Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
User avatar
Einheri
Posts: 111
Joined: Sun Jun 06, 2010 12:23 am
Location: Etelä-Savo

Re: Esittäytymiset

Post by Einheri »

Tervetuloa Asakku!
Hienoa nähdä lisää Pohjois-suomalaista mentaliteettia.
User avatar
V. Nokkonen
Posts: 21
Joined: Wed Aug 13, 2014 2:35 am
Location: Alaska

Re: Esittäytymiset

Post by V. Nokkonen »

Hei kaikki ja kiitos tasta foorumista. Olen lurkkinut taalla nyt muutaman paivan kun ystavani kehotuksesta tanne paadyin ja paatin etta voisin kerrankin rohkaistua rekisteroitymaan nettifoorumille (ei ole tapojeni mukaista).

Kerrottakoon heti aluksi etten ole AT:n toiminnassa mukana eika satanismin symboliikka varsinaisesti puhuttele minua. Olen oman tieni kulkija noita ja varsin yksin naiden asoiden kanssa talla hetkella, joten toivotan tervetulleeksi taman mahdollisuuden keskustella okkultismiin ym. liittyvista aiheista Teidan kanssanne.

Olen ollut talla tiella vaihtelevasti aina. Jo lapsesta lahtien olen suuntautunut okkultistisesti ja varhaisten yliopistovuosieni ateistivaiheen tuhoisuuden jalkeen olen vihdoinkin tehnyt tietoisen paatoksen valita maagisen version todellisuudesta ja todella tehda parhaani elaa suurta tyota.

Oma nakemykseni Tien eri suuntauksista on se, etta me kasittelemme samoja asoita mutta eri kasitteellisten viitekehysten kautta. Ne symbolit jotka itse kutakin viehattavat, ja joiden kautta me asioita kasitteellistamme, ovat vain se vertauskuvallinen sormi joka osoittaa kuuta. Siksi uskon voivani oppia Teilta paljon.

Olen nainen, asun Alaskassa ja olen valmistunut yliopistosta vaikkakin hylkasin kaiken akateemisen kunnianhimon jo vuosia sitten (vai hylkasiko se minut?). Ja siinapa kaikki oleellinen.
User avatar
Nefastos
Posts: 3029
Joined: Mon May 24, 2010 10:05 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Nefastos »

V. Nokkonen wrote:Kerrottakoon heti aluksi etten ole AT:n toiminnassa mukana eika satanismin symboliikka varsinaisesti puhuttele minua. Olen oman tieni kulkija noita ja varsin yksin naiden asoiden kanssa talla hetkella, joten toivotan tervetulleeksi taman mahdollisuuden keskustella okkultismiin ym. liittyvista aiheista Teidan kanssanne.


Tervetuloa mukaan, mukava kuulla että pimeä estetiikka ei riittänyt mielenkiinnon pois kääntämiseen. Aika moni Azazelin Tähden jäsenistäkin on sellaisia, että kiinnostus satanismiin voi olla marginaalista, & omalla henkisellä tiellä fokusoidaan aivan muita asioita.

V. Nokkonen wrote:asun Alaskassa


Kiitos selvennyksestä. Profiililaatikon tiedoista kun ei aina voi arvata, onko kyseessä käyttäjän fyysinen vai psykologinen sijainti. :)
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"
User avatar
Einheri
Posts: 111
Joined: Sun Jun 06, 2010 12:23 am
Location: Etelä-Savo

Re: Esittäytymiset

Post by Einheri »

Tervetuloa V. Nokkonen!

Hienoa kuulla, että joku muukin saattaa kärsiä, (lue. nauttia kaamoksesta ja pakkasesta.)
Jäämeren tuulet lienevät siellä suuremmassa asemassa, mutta estetiikalle altis sydämeni sykkii aina routaisen maan puolesta.
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa myös minun puolestani, vaikka luulen että tunnemme jo entuudestaan..
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Viljo

Re: Esittäytymiset

Post by Viljo »

..............
Last edited by Viljo on Fri Dec 19, 2014 2:14 pm, edited 1 time in total.
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Viljo wrote:Tervehdys kaikille näin kekrin aikaan.

Tällainen vähän friikki miespuolinen otus savonmaalta.
Ikää on kertynyt 26v ja tällähetkellä opiskelen duunariammattia.
Okkultismi kiinnostanut läpi elämän erilaisten sattumusten myötä, mutten ole aiheeseen vielä paremmin perehtynyt.
Mitään elämänkatsomuksellisia aatteita minulla ei varsinaisesti ole.
Kristinuskon koen olevan olevan vain perversio jeesuksen opeista.
Satanismikaan ei hirveästi houkuta.
Välillä erakko, välillä ylisosiaalinen jne... tällanen perushullu :D
Haen tältä foorumilta mielenkiintoista ajatustenvaihtoa.
Tervetuloa vain! Oli sitten ajankohta pyhäinmiesten päivä, kekri, samhain tai ties mikä, on kaikissa varmasti samantyyppinen perustavanlaatuinen ajatus siihen, että näihin aikoihin ns. maailmojen välinen väliseinä kutistuu ja mahdollistaa helpomman kommunikaation, joko hyvässä tai pahassa.

Mukava saada lisää duunarismiehiä porukkaan. :)
Toivottavasti näet foorumin mielekkäänä väylänä ajatusmallien esittämiseen ja vertailuun.

Reflektio on aina tervetullutta.
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Hoenir
Posts: 137
Joined: Thu Apr 24, 2014 5:13 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Hoenir »

Tervetuloa minunkin puolesta! Etköhän sovi hyvin mukaan, pikkusen hullut ovat aina kaikista mielenkiintoisimpia ihmisiä :D
"Futile as a ghost I stand guard over hidden gold, O lord of the meeting rivers"
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Esittäytymiset

Post by Kenazis »

Tervetuloa keskustelemaan kirjavaan joukkoomme Ambrosius.
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa joukkoon!

Vanhemmuus ja avioero ovat tuttuja seuralaisia, mutta joskus muutos on välttämätön
ja askel oikeaan suuntaan, vaikka vaikea onkin.

Toivotan antoisia keskusteluhetkiä..
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Locked