Vavahduttavat kokemukset

Astraaliset ja paranormaalit kokemukset, unet, näyt.
Tulihenki
Posts: 227
Joined: Tue Jun 12, 2012 2:24 pm
Contact:

Re: Vavahduttavat kokemukset

Post by Tulihenki »

Vuosia sitten näin selväunen, jossa nousin ihanaan tilaan, joka kuin kylpi sinistä taivasta. Ääni sanoi, että saan toivoa ihan mitä tahansa ja se toteutuu. Toivomiseen ei kuitenkaan liittynyt mitään pohdinta-aikaa ja mahdollisten vaihtoehtojen puntarointia, vaan se tapahtui mikä minussa esille nousi eli laskeuduin lujaa alas harrastamaan kiihkeää seksiä erään naisjulkkiksen kanssa.

Tuo tapahtuma on määrittänyt minua hirveän paljon ja tuonut myös ahdistusta. Silloin seurasi väkisellä tukahduttamista, joka näyttäytyi ainoana keinona (Blavatskya tietysti takana) kuinka asiaa hoitaa. Tuollaista, kun tekee parisuhteessa niin tietysti se aiheutti ongelmia. Vähitellen seurasi jonkinlaista kiinnostuksen menettämistä okkultismia kohtaan, kun himojen takia se näyttäytyi niin mahdottomana ja himot tuntuivat estävän ihan kaiken kehityksen tai ainakin niin ajattelin. Sitten tapahtui antautuminen himoille ja erilaiset roolileikit ym. tyttöystävän kanssa, joiden jättämä leima on kyllä vieläkin eri tavoin päällä.

En muista tarkempia aikamääritelmiä mutta joitakin vuosia tuon jälkeen näin selväunen, jossa olin tällä kertaa täydessä mustuudessa, johon valoa toi ainoastaan suuri nuotio. Nuotion äärellä tiibetiläinen vanha velho loitsusi ja uhrasi käännetyn verisen vauvan polttamalla tämän. Aloin taas kiinnostumaan mutta tällä kertaa en enää niin yksipuolisesti katsellut vain oikean käden polun kautta. Pidän tätä hyvin merkittävänä käänteenä itselleni, joka ei onneksi ollut vain asioiden päälaelleen kääntämistä, vaan näkisin enemmänkin syvyyssuuntaista yritystä.

Viime syksynä oli jonkinlainen ikäkriisi päällä, kun mietin, että enää 13 vuotta ja olen 50-vuotias ja tuntui etten ole saanut mitään aikaiseksi - siis mitään oikeaa kehitystä ja vuodet ovat vain vierineet. Samalla, kun avasin kotioveni tajusin etten ole valehdellut enää kenties vuosikausiin. Ei ole ollut taipumusta eksyttää tai harhauttaa toisia haitallisesti, mutta sellaisia pieniä itseni korostamisia ja asioiden liiallista elävöittämistä tapahtui usein jo lapsuudesta lähtien. Se oli niin suuri oivallushetki että jonkin aikaa kiroillen mietin voiko ihan oikeasti olla näin. Koitin testata jopa jälkikäteen yrittämällä kirjoittaa tekstiviestiin kaverille jonkinlaista liioittelua, mutta ei siitä tullut mitään. Joskus tietoinen ymmärrys näköjään seuraa tosiaankin perässä.

Toinen korona-aikaan sijoittuva kävi puoli vuotta sitten, kun heräsin ja en halunnut enää syödä lihaa. Olin sitä toki enemmän tai vähemmän miettinyt vuosia jo, mutta siihen tuntui minulla liittyvän tekopyhyyttä ja ehkä jonkinlaista näyttämisen halua. Nyt en vain enää halunnut kertakaikkiaan ja lihansyönti jäi siihen. Minun kohdalla tässä on vielä että en ole huomannut tähän liittyen moralisointia, jota joissakin asioissa minulla saattaa esiintyä toisinaan. Jo vuosikausia sitten olin lopettanut tupakoinnin saman tyylisesti ikään kuin vain tiputtamalla sen pois minulle tarpeettomana asiana. Siinä sama juttu, että edes tupakansavu ei minua haittaa, jos ympärille eksyy kuten ei myöskään haittaa, jos kaverit syövät lihaa.
Mars
Posts: 186
Joined: Wed May 15, 2013 1:54 pm

Re: Vavahduttavat kokemukset

Post by Mars »

Tulihenki wrote: Mon Jun 07, 2021 10:42 amViime syksynä oli jonkinlainen ikäkriisi päällä, kun mietin, että enää 13 vuotta ja olen 50-vuotias ja tuntui etten ole saanut mitään aikaiseksi - siis mitään oikeaa kehitystä ja vuodet ovat vain vierineet. Samalla, kun avasin kotioveni tajusin etten ole valehdellut enää kenties vuosikausiin. Ei ole ollut taipumusta eksyttää tai harhauttaa toisia haitallisesti, mutta sellaisia pieniä itseni korostamisia ja asioiden liiallista elävöittämistä tapahtui usein jo lapsuudesta lähtien.
Tämä on kuin suoraan omasta elämästäni. Taidan olla jopa aikalailla saman ikäinen. Valehteleminen on muuttunut lähes mahdottomaksi, mutta ennen kaikkea tarpeettomaksi. Tämä pitää sisällään myös itselleen valehtelun: kun ei elättele harhaluuloja itsestään ja huijaa itseään milloin milläkin tavalla, sitä jotenkin solahtaa sellaiseen muottiin, johon tietyllä tavalla on aina tuntenut kuuluvansa muttei ole aiemmin oikein sopinut. Tältä pohjalta suuntaa eteenpäin on myös helpompi hahmotella. Ehkä ikäkriisi auttaa siinä, että kun huomaa omien rajojensa tulleen vastaan, voi miettiä olivatko ne tekemättä jääneet asiat niin tärkeitä sittenkään.
Kavi
Posts: 473
Joined: Mon May 09, 2016 4:52 pm

Re: Vavahduttavat kokemukset

Post by Kavi »

Tulihengen ja Marsin pohdinnat johdattelevat minua myös tähän "mikä onkaan ihminen ja elämä yleisesti?"
Kirjoitan asiasta ehkä tuonnempana.


Oma vavahduttava kokemus josta olen sanoituksia yrittänyt tehdä - kuinka eräs kerta Kuun valossa näin puolisoni uusin silmin.
Kuusta ja astraalista puhutaan ja että heikko valo ja pimeä "vääristävät" asioita.
Tästähän kaikille mahdollisesti tuntema käsite - "scrying".
Kuitenkin sydämen taajuus oli jossakin sellaisessa asennossa, että hyväksyin tuon näkemäni - tiedättehän että Auringon valossa asiat ovat kuten kuuluukin, normit ja asianmukaiset roolit omaksuttu ja kaikki on kuten kuuluukin.
Katse kynttilän valossa peiliä kohden saattaa tuoda eläimellisiä kasvoja ja joistakin saada aivan toden pelon aikaiseksi.
Sitten kuitenkin kuunvalossa kokemukseeni pilkisti uudenlaisia asioita, joita en ehkä päiväsaikaan hyväksyisi, sukupuoliroolit, yhteiskunnalliset halut ja sopimukset katoavat ja jäljelle jää vain katse.
Vaikka onkin riisuttuna kaikesta edellä mainitusta, on siinä yhä jotakin perin mystistä jota sanoin ei voi kuvailla.
Seferoth
Posts: 186
Joined: Sun Jun 27, 2021 12:18 am

Re: Vavahduttavat kokemukset

Post by Seferoth »

Hmm, joitakin vavahduttavia kokemuksia löytyy elämästäni. Yksi oli enneuni jossa näin että veljeni vaimo synnytti lapsen ja äitini juhlitsi tätä polttamalla sikareita poikansa kanssa. En ajatellut asiaa tätä pidemmälle kunnes kaksi päivää myöhemmin veljeni vaimo synnytti(hän ei edes tiennyt olevansa raskaana) ja äitini ja veljeni todellakin juhlisti tätä polttamalla sikareita. Tämä jäi vaivaamaan minua pitkäksi aikaa. Toinen oli kun meinasin tehdä jotakin todella pahaa(en mene yksityiskohtiin) mutta juuri ennen tätä tekoa kuulin aivan kirkkaan äänen kysyvän itseltäni että "Mitä sinä olet tekemässä?". Tämä "herätti" minut ja sai minut ajattelemaan tulevan tekoni seurauksia ja peruin ajatukseni. Viimeisin vavahduttava asia on varmaankin tuo "varjo/pimeys" joka imi valon huoneestani, tämä "varjo/pimeys" siis saapui asuntooni pieleen? menneestä yhteyden otosta henkimaailmaan.
Locked