Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Post Reply
obnoxion
Sodalis

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Tervetuloa sekä foorumille että veljeskuntaan!
Nataamahum wrote:
Mon Jul 20, 2020 4:38 pm
Terveydentilani tällä hetkellä on siirtänyt pääpainon kirjallisuuteen, pitäen sisällään myös oman tekstin tuoton, joissa pääpaino runoudella ja novelleilla.
Tässä meillä onkin yhteiset harrasteet. Olen yrittänyt saada kirjoittamisestani jäsentyneempää ja tavoittellisempaa. Minulla on paljon kirjoittamisen varaan asetettuja unelmia
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Nataamahum
Sodalis

Post by Nataamahum »

Lämmin kiitos, sod Obnoxion!

Aiheesta olisi mukava kuulla enemmältikin, mutten tämän ketjun puitteissa pyydä sinua valaisemaan projekteistasi enempää. Lueskelin tuossa äsken "Kirjoittaminen"-ketjua, jonka keskusteluun ainakin itse ajattelin ottaa osaa sopivana ajankohtana. Jos haluat vaihtaa aiheeseen liittyviä ajatuksia vaikkapa yksityisviestinäkin, niin olen toki yhtenä korvana, jos moista kielikuvaa voi tällä alustalla toimiessa käyttää.
Kas, ei ainetta muovaa pakko, ei pakote. Myös Henkeä vain, on muotokin aineen. Muotokin aineen aina muutoksenalainen. Syntymä ja Kuolema, yksi ja sama, ilmennys kahtalainen.
RaktaZoci
Frater

Post by RaktaZoci »

Nataamahum wrote:
Mon Jul 20, 2020 4:38 pm
Kaikkea Hyvää Jokaiselle!
Tervetuloa mukaan! 8-)
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Nataamahum
Sodalis

Post by Nataamahum »

RaktaZoci wrote:
Tue Jul 21, 2020 12:13 pm
Tervetuloa mukaan! 8-)

Suuri kiitos, fra RaktaZoci!
Kas, ei ainetta muovaa pakko, ei pakote. Myös Henkeä vain, on muotokin aineen. Muotokin aineen aina muutoksenalainen. Syntymä ja Kuolema, yksi ja sama, ilmennys kahtalainen.
Nataamahum
Sodalis

Post by Nataamahum »

Astraya wrote:
Mon Jul 20, 2020 5:01 pm
Tervetuloa Nataamahum!
Kuten myös kiitän, soror Astraya!

Ensimmäinen toivotus olikin mennyt ohitse silmien. Muutenkin vasta foorumin perustoiminnot avautumassa, tajusin vasta mikä optio on lainata viestiä, johon on vastaamassa. Noh, eiköhän se tästä. Päässyt aikoinaan hieman vieraantumaan internetin käytön suhteen. Tiedä sitten onko tämä asia niin "pahasta".. (;
Post Reply