Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
User avatar
Nataamahum
Posts: 22
Joined: Sat Jul 18, 2020 12:43 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Nataamahum »

Lämmin kiitos, sod Obnoxion!

Aiheesta olisi mukava kuulla enemmältikin, mutten tämän ketjun puitteissa pyydä sinua valaisemaan projekteistasi enempää. Lueskelin tuossa äsken "Kirjoittaminen"-ketjua, jonka keskusteluun ainakin itse ajattelin ottaa osaa sopivana ajankohtana. Jos haluat vaihtaa aiheeseen liittyviä ajatuksia vaikkapa yksityisviestinäkin, niin olen toki yhtenä korvana, jos moista kielikuvaa voi tällä alustalla toimiessa käyttää.
Kas, ei ainetta muovaa pakko, ei pakote. Myös Henkeä vain, on muotokin aineen. Muotokin aineen aina muutoksenalainen. Syntymä ja Kuolema, yksi ja sama, ilmennys kahtalainen.
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Nataamahum wrote: Mon Jul 20, 2020 4:38 pm Kaikkea Hyvää Jokaiselle!
Tervetuloa mukaan! 8-)
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
User avatar
Nataamahum
Posts: 22
Joined: Sat Jul 18, 2020 12:43 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Nataamahum »

RaktaZoci wrote: Tue Jul 21, 2020 12:13 pm
Tervetuloa mukaan! 8-)

Suuri kiitos, fra RaktaZoci!
Kas, ei ainetta muovaa pakko, ei pakote. Myös Henkeä vain, on muotokin aineen. Muotokin aineen aina muutoksenalainen. Syntymä ja Kuolema, yksi ja sama, ilmennys kahtalainen.
User avatar
Nataamahum
Posts: 22
Joined: Sat Jul 18, 2020 12:43 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Nataamahum »

Astraya wrote: Mon Jul 20, 2020 5:01 pm Tervetuloa Nataamahum!
Kuten myös kiitän, soror Astraya!

Ensimmäinen toivotus olikin mennyt ohitse silmien. Muutenkin vasta foorumin perustoiminnot avautumassa, tajusin vasta mikä optio on lainata viestiä, johon on vastaamassa. Noh, eiköhän se tästä. Päässyt aikoinaan hieman vieraantumaan internetin käytön suhteen. Tiedä sitten onko tämä asia niin "pahasta".. (;
Kas, ei ainetta muovaa pakko, ei pakote. Myös Henkeä vain, on muotokin aineen. Muotokin aineen aina muutoksenalainen. Syntymä ja Kuolema, yksi ja sama, ilmennys kahtalainen.
Metsänpeikko
Posts: 4
Joined: Thu Feb 18, 2021 12:44 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Metsänpeikko »

Olen vuonna 1982 syntynyt nainen, eronnut, kahden lähes aikuisen pojan äiti. Kaksoset. Toinen meistä on juureva ja äidillinen maalaisnainen, toinen jumalista päihtynyt hourailija. Teen taidetta työkseni, joskus opetankin. Asun Pohjois-Suomessa.

Kuulun Lucifer-looshiin, mutta en ole vielä ihan varma onko valkea painotus minulle oikea.

Salatieteisiin tutustuminen on tullut minulle enemmänkin välttämättömyydestä kuin valinnan seurauksena. Olen ollut herkkä ja astraalimaailmoissa kuljeskeleva olento pienestä asti, ja vielä syvemmälle sinne minut vetivät vaikeat kasvuolosuhteet, ulkopuolisuus ja taiteen tekeminen. Opettelen tällä hetkellä elämään syvyyksien lisäksi myös maanpinnalla. Teen Työtä.

Peikko edustaa minulle psyyken muinaisinta ja viattominta kerrosta, enkelten ja demonien multavarpaista oppositiota. Se oli täällä ennen niitä, muutti itsensä kiveksi ja heräsi taas henkiin. Sen tyhmyydellä, väärinkäsittämisellä ja ideoiden korruptoimisella ei ole mitään rajaa, ja jostain syystä juuri tässä on sen voima.

Ihmisyyden ja okkultismin tutkiminen yhteisöstä käsin näyttäytyy minulle kiehtovana (joskin valtavan jännittävänä) mahdollisuutena, ja erityisesti sisaruuden ideassa on jotain mitä en ole vielä kokenut.
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Esittäytymiset

Post by Smaragd »

Metsänpeikko wrote: Sat Feb 20, 2021 9:25 pm Olen vuonna 1982 syntynyt nainen, eronnut, kahden lähes aikuisen pojan äiti. Kaksoset. Toinen meistä on juureva ja äidillinen maalaisnainen, toinen jumalista päihtynyt hourailija. Teen taidetta työkseni, joskus opetankin. Asun Pohjois-Suomessa.

Kuulun Lucifer-looshiin, mutta en ole vielä ihan varma onko valkea painotus minulle oikea.
Tervetuloa foorumille ja seuraan! Olen itse pistänyt merkille että joidenkin looshien aspektipainotukset ovat tosiaan hyvin vahvoja ja vaikkei henkilökohtaisen painotuksen tarvikaan olla linjassa looshin painotuksen kanssa, niin kyllä siinä voi olla haasteita (varmaan hyviä sellaisia kaikessa kehittävyydessään) löytää itselle sopiva tulokulma kunkin aspektin alla yhdessä toimimiseen. Tästä lienee aika vähän puhuttu täällä ainakaan näin suoraa; vanhaa pyhää toiseuden kohtaamistahan se on.
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
Metsänpeikko
Posts: 4
Joined: Thu Feb 18, 2021 12:44 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Metsänpeikko »

Smaragd wrote: Sat Feb 20, 2021 10:07 pm
Metsänpeikko wrote: Sat Feb 20, 2021 9:25 pm Olen vuonna 1982 syntynyt nainen, eronnut, kahden lähes aikuisen pojan äiti. Kaksoset. Toinen meistä on juureva ja äidillinen maalaisnainen, toinen jumalista päihtynyt hourailija. Teen taidetta työkseni, joskus opetankin. Asun Pohjois-Suomessa.

Kuulun Lucifer-looshiin, mutta en ole vielä ihan varma onko valkea painotus minulle oikea.
Tervetuloa foorumille ja seuraan! Olen itse pistänyt merkille että joidenkin looshien aspektipainotukset ovat tosiaan hyvin vahvoja ja vaikkei henkilökohtaisen painotuksen tarvikaan olla linjassa looshin painotuksen kanssa, niin kyllä siinä voi olla haasteita (varmaan hyviä sellaisia kaikessa kehittävyydessään) löytää itselle sopiva tulokulma kunkin aspektin alla yhdessä toimimiseen. Tästä lienee aika vähän puhuttu täällä ainakaan näin suoraa; vanhaa pyhää toiseuden kohtaamistahan se on.
Kiitos, fra Smaragd! Suurin syy valita tämä looshi oli sen maantieteellinen sijainti. Pohjoisesta katsoen kaikki ovat kaukana, mutta Helsingissä käyn töiden kanssa eniten. Olen kulkenut tähän asti pääosin hyvin yksinäistä polkua, joten minulta puuttuu kokemuksellista tietoa ja ymmärrystä jo pelkästään ”kuoron huminaan” sovittautumisesta, vaikka valittu aspektikin olisi oikea. Haasteita siis riittää! ;)
User avatar
Soror O
Posts: 416
Joined: Wed Sep 19, 2018 6:15 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Soror O »

Metsänpeikko wrote: Sun Feb 21, 2021 10:16 am Kuulun Lucifer-looshiin, mutta en ole vielä ihan varma onko valkea painotus minulle oikea.
Smaragd wrote: Sat Feb 20, 2021 10:07 pm Tervetuloa foorumille ja seuraan! Olen itse pistänyt merkille että joidenkin looshien aspektipainotukset ovat tosiaan hyvin vahvoja ja vaikkei henkilökohtaisen painotuksen tarvikaan olla linjassa looshin painotuksen kanssa, niin kyllä siinä voi olla haasteita (varmaan hyviä sellaisia kaikessa kehittävyydessään) löytää itselle sopiva tulokulma kunkin aspektin alla yhdessä toimimiseen. Tästä lienee aika vähän puhuttu täällä ainakaan näin suoraa; vanhaa pyhää toiseuden kohtaamistahan se on.
Itse olen kanssa seuran jäsenyyttä jo pitkään pohtineena hieman hämmennyksissä sen suhteen, mikä aspekti ja looshi olisi sopivin itselleni (ja tietysti olen pohtinyt myös omia valmiuksiani toimia loosheissa ylipäätään.) On hyvä ettei jäsenyys tietyssä looshissa rajaa myös muiden looshien toimintaan osallistumista (lukuunottamatta suljettuja loosheja), mutta kyllä tämän ensimmäisen valinnan suhteen tuntuu olevan tuntemattoman edessä (mikä on luonnollista). Itse olen myös jäänyt odottamaan jotain intuitiota tai vastaavaa, joka osoittaisi suuntaa. En sitten tiedä, onko kysymys siitä, että asiaa tulisi kontemploida vielä syvemmin omassa sisäisyydessään.( Olen myös korottanut seuraan liittymisen kynnyksen hirvittävän korkeaksi itselleni. On jotenkin hirveän hankalaa kuulua, kai tämä on osin hyvin stereotyyppistä LHP-orientoituneen ihmisen kipuilua, heh.)

Tervetuloa foorumille Metsänpeikko, itsekin olen 80-luvulla syntynyt kahden lapsen äiti.
If you want to reborn, let yourself die.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Esittäytymiset

Post by Kenazis »

Ave wrote: Sun Feb 21, 2021 4:13 pm Itse olen kanssa seuran jäsenyyttä jo pitkään pohtineena hieman hämmennyksissä sen suhteen, mikä aspekti ja looshi olisi sopivin itselleni (ja tietysti olen pohtinyt myös omia valmiuksiani toimia loosheissa ylipäätään.) On hyvä ettei jäsenyys tietyssä looshissa rajaa myös muiden looshien toimintaan osallistumista (lukuunottamatta suljettuja loosheja), mutta kyllä tämän ensimmäisen valinnan suhteen tuntuu olevan tuntemattoman edessä (mikä on luonnollista). Itse olen myös jäänyt odottamaan jotain intuitiota tai vastaavaa, joka osoittaisi suuntaa. En sitten tiedä, onko kysymys siitä, että asiaa tulisi kontemploida vielä syvemmin omassa sisäisyydessään.( Olen myös korottanut seuraan liittymisen kynnyksen hirvittävän korkeaksi itselleni. On jotenkin hirveän hankalaa kuulua, kai tämä on osin hyvin stereotyyppistä LHP-orientoituneen ihmisen kipuilua, heh.)
Kuulostaa tutulta. Itselläkin oli aikoinaan hyvin pitkä prosessi pohtia liittymistä. Toisaalta tiesin, että tulen liittymään Azazelin Tähden veljeskuntaan jossain välissä, mutta meni noin vuosi tätä "hyväksyä" ja prosessoida. Ja iso syy oli juuri tämä LHP-orientoitunuus ja yksilökeskeisyys. Mutta oli sitten kyse mistä tahansa niin kannatan yleensä linjaa, että mieluummin mietitään liian kauan kuin liian vähän ennen toimintaa.
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
Soror O
Posts: 416
Joined: Wed Sep 19, 2018 6:15 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Soror O »

Kenazis wrote: Sun Feb 21, 2021 5:05 pm Kuulostaa tutulta. Itselläkin oli aikoinaan hyvin pitkä prosessi pohtia liittymistä. Toisaalta tiesin, että tulen liittymään Azazelin Tähden veljeskuntaan jossain välissä, mutta meni noin vuosi tätä "hyväksyä" ja prosessoida. Ja iso syy oli juuri tämä LHP-orientoitunuus ja yksilökeskeisyys. Mutta oli sitten kyse mistä tahansa niin kannatan yleensä linjaa, että mieluummin mietitään liian kauan kuin liian vähän ennen toimintaa.
Kiitos kun jaot tämän, "mukava" kuulla, että joku on kipuillut saman asian äärellä.
If you want to reborn, let yourself die.
Locked