Argarizim-lukupiiri (Helsinki)

Tapahtumat, kohtaamiset, tapaamiset, uutisoinnit.
Abhavani
Posts: 45
Joined: Thu Feb 12, 2015 1:11 pm

Re: Argarizim-lukupiiri (Helsinki)

Post by Abhavani »

Argarizim-lukupiri kokoontuu jälleen lauantaina 24.9. Helsingin keskustassa Kirjasto 10:ssä klo 12-15. Käsittelyssä luku VIII: Violenti (s.118-126), ja tuttuun tapaan vierailijoille ennakkon ilmottautuminen olisi suotavaa sähköpostitse osoitteeseen abhavani(a)azazel.fi

Tervetuloa!
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Argarizim-lukupiiri (Helsinki)

Post by Nefastos »

Lucifer-looshin avoimet kokoontumiset ovat tältä erää päättyneet, & Argarizim-lukupiirin viimeiset luvut läpikäydään seuran jäsenten & lähipiiriin kuuluvien kesken. Kiitokset osallistumisesta & mielenkiinnosta!
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
User avatar
Peregrina
Posts: 118
Joined: Thu Aug 03, 2017 10:35 pm

Re: Argarizim-lukupiiri (Helsinki)

Post by Peregrina »

Hei

Onko teillä enää minkäänlaista ulkopuolisille avointa toimintaa Helsingissä?
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Argarizim-lukupiiri (Helsinki)

Post by Benemal »

Kuukausittaisista tapaamisista osa on ollut avoimia ja maaliskuun tapaaminen saattaa olla jälleen.
User avatar
Peregrina
Posts: 118
Joined: Thu Aug 03, 2017 10:35 pm

Re: Argarizim-lukupiiri (Helsinki)

Post by Peregrina »

Milloin ja missä maaliskuun tapaaminen järjestetään?
User avatar
Beshiira
Posts: 137
Joined: Wed Jun 15, 2016 11:07 am

Re: Argarizim-lukupiiri (Helsinki)

Post by Beshiira »

Lucifer-looshin kokoukset eivät lähtökohtaisesti ole avoimia seuran ulkopuolisille. Kokouksissa välillä vierailleet ulkopuoliset ovat olleet jonkin jäsenen lähipiiriä, ja tällöinkin vierailijoista on aina sovittu tapauskohtaisesti. Jos alamme jossain vaiheessa taas järjestää avoimia tilaisuuksia, niistä ilmoitetaan mm. tällä foorumilla. Ainakaan toistaiseksi sellaista ei kuitenkaan ole ollut suunnitteilla.
"Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."
Locked