadhanaa kirotuissa kummitusmetsissä, kahlehdittuna puuuhun tiikereitä vilisevällä aluella, hautausmaalla tai vastaavassa "epäpuhtaassa" kohteessa. En tarkoita tällä että meidän pitäisi kiihottua synkästä ta aavemaisesta tunnelmasta, vaan että olisimme sydämestämme asti rohkeita.
blackflame wrote:...vaan sellaisena että mulle tahdotaan kertoo jotain mitä en välttämättä vielä ymmärrä
Kaikki viestit mitä tällaisissa tilanteissa saatamme kuulla, meidän on parasta ohittaa antamatta niille tarpeetonta huomiota. Varmaa on se ettei noiden viestien takana ole mikään ihmistä korkeampi. Ymmärtääksemme itseämme korkeampia asioita, meidän on tultava itseämme korkeammiksi.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Locked