Lucifer-looshin blogi

Keskustelu Azazelin Tähden kirjoista, lehdistä, artikkeleista.
Locked
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Heith »

Kiitos kommenteista.

Aloitin ensin kirjoittamaan tätäkin tekstiä englanniksi mutta totesin että koska aihe tai kenties energia mitä yritin hahmotella tekstissä on aika samantyyppinen kuin englanninkielisessä tekstissä, päätin sittenkin kirjoittaa suomeksi jotta myös suomenkielinen blogi saisi täydennystä.

Mukava kuulla että ajatuksia tai inspiraatiota on heräillyt. Blogiinhan voi laittaa myös taidekuvia jos tahtoo- ja tämä olisi minusta mainio asia jos esim. Vanadis jotain sopivaksesi katsomaasi haluaisit blogissa julkaista. Ei todella haittaa vaikka uusia bloggauksia olisi vähän varastossakin!
Vanadís

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Vanadís »

User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Heith »

Vanadís wrote:Kuoleman kellot kumuavat blogissa:
http://www.azazel.fi/lucifer/2015/07/ku ... an-kellot/
Olipa mukava yllätys lomalta palaillessa, hieman samanlaisia aatoksia tuli matkan aikana pohdiskeltua. Tekstistäsi on varmaan monille hyötyä. Kiitos paljon!
Vanadís

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Vanadís »

Frater Jiva on kirjoittanut uuden postauksen englanninkielisen blogin puolelle: "Old Norse Cosmogony: a Kabbalistic Interpretation"

http://www.azazel.fi/lucifer/2015/10/ol ... pretation/
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by RaktaZoci »

die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Vanadís

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Vanadís »

Blogi-tekstien koordinoimisesta:

Minulla on tällä hetkellä pari tekstiä jonossa blogiin, mutta julkaisen niitä parin viikon - kuukauden välein, jotta ei käy niin, että tulee kolme tekstiä parin viikon sisällä ja sitten taas puolen vuoden tauko. Jos teillä on aikeita kirjoittaa blogiin tai valmista tekstiä, niin arvostan jos huikkaatte koska olette julkaisemassa, niin voin aikatauluttaa näitä jemmatekstejä ja ihmisten kirjoitusideoita.

Jos olet epävarma sopiiko teksti blogiin, lueta se etukäteen minulla ja esimerkiksi muutamalla Ajna-solun jäsenellä.
Minun kautta saa tunnuksia julkaisemiseen tai voin julkaista kirjoittajan puolesta, jos Wordpress on outo alusta.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Kenazis »

Maaliskuun blogi-tekstinä isoveljemme Lucifer MAP -kirkon näkökulmasta.
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Heith »

Lisäsin englanninkieliseen blogiimme uuden tekstin, On Remembering the Dead.
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by Nefastos »

Tekijät eivät ole itse vielä täällä maininneet uudehkosta blogikirjoitusten sarjan avaamisesta suomenkielisellä puolella, mutta en usko että syynä on haluttomuus jättää kirjoitus huomiotta.

RaktaZocin helmikuisesta blogitekstistä liikkeelle lähtenyt debatti sai soror N:n tarttumaan kynään; fra Obnoxion alustaa: Sukupuoli ja okkultismi
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Lucifer-looshin blogi

Post by obnoxion »

Blogikirjoitusten sarja jatkuu nyt kolmannella tekstillä "Pohdintoja sukupuolisuudesta, esoteriasta ja yhteiskunnallisuudesta": http://www.azazel.fi/lucifer/fi/

Edit: Olen korjannut artikkelista jälkikäteen useita kirjoitusvirheitä...
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Locked