Pekka Siitoin

Ostetaan, myydään, vaihdetaan tai lahjoitetaan okkulttista kirjallisuutta tai esineistöä.
Locked
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Pekka Siitoin

Post by Nefastos »

Pekka Siitoin on ollut niin sanotusti pöydällä viime aikoina, tai ainakin itse olen hiljattain törmännyt tähän herraan vasemmalta ja oikealta.

Internet-yhteyttä omistamaton ystäväni pyysi minua laittamaan ilmoituksen seuraavista Siitoinin (Siitoimen?) kirjoista.

Hesiodos Foinix [Pekka Siitoin]: Yhteys ufoihin ja henkimaailmaan, 186 s, Turun hengentieteen seura 1973, 20 €
Peter [Pekka] Siitoin: Musta magia I osa, 182 s, Turun hengentieteen seura 1974, 15 €

Pienet lähetyskulut (2-3€) lisätään tilaukseen. Kirjat ovat hyvässä kunnossa, pientä kulumaa kansissa.

Okkultismin manuaaleina näitä ei voi suositella, mutta kiehtovana katsauksena suomalaisen saatananpalvonnan & okkultismin historiaan kylläkin.

Ostoaikeista ja tarjouksista voi ilmoitella minulle AT:n sähköpostiin (nefastos@...).
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Pekka Siitoin

Post by Nefastos »

Musta Magia myyty.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Pekka Siitoin

Post by Nefastos »

Palauttelen tuon toisen kirjan (Yhteys ufoihin & henkimaailmaan) lähiviikkoina takaisin omistajalleen, ellei se ole mennyt kaupaksi. Jos hinta tuntuu liian suolaiselta, tarjouksia voi esittää.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Lux

Re: Pekka Siitoin

Post by Lux »

Nefastos wrote:Palauttelen tuon toisen kirjan (Yhteys ufoihin & henkimaailmaan) lähiviikkoina takaisin omistajalleen, ellei se ole mennyt kaupaksi.
Pidän erittäin positiivisena ilmiönä sitä, ettei siitoinlainen ufokkultismi ole kelvannut kenellekään foorumin lukijoista. Jos vessalukemistoa haluaa, kannattaa valita ennemmin vaikka Conan -sarjikset tai Pahkasika.
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Pekka Siitoin

Post by Benemal »

En tiennyt, että Pekka Siitoin on kirjoittanut UFO-kirjan. Se täytyy etsiä.
Last edited by Benemal on Fri Oct 17, 2014 2:16 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Pekka Siitoin

Post by Nefastos »

Pekasta riittää jutusteltavaa. Keskustelu jaettu omaksi aiheekseen.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Locked