Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Ignater
Posts: 4
Joined: Wed Oct 11, 2017 2:53 pm
Location: Turku

Re: Esittäytymiset

Post by Ignater »

Benemal wrote:Tervetuloa Ignater! Ehkä tapaamme, kun käyn Turussa lähiaikoina.
Varmasti tapaamme jossain vaiheessa! Mikäli esimerkiksi kahvitteluseura kiinnostaa, mulle voi pistää yksäriä. Laajennan saman tien kutsun muihinkin Turun suunnalla liikkuviin veljeskuntalaisiin.

Kiitos tervetulotoivotuksista, mukavaa olla täällä.
Aranea
Posts: 26
Joined: Tue Oct 24, 2017 9:24 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aranea »

Moikka!

Olen Aranea, -96 syntynyt naisenalku pääkaupungin suunnalta, opiskelen yliopistossa pääaineena latinaa, vapaa-ajalla mm. piirtelen ja mietiskelen.

Kiinnostuin satanismista pari vuotta sitten. Olen aina ollut kiinnostunut uskonnoista ja filosofisemmasta pohdinnasta. Taustani on melko vahvasti kristinuskossa ja olenpa teininä tullut uskoonkin, mutta satanismi ei kuitenkaan minulla ole kapinaa aiempaa elämänkatsomusta kohtaan, vaan koen kristinuskon minulle tärkeäksi vieläkin. Lisäksi olen kiinnostunut muistakin uskonnoista yms., lähiaikoina ainakin teosofiasta, taolaisuudesta ja buddhalaisuudesta. Minua kiehtoo sellainen luostarihengellisyys (kristinuskossa ja muissakin) ja uskontojen esoteerisempi puoli ja uskonnoista haen mm. mahdollisuutta hengelliseen kehitykseen. Pyrkimykseni on tutkia erilaisia uskontoja järjellä ja sydämellä löytääkseni niiden taakse kätkeytyneen Totuuden.

Olen lueskellut tämän foorumin keskusteluja ja muuta mitä Azazelin tähden nettisivuilta löytyy parin vuoden ajan ja ne ovat antaneet paljon inspiraatiota, ja nyt kun sain vihdoin rekisteröidyttyä saan toivottavasti itsekin osallistuttua näihin mielenkiintoisiin keskusteluihin vaikka olen hieman arka nettifoorumeille kirjoittelussa.
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Tervetuloa foorumille, Aranea!
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Yinlong
Posts: 121
Joined: Sat Feb 27, 2016 5:12 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Yinlong »

Aranea wrote:Olen Aranea, -96 syntynyt naisenalku pääkaupungin suunnalta, opiskelen yliopistossa pääaineena latinaa, vapaa-ajalla mm. piirtelen ja mietiskelen.
No mutta, tämä ja muukin kuulostaa kyllä erinomaiselta! Tervetuloa minunkin puolestani ja hauska kuulla jatkossa ajatuksiasi foorumilla ja muutenkin!
Quaerendo Invenietis - Na dìomhcuimhnich a-chaoidh - Feuer frei!
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Heith »

Tervetuloa foorumille, reippaasti vain mukaan kirjoittelemaan Aranea!
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa, Aranea! :)
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Hairetikos
Posts: 25
Joined: Tue Nov 28, 2017 10:56 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Hairetikos »

Tervehdys Azazelin Tähti,

olen noin kolmikymppinen vast'ikään seuraan liittynyt mies pääkaupunkiseudulta. Tutustuin AT:een puolisen vuosikymmentä sitten. Jo silloin jokin veljeskunnan filosofiassa ja ajatuksissa liikautti sisintäni perustavanlaatuisesti, mutta annoin odotuttaa seuran yhteyteen hakeutumista hyvän tovin. Noh, tässä sitä nyt sitten ollaan, viimein ja onneksi. Koen, että liittymiseni myötä yksi ajanjakso elämässäni on päättynyt ja uusi alkaa. Vastaan kysyttäessä olevani satanisti, ja ehkäpä on asiallista mainita se seurallekin jo tässä ja nyt.

Olen seuraillut tätä foorumia vaihtelevalla aktiivisuudella oikeastaan nuo viitisen vuotta, nyt luonnollisesti paljon enemmän. Elän jokseenkin hektistä aikaa, kun yritän tässä päivätöiden ohella saattaa opintoni loppuun. Pyrin mahdollisuuksieni rajoissa osallistumaan toimintaan monin tavoin. Harrastan arkisen pakerruksen lisäksi jonkinlaista muusikkoelämää, lukemista ja viihdettä noin yleensä, metsässä käyskentelyä ja suu kiinni eteenpäin tuijottamista(=meditointia).
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Heith »

Tervetuloa mukaan foorumille & seuraan!
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Tervetuloa frater Hairetikos! Työn ja opiskelun yhteensovittaminen on kuulunut myös omaan elämään jo viimeiset kymmenen vuotta, ja tulee varmaan kuulumaan eläkeikään asti.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Ignater
Posts: 4
Joined: Wed Oct 11, 2017 2:53 pm
Location: Turku

Re: Esittäytymiset

Post by Ignater »

Tervetuloa, Aranea ja Hairetikos!
Locked