Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Otava

Re: Esittäytymiset

Post by Otava »

Moi, olen Otava. Tykkään lämmitellä takkaa ja olla rauhassa. Olen tässä hiljalleen toivottavasti ja ehkä palailemassa reissusta joka kesti muutaman vuoden. Sinä aikana ei paljoa napostellut mikään. Halusin aika aktiivisesti kuolla, mutta se johtui vaan siitä kun olen kokeilunhaluinen.

Nyt menee jo vähän paremmin, mutta tuskin kauaa rhäähärhhääräähhää.

Mutta, on kyllä mainittava että muistakaa arvostaa terveyttänne. Sen menettäminen on vähän ikävää ja käy raskaaksi pidemmän päälle. Ku ei jaksa niin ei jaksa, ei jaksa ei mittään. Se on huono homma.

Toivottavasti monella ihmisellä on asiat haluamallaan tavalla, tai menossa sinne, tai tiedätte miten asiat saa menemään siihen suuntaan. On / voi olla myös ihan hyvä ymmärtää antaa olla ja todeta että kaikki on aika mallillaan jo nyt.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Heith »

Tervetuloa takaisin, Otava : )
User avatar
Demokritos
Posts: 1
Joined: Mon Nov 12, 2018 7:13 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Demokritos »

Hei vaan kaikille.
Olen 28-vuotias hyvin oudon tien kulkija. Silmän aspekti ja hermes looshin jäsen. Rekisteröidyin tänne n. Vuosi sitten ja ajattelin, että nyt olisi aika kirjoittaa tännekin vihdoin jotain. Kiinnostukseni okkultismiin heräsi joskus ylä-asteella ja sillä tiellä olen edelleen. Olen asunut ympäri Suomea missä milloinkin, enkä koe olevani oikein mistään kotoisin. Alkemian ja sitä sivuavien aiheiden kautta päädyin jotenkin tänne.

Ja jos jotenkin pitäisi itseäni kuvailla, niin sanoisin olevani sosiaalinen erakko.

Ps. Ois kiva osallistua tapaamisiin tulevaisuudessa ja tutustua tähän touhuun tarkemmin.
Aurum nostrum non est aurum vulgi
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Tervetuloa, Demokritos!
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
User avatar
Astraya
Posts: 125
Joined: Wed Nov 16, 2016 9:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Astraya »

Tervetuloa jäseneksi ja tapaamisiin Demokritos.
“There can be no transforming of darkness into light and of apathy into movement without emotion”
― Carl Gustav Jung
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Nefastos »

Tervetuloa Demokritos!
Demokritos wrote: Thu Nov 28, 2019 3:04 amOis kiva osallistua tapaamisiin tulevaisuudessa ja tutustua tähän touhuun tarkemmin.

Lucifer-looshin vierailuista Helsingissä voi kysyä minulta tai Beshiiralta yksityisviestitse tai sähköpostitse, jos tarvitset lisätietoja.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
Angolmois

Re: Esittäytymiset

Post by Angolmois »

Tervehdys kaikille foorumin ja veljeskunnan jäsenille!

Olen 38-vuotias etelä-savolainen mies. Esoterismia ja okkultismia on tullut tutkittua ja elettyä tietoisesti vuodesta 2003. Kiinnostuksen kohteitani ovat maailman uskonnot, mytologiat ja perinteet, teosofia, traditionaalinen metafysiikka, luciferismi jne. Pidän itseäni pakanallisena luciferistina, joka pyrkii elämässään yhdistelemään sekä vasemman käden tien että oikean käden tien näkemyksiä ja metodeja. En allekirjoita traditionaalisen kristinuskon teologisia näkemyksiä Luciferista ja Saatanasta, vaan ne ovat lähempänä teosofian ja AT:n näkemyksiä sekä perinteistä pakanuutta. Kutsun nykyisin "kolmeksi mestarikseni" Odhinnia, Väinämöistä ja Jeesusta (pääasiassa tässä järjestyksessä). "Odinistisessa hengessä" etsin kuitenkin viisautta kaikkialta mistä sitä löytyy, ja jokainen tosi Mestari saa minulta arvostuksensa. Olen saanut esoteerisissa tutkimuksissani ja näkemyksissäni vaikutteita mm. seuraavilta henkilöiltä ja tahoilta, näihin kuitenkaan rajoittumatta: Johannes Nefastos, Pekka Ervast, H. P. Blavatsky, Julius Evola, René Guénon, Alice Bailey, F. W. Nietzsche, traditionalistinen koulukunta, teosofia jne.

Viime aikoina olen kokenut lähestyneeni uudemman kerran AT:n periaatteita ja näkemyksiä, ja myös jäsenhakemuksen tekeminen on käynyt mielessä useamman kerran, mutta olen kuitenkin jättänyt sen vielä tekemättä & asettanut itselleni vuoden määräajan, jonka aikana tutkin asiaa niin teorian kuin käytännönkin kannalta. Koen tehneeni lähes huomaamattani tätä käsien yhdistämisen ja näennäisesti vastakkaisten esoterismin muotojen sovittamisen työtä kaikki nämä vuodet.

Olen siis AT:n yksi perustajajäsenistä ja aiemmin Nagahel/Lux nimillä tunnettu. Ajattelin ensin jättää tämän sanomatta, mutta päätettyäni tehdä tämän esittelyn koin kuitenkin parhaaksi mainita asiasta. Foorumia on tullut seurattua päivittäin kaikki nämä vuodet, ja uskoisin minulla olevan kehittävää annettavaa keskusteluihin. Toivoisin ettei menneisyyden painolasti olisi liian suuri siihen, että voisin tulla katsotuksi tasa-arvoiseksi keskustelijaksi tällä foorumilla.

Mielenkiintoisia keskusteluja odotellen!
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Tervetuloa foorumille, vanha ystävä!
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Smaragd »

Tervetuloa keskusteluun Boreas!
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
User avatar
Fatuus
Posts: 135
Joined: Thu May 27, 2010 1:52 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Fatuus »

Lämpimästi tervetuloa takaisin, Boreas!
Locked