UNSEEN FIRE I

Keskustelu Azazelin Tähden kirjoista, lehdistä, artikkeleista.
Locked
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

UNSEEN FIRE I

Post by Heith »

Azazelin Tähden ensimmäinen englanninkielinen vuosijulkaisu, Unseen Fire I, sisältää artikkelit:

Fra Nefastos
Rosary of Azazel

Fra Nefastos
Opening of the Gates

Fra obnoxion
Aspects of Azazel

Fra Jiva
A Comparison Between the Theosophic Septenary and Old Norse Metaphysics

Fra Kenazis
Suffering - The Gift of Satan; Perspectives of Suffering

Fra Sebomai
Devotion to Satan

Fra Sebomai
Devotion to Lucifer

Fra Sebomai
Devotion to Azazel

Julkaisun jokainen artikkeli on varta vasten kuvitettu. Visuaalisesta puolesta vastaavat Vesa-Antti Puumalainen, Anna C. Schmidt, Veera Pitkänen sekä fraters Benemal, Nox ja Profundus.

127 sivua
Painosmäärä: 370, jokainen numeroitu käsin
Hinta 20 € + postit
Saatavilla 6.heinäkuuta alkaen

Kirjoitathan tilauksesi mail@azazel.fi
Lehti tulee saatavaksi myös Viidennen Askeleen kautta (http://www.viidesaskel.fi)
Last edited by Heith on Sun Jul 05, 2015 10:34 am, edited 1 time in total.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: UNSEEN FIRE I

Post by Heith »

Lehti on saapunut painosta & on virallisesti saatavilla ensi maanantaina, jolloin pienet postitusapulaiset käyvät töihin. Tässä muutamia kuvia lehdestä:


Image




Image




Image




Image


Image


Image


Image


Image
User avatar
Invitus
Posts: 74
Joined: Tue Jul 22, 2014 10:48 pm
Location: Helsinki / Oulu

Re: UNSEEN FIRE I

Post by Invitus »

Hyvin kaunista! Ja täytyy kiittää myös siitä että löysin viimeinkin käyttötarkoituksen kyseisille luille, ovat varmaan vielä jossain pussissa tallessa.


Edit: typo
"And so he who looks down at his feet will not know the truth, but he who discerns by the sun which way to go." -Tolstoi
Tulihenki
Posts: 227
Joined: Tue Jun 12, 2012 2:24 pm
Contact:

Re: UNSEEN FIRE I

Post by Tulihenki »

Ollaanko sitä täällä ja Viidennessä Askeleessa kesälomilla vai eikö minun mailit mene perille? :)
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: UNSEEN FIRE I

Post by Heith »

Tulihenki wrote:Ollaanko sitä täällä ja Viidennessä Askeleessa kesälomilla vai eikö minun mailit mene perille? :)
Olen vastannut kyllä mielestäni kaikkiin AT-mailiin tulleisiin kyselyihin, eli voi olla että jos sinne olet laittanut se ei ole tullut perille. Viidenneellä Askeleella ei Unseen Firea ole vielä varastossaan, ensi viikon alusta sieltä saatavilla.

Joten jos viitsit, laitatko vielä mailia, eiköhän tämä jotenkin selkene! Minä olen kesälomalla ensi viikosta eteenpäin pari viikkoa, jolloin AT-mailin tilaukset seisovat.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: UNSEEN FIRE I

Post by Heith »

Viides Askel saa pian valikoimiinsa Unseen Fire - lehteä! Kotimaan tilaukset hoitunevat käteviten siis 5A:n kautta kun Azazelin Tähden postitustontut jäävät lomalle 12.-24.7.

Kiitos kaikille ketkä olette kiinnostusta tätä julkaisua kohtaan osoittaneet, lehti on liikahtanut jo mukavasti uusiin koteihin!
Locked