Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Mavrofos
Posts: 6
Joined: Wed Jun 02, 2010 12:12 am
Location: Espoo
Contact:

Re: Esittäytymiset

Post by Mavrofos »

Rustaanpa minäkin tänne jotain itsestäni tässä vaiheessa, vaikka foorumilla olenkin lähes alusta asti ollut. (Parempi myöhään, kun ei milloinkaan :D)

Olen 17-vuotias ammattikoulun datanomi linjalla ja siinä samassa lukiossa opiskeleva miehen alku Espoosta.Horoskoopiltani olen kauris. Harrastuksia minulla on monia, mutta kaikkein rakkainta minulle on ehdottomasti musiikin parissa häärääminen niin kuuntelijana(lähes kaikki käy, mutta enimmäkseen black metallia), säveltäjänä kuin myös soittajana. Myöskin kaikki muut taiteen muodot aina olleet lähellä sydäntäni. Miellän itseni taiteilija sieluksi niin hyvässä, kuin myös pahassa. Persoonana olen nykyään hyvin rauhallinen ja lähestymistapani uskooni on vahvasti palvonnallinen.

Saatana eräänlaisena äärimmäisen pahan ilmentymänä kiinnostanut aivan pienestä pitäen ja muutenkin hyvin synkkä maailmankuva ollut pitkään vallitsevassa roolissa omassa elämässäni. Noin 13-vuotiaana löysin LaVeylaisen satanismin, ja sitä polkua seurasin parin vuoden ajan, kunnes LaVeyn kovin suppea lähes puhtaasti aineeseen keskittyvä maailmankuva alkoi tuntua aivan liian ahtaalta minulle ja löysin teistisen satanismin monet suunnat Azazelin tähden ja muutamien muiden seurojen tekstien kautta. Vielä tuolloin Azazelin tähden tekstit eivät tarjonneet minulle mitään muuta, kuin mielenkiintoisen erillaisen näkökulman asioihin, ja jonkin aikaa olinkin kiinnostunut enemmän teistisen satanismin muodoista, joissa keskityttiin enemmän Saatanan naamion palvontaan kuin sen todellisen olemuksen lähestymiseen.

Tuota jaksoa ei onneksi kestänyt kauan, kun pian alkoivat erityisesti Azazelin tähden julkaisemat tekstit herättämään minussa hengellisen yhteenkuuluvuuden tunteita, joita en ollut aikaisemmin muiden seurojen näkemyksiä tutkiessa kokenut. Ennen kovin vetistetyiltä ja ällöttävän lempeiltä tuntuneet näkemykset yllättäen saivatkin "sydämmeni sulamaan" ja sisälläni ollut todellinen pyrkijä pääsi ulos kuorestaan. Myös kiinnostukseni monia muita uskontoja ja filosofisia näkemyksiä kohtaan kasvoi merkittävästi. Erityisesti kabbala ja monet gnostilaiset näkemykset kiehtoivat minua suuresti jonkin aikaa.

Vaikka edelleenkin miellän Azazelin tähden henkilökohtaisella tasollani enemmänkin monien tienviittojen näyttäjäksi ja mahdollisuuksien avajaaksi, kuin varsinaiseksi johtaja tähdeksi on se omassa elämässäni etenkin viime kuukausina noussut hyvin merkittävään asemaan, mutta etsintä jatkuu...
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aquila »

Toivottavasti etsintäsi tuottaa tulosta!

Sopiiko muuten kysyä, onko Azazelin Tähdessä joitain tiettyjä piirteitä, joiden takia et koe seuraa lopulta itsellesi omimmaksi vai onko kyseessä ennemminkin intuitiivisen tason johdatus? Tämän kysyn ihan henkilökohtaisesta mielenkiinnosta asiaa kohtaan.
Mavrofos
Posts: 6
Joined: Wed Jun 02, 2010 12:12 am
Location: Espoo
Contact:

Re: Esittäytymiset

Post by Mavrofos »

Mitään tiettyjä piirteitä ei Azazelin Tähden seurassa ole, jotka ajaisivat minua seurasta pois päin. Itseasiassa nykyään en mitään kohtaa seuran filosofiasta löydä, joka erityisemmin sotisi omaa maailmankuvaani vastaan. Monet seuran filosofian ydinkohdat kuten Azazelin Tähden maailmankuvan seitsenkohtainen perusta, tai kuusi kohtaa satanismista ovat asioita, jotka voin vilpittömästi omassa elämässäni allekirjoittaa. Kyse on siis oltava jonkinlaisesta sisäisestä/alitajuisesta johdatuksesta tai sitten sisäänpäinvetäytyvä luontoni haluaa pitää minut erossa kaikenlaisesta seuratoiminnasta.

Kuitenkin erityisesti luettuani Polkujen Kirjan, joka oli mielestäni lyhkäisyydessäänkin varsin onnistunut teos, olen huomannut sen potentiaalin, jonka Azazelin Tähti omaa nimenomaa seurana. Näin ollen en pidä lainkaan mahdottomana ajatuksena sitä, että jonain päivänä itse mahdollisesti liittyisin seuran yhteyteen. Tällä hetkellä kuitenkaan en näe sitä omalla kohdallani luontevaksi ratkaisuksi(vaikka muut tekijät sen sallisivatkin esim ikä). Aika näyttää mitä tapahtuu..
Ater Candeo Sol
Posts: 24
Joined: Sun Jul 25, 2010 3:18 am

Re: Esittäytymiset

Post by Ater Candeo Sol »

Mavrofos wrote:Olen 17-vuotias ammattikoulun datanomi linjalla ja siinä samassa lukiossa opiskeleva miehen alku Espoosta.
Mukava kuulla että en ole ainut pienokainen tällä foorumilla :D
User avatar
Einheri
Posts: 111
Joined: Sun Jun 06, 2010 12:23 am
Location: Etelä-Savo

Re: Esittäytymiset

Post by Einheri »

Mavrofos wrote: Olen 17-vuotias ammattikoulun datanomi linjalla ja siinä samassa lukiossa opiskeleva miehen alku Espoosta.Horoskoopiltani olen kauris. Harrastuksia minulla on monia, mutta kaikkein rakkainta minulle on ehdottomasti musiikin parissa häärääminen niin kuuntelijana(lähes kaikki käy, mutta enimmäkseen black metallia), säveltäjänä kuin myös soittajana. Myöskin kaikki muut taiteen muodot aina olleet lähellä sydäntäni. Miellän itseni taiteilija sieluksi niin hyvässä, kuin myös pahassa. Persoonana olen nykyään hyvin rauhallinen ja lähestymistapani uskooni on vahvasti palvonnallinen...
Nuoresta iästäsi huolimatta on hienoa aistia viestissäsi poltteen kaltaista kutsumusta, jota olen useaan otteeseen tuntenut itsekkin.
Tietyllä tapaa esittelysi liippaa läheltä omaa tarinaani, ainakin samankaltaisten osa-aluiden ja tuntemusten osalta.
-Tervetuloa foorumille.
blackflame
Posts: 28
Joined: Wed Jun 02, 2010 11:21 pm

Re: Esittäytymiset

Post by blackflame »

itse olen 23vuotias nuori miehen alku hehe :D ja kerron kuinka saatana tuli elämääni n.13 vuotiaana ensimmäisen kerran, mutta kun olin vielä niin nuori niin ajatukset aattellisesta tyhjään muuttuivat mutta, ei ollut kuin yksi piemä ilta niin saatana löysi minut ja kertoi mielessäni nämä elämän ja kuoleman kauniit että hiennoimat asiat minulle tajunnassani ja silloin saatana otti minut lapsekseen. ja siitä asti ei kukaan ei yksinkertaisesti kukaan ole pystynyt kaatamaan lojaalisuuttani ja uskoani saatanaan vastaan. Mestari on opettanu pysyä vahvana ja sen teen koska se on mulle ilmoitettu. Saatana on opettanu ruumiillisen kivun, henkisen kivun tms. ja joka päivä mä oon vaan vahvempi ja vahvempi toteuttamaan suurta työtäni mestarini kunniaksi.

Olkaa vahvoja.

Jumala pilasi tämän kaiken missä me elämme, kun taas Saatana (pimeyden ja ihmisillisyyden opettaja) toi meille siunauksen tähän muiden esittämään harhaoppiin tai ainakin meinaten näin nasarettilaisesta ja ylipäätään kristinuskossa maalaten meidän heimon ja Saatanan nimen tuhriten PAHAKSI! mitä he kristityt sitten ovat pyhiä? PAH! polku joka meille johdatetaan löytyy Saatanasta, Hän antaa meille tien josta meidön on selvittävä ja niin me selviämmekin kun vaan seuraamme oikeaa tähteä. Antaa Kristittyjen olla epä pyhiä luusereita isolla L:llä mutta etsikäämme totuus veljet.

meitä oli me teimme Nasarettilaiselle haavat ja surmasimme hänet keihäällä. Jokainen meistä edustaa hänessä sitä tuskaa ja haavaa mitä me teimme emme ehkä päällepäin vaan ajatuksessa ennen kun meistä oli edes tietoa me olemme aina olleen saatanasta, saatana on viisas, hän tietää kenet valitsee. Mutta nauttikaamme siitä mitä tämä Jumalasta houraileva hampaaton ''puoliukko'' voisi tulla estämään Saatanan valtakauden


(Tulessa minä synnyin, tulessa minä kasvoin, tulessa minä kuolen)

Kuolema on kaunista, kauniinpaa kuin syntyminen. Ainut mikä on rumaa on syntyminen silläm ihmisrodun täytyy tuhoutua että jumalten aika koittaisi, ja nyt on vanhojen jumalien aika jota Saatana on tuleva johtamaan.

-Nämä kirjoitukset joita kirjoitin on osaksi minun ajatuskia, mutta olen kuullut nämä myös itse mestariltani pään sisässäni, toisin sanoen kuin kuiskaus tulevasta olisi kerrottu minulle...
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Nefastos »

Tervetuloa, blackflame.

Kiitämme: Innostustasi ja paloasi, joka antaa foorumin ajatuksille vertailukohtia ja tervetullutta kyseenalaistamista.

Moitimme: Tekstin hankalalukuisuutta sekä sitä, että ajatukset tulevat tajunnanvirtana enemmän kuin suoranaisesti kannanottoina veljeskunnan kannattamille - monin paikoin vastakkaisille - näkemyksille.

Varaudu moderointiin ja äärikeinona bannaukseen pois foorumilta, jos viesteily menee aivan holtittomaksi. Joka tapauksessa: Onnea valitsemallasi tiellä! Jos keskusteluyhteytemme säilyy, saatat ehkä harkita Saatanan puhtaan voiman täydellistämistä empatialla ja rakkaudella, joiden mysteerit ovat yhtä syvät - kaikesta niihin yleisesti liitetystä tekopyhyydestä ja muista lieveilmiöistä huolimatta. Ydin on tosi ja kaunis, vaikka pinnalla ui niin paljon kaikenlaista typeryyttä; sama pätee niin kirkkouskovaisuuteen kuin saatananpalvontaankin. Ja muihinkin asioihin.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Lux

Re: Esittäytymiset

Post by Lux »

Tervetuloa, Aleksis! Keskusteluunne Nefastoksen kanssa olen jo aiemminkin tutustunut, ja tutkimuksesi vaikuttaa sekä perusteelliselta, tarpeelliselta, aiheelliselta että mielenkiintoiselta. Salatieteet, okkultismi ja eritoten satanismi ovat vielä akateemiselle maailmalle etenkin Suomessa melko peikkoja, joten on hienoa nähdä tämän asian muuttuvan pikku hiljaa ehkä myös tässä maailmankolkassa, ja toivon mukaan parempaan suuntaan. Yritän itse vastata toisaalle tekemiisi kysymyksiisi mahdollisimman nopeasti ja perusteellisesti (& tod. näk. yksityisesti).
Aleksis wrote:En varsinaisesti usko horoskooppeihin, mutta koska se tuntuu olevan yleinen tapa täällä, voin mainita merkkini olevan Vesimies.
"Stars incline, they do not determine."

Esittelysi perusteella olet kokeileva ja uskalias luonne, joka joutuu sen vuoksi myös usein hankaluuksiin, kuten Vesimiehelle on ominaista...? ;)
Aleksis wrote:Olen rekisteröitynyt foorumin käyttäjäksi ensisijaisesti tutkimukseni vuoksi, mutta tulen todennäköisesti osallistumaan keskusteluihin myös pelkästään henkilökohtaisesta näkökulmasta.
Tämä on erittäin toivottavaa! Suosittelethan foorumia myös muille kaltaisillesi ja sellaisille henkilöille, jotka haluavat mahdollisesti osallistua Työhön myös tällä modernin teknologian suomalla tavalla & joille keskustelusta AT:n ympäristössä voisi olla hyötyä.
Acosmic
Posts: 1
Joined: Wed Jan 19, 2011 3:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Acosmic »

Tervehdys,

Täällä kirjoittelee noin 28-vuotias mieshenkilö Pohjois-Suomesta. Ainakin tällä hetkellä hyvää välimatkaa tästä hullunmyllystä nimeltä yhteiskunta välimatkaa pitävä. Ei vain pahemmin nappaa sinänsä mitä tämän järjestelmän puitteissa tarjotaan "tulevaisuudeksi". Lähinnä vituttaa koko sirkus, mutta ymmärrän kyllä tietyt reaaliteetit jotka tätäkin pystyssä pitävät.

Okkultismi ja muu esoteria on ollut syvän kiinnostuksen aiheena noin viimeiset 10. vuotta tai hieman vähemmän. Alkuaikoina black metal oli suuri vaikuttaja ja sitä kautta kait tuli loppupeleissä tälle polulle ajauduttua, mutta nyt vuosien jälkeen tuntuu että on vasta alkuun päässyt. Omaa elämänkatsomustani voisi kuvailla seuraavasti, traditionaalinen, gnostinen, luciferiaaninen.
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aquila »

Acosmic wrote: nyt vuosien jälkeen tuntuu että on vasta alkuun päässyt.
Tuttu tunne, joka vaikuttaisi yhä uusien asioiden myötä pysyvän varsin kiinteästi mukana.

Tervetuloa!
Locked