Clavicula Nox

Ostetaan, myydään, vaihdetaan tai lahjoitetaan okkulttista kirjallisuutta tai esineistöä.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Clavicula Nox

Post by Kenazis »

Olisiko kellään myytävänä Clavicula Nox numerot II & IV?
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Clavicula Nox

Post by Heith »

Kenazis wrote:Olisiko kellään myytävänä Clavicula Nox numerot II & IV?
Minulla on tuo neljäs osa, saat lainata sitä jos haluat sen lukea & lupaat pitää sievästi tai voin etsiä sieltä jos etsit jotain tiettyä kohtaa. En kuitenkaan tahdo sitä myydä.
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Clavicula Nox

Post by obnoxion »

Minä aion myydä CN -lehdet 1,2,3, ja 4. Minulla on väliaikainen mutta akuutti rahapula. Ennen myymistä käyn vain tulostamassa itselleni Johanneksen artikkelit niistä. Mitä näistä lehdistä on pyydetty?
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Clavicula Nox

Post by Heith »

obnoxion wrote: Mitä näistä lehdistä on pyydetty?
Kuuta ja tähtiä taivaalta. Aika kova hinta on joskus näkynyt.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Clavicula Nox

Post by Kenazis »

obnoxion wrote:Minä aion myydä CN -lehdet 1,2,3, ja 4. Minulla on väliaikainen mutta akuutti rahapula. Ennen myymistä käyn vain tulostamassa itselleni Johanneksen artikkelit niistä. Mitä näistä lehdistä on pyydetty?
Voin ostaa tosiaan nuo 2, Pistä joku siedettävä summa. Itsellä ei tosiaan hajuakaan mitä maksaa. En katsonut vielä mistään.
"We live for the woods and the moon and the night"
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Clavicula Nox

Post by obnoxion »

Täytyy sanoa että olen kuluttanut niin paljon perheemme yhteisiä varoja kirjoihin, ja lahjoittanut niin paljon kalliita kirjoja pois, että olen velkaa perheelleni sen että yritän saada näistä lehdistä niin paljon kun saan. Kävin katsomassa käytettyjen hintoja, niin jos puoletkin noista saisi niin sehän tarkoittaisi paria lyhennysvapaata kuukautta. En osannut edes arvata että näitä näin paljon arvostetaan.

Pahoittelen, Kenazis. Voin lähettää sinulle kopiot sisällöistä korvaukseksi, mutta lehdet annan vaimolle myytäväksi.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Clavicula Nox

Post by Kenazis »

obnoxion wrote:Pahoittelen, Kenazis. Voin lähettää sinulle kopiot sisällöistä korvaukseksi, mutta lehdet annan vaimolle myytäväksi.
Hyvin ymmärrettävää. Hieno homma, jos pystyt kopiota pistämään.
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Clavicula Nox

Post by Benemal »

Viitsitkö skannailla kaikki neljä? Voin laittaa pientä korvausta, jos pdf:t (tai mitä nyt onkin) meilaat minulle.
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Clavicula Nox

Post by obnoxion »

Benemal wrote:Viitsitkö skannailla kaikki neljä? Voin laittaa pientä korvausta, jos pdf:t (tai mitä nyt onkin) meilaat minulle.
On itse asiassa sovittu että seuran sivujen kautta ei saa toteuttaa mitään bootleg-jakelua, tai luoda linkkejä sivustoille jossa jaellaan tekijänoikeuksilla suojattua materiaalia. Tämä johtuu keskustelusta, jossa puitiin kuinka vakavasti seura ottaa periaatteensa pysyä erossa rikollisesta ja rasistisesta toiminnasta. Minä tein vähän tyhmästi kun menin lupaamaan kaverille kopiot foorumin kautta.

Lehtien myyntiin laittamista on lykätty, joten tämäkin asia on nyt siirtynyt syystalvella hoidettavaksi. Minulla ei siis ole mitään skannereita kotona, eli sitä varten on tehtävä erikseen reissu johonkin laitokseen jossa tällainen melko aikaavievä operaatio onnistuu. Olen sitten teihin yhteydessä. Enempää toiveita lehtien kopioista en ota vastaan sähköisesti.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Vanadís

Re: Clavicula Nox

Post by Vanadís »

Muistutan, että AT:n kirjastosta löytyvät:

CLAVICULA NOX Issue #1: Abraxas; J.S. Lahger / Loge Af Pan, Karl N Eng, Orm, Ryan Anschauung, Johannes Nefastos, Karl Maria Wiligut (48 pages. Ixaxaar. English.)
CLAVICULA NOX Issue #2: Lucifer; Frater Seti, Sinister Alliance of the Swords of Satan, Archaelus Baron, Johannes Nefastos, Von Sanngetall, Jeremy Christner, Vexior 218.(32 p. Ixaxaar. English.)
CLAVICULA NOX Issue #3: Azathoth; Glen Westall, Johannes Nefastos, Asenath Mason, Von Sanngetall, Stephen Sennit, J. Stark (44 pages. English. Ixaxaar.)
CLAVICULA NOX Issue #4: G-, G. McCaughry, Asenath Mason, Johannes Nefastos, TOTBL - 218, Stephen Sennitt,Vexior, Mark Smith. (52 pages. Ixaxaar. English.)
CLAVICULA NOX Issue #5: Magic & Mayhem: (59 pages. English)

Ovat vapaasti yhteisesti nautittavissa :)
Locked