Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Heith »

Tervetuloa mukaan!
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Olen uusi

Post by otus666 »

Moi, olen uusi täällä, ja olen 19v tyttö Helsingistä, ja olen teistinen Satanisti ja myös Luciferiaani Syyskuu tai Lokakuu 2014:sta lähtien... Eli ihan aloittelija vielä.
Last edited by otus666 on Tue Jun 09, 2015 11:12 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Nefastos »

Siirsin esittäytymisketjuun. Tervetuloa mukaan, toivottavasti keskusteluista on hyötyä/iloa!
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Lämpimästi tervetuloa! :)
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Esittäytymiset

Post by Kenazis »

Tervetuloa keskustelemaan. Oppimaan ja opettamaan.
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
otus666
Posts: 29
Joined: Sat May 30, 2015 10:11 pm

Re: Esittäytymiset

Post by otus666 »

Nefastos wrote:Siirsin esittäytymisketjuun. Tervetuloa mukaan, toivottavasti keskusteluista on hyötyä/iloa!
Kiitos. :3
Ihmisveistos
Posts: 2
Joined: Tue Jun 23, 2015 2:05 am
Location: Jyväskylä

Re: Esittäytymiset

Post by Ihmisveistos »

Tervehdys!

Tätä keskustelufoorumia on tullut seurattua jo hyvän aikaa. Käyttäjätunnuksen tein tuossa kesän aikana, mutta nyt vasta sain aikaiseksi kirjoittaa tämän.

Olen siis 19-vuotias nuori mies Jyväskylästä. Olen tutkinut okkultismin filosofiaa & kirjallisuutta aktiivisesti nyt noin kaksi vuotta, vetoa aiheeseen taas olen kokenut jo vuosia aiemmin. Missään vaiheessa en koe tapahtuneen minkäänlaista käännynnäisyyden tai "uskonhypyn" hetkeä, vaan koen näiden teemojen ja ajatusten olevan luontevaa jatkumoa kaikelle sille, mitä olen aivan pienestä pitäen käsitellyt kulloisenkin ikätason ja kehitysvaiheen puitteissa tietysti. Itse seuraan en kuulu, mutta ainakin Johannes Nefastoksen kirjallinen anti on kyllä tuttua. (Fosforos, hiljaisuuden ääni-kommentaari, kirjoituksia magiasta, ihmisen ikäkaudet, polkujen kirja, kotisivuilta löytyvät tekstit koluttu moneen otteeseen)

Tällä hetkellä henkilökohtainen työ näyttäytyy pitkälti asioiden jäsentelynä, "uuden maaston kartoittamisena" ja vanhan kyseenalaistamisena. Koen kuitenkin, että tämä työ on ollut äärimmäisen kehittävää ja antoisaa jo nyt, vaikka kyse on vasta ensiaskeleista. En koe olevani kovinkaan uskonnollinen ihminen, vaikka tietty henkisyyden elementti on aina läsnä.
Omalle kohdalleni koen myös musiikin ja lyriikan tuottamisen olevan tärkeä tekijä omassa henkisessä kehityksessä, ollen luonnollinen mutta kuitenkin samalla vaativat tapa työstää kaikkea kohtaamaansa. Uskaltaisin jopa sanoa, että tämä tarve elää minussa erityisen vahvana ja on varmasti jatkossakin hedelmällinen ilmaisumuoto.
"Sanat ajan virtaa, tuhat kertojaa
totuuden kaipuuta viisaus sairastaa
voiko mitään todella rakastaa
antamatta sille teollaan arvoa?"
User avatar
Invitus
Posts: 74
Joined: Tue Jul 22, 2014 10:48 pm
Location: Helsinki / Oulu

Re: Esittäytymiset

Post by Invitus »

Terve vaan Ihmisveistos.

Toivottavasti keskustelun myötä avautuu lisää uutta ja ihmeellistä. Koin tarpeen kommentoida koska kuvauksesi vastasi täsmälleen omaa alku/nykyvaihettani... (jotka ovat nekin lähes identtiset).
"And so he who looks down at his feet will not know the truth, but he who discerns by the sun which way to go." -Tolstoi
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Heith »

Tervetuloa foorumille!
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Nefastos »

Invitus wrote:Terve vaan Ihmisveistos.


Ja erityismaininta hienosta nimimerkistä. En tiedä mihin tämä viittaa, mutta oli sen verran puhutteleva että hyppäsi silmille saman tien kun olit foorumille rekisteröitynyt.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Locked