Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
User avatar
Insanus
Posts: 835
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:06 am
Location: Helsinki

Re: Esittäytymiset

Post by Insanus »

Hei.
18-vuotias Helsinkiläinen mies.
Tutustuin Azazelin tähteen ystävältä lainaamieni vihkosten polyharmonia ja discordamelior kautta, joita koin tarvitsevani.
Olin pitkään kirjoittamatta mitään tänne, kun oli liian kiire valua alaspäin.

Kiinnostus okkultismiin lähti joskus 14-vuotiaana kun ensi kertoja painin teodikean kanssa ja kirosin jumalan jne, nyttemmin vielä jonkin verran psykologisesta musertumisesta toipumassa, mutta henki heräilee.
Enemmän taidetyyppi kuin okkultisti, mutta siinä sanatonta mysteeriä pitäisi riittääkin.
Siitä tänne jokseenkin sopimaton taipumus kaoottiseen ajatusten esitystapaan.
Jumalan synnit ovat kourallinen hiekkaa ihmisen valtameressä
User avatar
Aquila
Posts: 355
Joined: Sat Jul 17, 2010 12:14 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Aquila »

Tervetuloa, Goreart! Eiköhän kaoottisempikin esitystapa ole ihan sopiva silloin kun taustalla oleva ajatus kuitenkin tulee esiin. Okkultismin ja taiteen välinen ero ei ainakaan minun silmissäni ole kovin merkittävä. Voi olla, että yhdistäviä tekijöitä niiden välillä on jopa enemmän kuin erottavia.
Hienoa myös, että olet uskaltautunut esittämään kiperiä kysymyksiä! Okkultismin, uskonnon, filosofian yms. parissa tuskin kovin moni asia on niin itsestäänselvyys, etteikö aina jotakin kysyttävää löytyisi. Täydelliset vastaukset saattavat tosin useinkin olla kiven alla ;)
User avatar
Albert
Posts: 24
Joined: Fri Feb 25, 2011 11:46 pm
Location: Turku

Re: Esittäytymiset

Post by Albert »

17-vuotias pojankloppi pääkaupunkiseudulta, kiinnostus okkultismiin ja salatieteisiin herännyt lähinnä historian, filosofian ja uskontojen (erityisesti pakanalaisuuden ja riimujen) tutkimisen kautta, joista ensimmäisinä mainittuja onkin tullut harrastettua aikalailla lapsesta asti. Toki black metal -painotteisella musiikkimaulla ollut myös näppinsä pelissä erityisesti satanismista/vasemman käden polusta kiinnostumisen osalta.

Koko okkultismiasiassa olen siis vielä varsin lapsen kengissä, mutta eiköhän tästä tie vie eteenpäin, time will tell. Koska koko oma ajatusmaailmani on käynyt läpi radikaalejakin muutosvaiheita viimeaikoina, saattaa viestieni sisältö olla jokseenkin sekava ja epäkoherentti, ja ainainen ongelmani on ollut ajatusten saaminen sanoiksi, joka ei tunnu koskaan täysin onnistuvan, mutta eiköhän sitäkin voisi alkaa pikkuhiljaa yritellä.

Elämän suurten kysymysten ohella tulee painittua myös mm. lukion ja thainyrkkeilyn parissa. Musiikkipuolellakin tulee väännettyä yhtä sun toista.

EDIT: Horoskoopiltani olen muuten siis Oinas, mikäli ihimisiä kiinnostaa.
Last edited by Albert on Sat Feb 26, 2011 4:47 pm, edited 1 time in total.
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Tervetuloa foorumille, Woodshadow!
Woodshadow wrote:Koska koko oma ajatusmaailmani on käynyt läpi radikaalejakin muutosvaiheita viimeaikoina, saattaa viestieni sisältö olla jokseenkin sekava ja epäkoherentti, ja ainainen ongelmani on ollut ajatusten saaminen sanoiksi, joka ei tunnu koskaan täysin onnistuvan, mutta eiköhän sitäkin voisi alkaa pikkuhiljaa yritellä.
Foorumillamme ei kysytä niinkään hiottua ulosantia, eikä edes yksimielisyyttä seuran opetusten kanssa, vaan enneminkin pyrkimystä vilpittömyyteen.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Somniora
Posts: 1
Joined: Wed Feb 23, 2011 3:09 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Somniora »

Tervehdys kaikille!

Olen parisuhteessa elävä mies, jolla fyysistä elon taaperrusta takana reilut kolme vuosikymmentä ja näistä viimeiset 6-7 vuotta henkisemmän katsomuksen äärellä. Yhteiskunnallinen status häilyvä, hakee uomiaan sisäisen etsinnän ja työn myllerryksessä. Horoskooppi rapu, ilmeisen osuvasti. Arjen aktiviteeteissa keskeisimmin mukana lukeminen, pohdiskelu/mietiskely, liikunta ja musisointi.

Azazelin Tähti tuli tutuksi heti verkkosivujen avauduttua, minkä kautta ja mistä lähtien olen pikku hiljaa luonut perusteellisempaa kosketusta okkultismiin ja satanismiin sekä muihin käsillä oleviin aiheisiin. Kirjoitushetkellä aspektina harmaa, jonka piirissä kiinnostuksen ja tutkiskelun kohteena kaikki mahdolliset aiheet ja suunnat.
Consilium
Posts: 1
Joined: Sat Mar 05, 2011 12:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Consilium »

Tervehdys! Olen 21-vuotias nuori mies. Alunperin kotoisin Jyväskylässä ja sieltä muuttanut Evolle omaan asuntoon opiskelemaan Metsätalousinsinööriksi HAMK:issa. Käynyt läpi kristillisen kasvatuksen, siitä irrouttautumisen ja kapinan. Tällä hetkellä menossa vahva henkisen kasvun vaihe, joka lähti liikkeelle noin kaksi vuotta sitten. Olen melko herkkä ihminen, joka pyrkii olemaan avoin. Pohdiskelen ja mietiskelen asioita, mutta turhaudun jatkuvasti kärsimättömyyteni vuoksi.

Kiinnostukseni satanismiin ja okkultismiin heräsi pian sen jälkeen kun luovuin kristinuskosta. Tähän asiaan, kuten moneen muuhunkin on varmasti vaikuttanut intohimoinen suhteeni Metallimusiikkiin. Musiikin kuuntelu on laajentunut myös muille aloille, mutta oma musiikkiharrastus, soittaminen, laulaminen, säveltäminen ja sanoittaminen, keskittyy raskaamman metallin aloille.

Luonto on itselleni äärimmäisen tärkeä asia, josta myös oma ammatinvalinta juontaa syvimmät juurensa. Näiden kiinnostusten ja aktiviteettien ohella pyrin myös liikkumaan mahdollisimman usein. Tietokoneen seurassa viihdyn erittäin hyvin ja sen äärellä tunnit vierähtävät turhankin nopeasti.

Olen hyvin sosiaalinen ihminen ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Samaan aikaan olen myös ujo ja epävarma persoona. Rekisteröidyin tänne ensisijaisesti lukemaan, mutta pyrin myös osallistumaan keskusteluun jos koen sen tarpeelliseksi. Kirjoitustaitoni ovat uskoakseni riittävät, omia päänsisäisiä ajatuksia on kuitenkin hankala jalostaa sanalliseen muotoon.
Aelyn
Posts: 18
Joined: Tue Apr 05, 2011 2:49 pm
Contact:

Re: Esittäytymiset

Post by Aelyn »

Hei,

Olen kaksikymppinen nainen ja toimin tällä hetkellä opiskelijana. Horoskooppimerkkinä rapu.
Aspekti valkoinen. Olen ollut kovasti kiinnostunut filosofisista pohdinnoista, sekä okkultismista ja itsenäisesti opiskellut aihetta jo pidemmän aikaa. Lähellä sydäntä on myös tiede, kirjoittaminen, maalaaminen ja huilun soittaminen.

Voimakasta kutsua vasemmankäden tien suuntaan tunsin jo varhaisessa nuoruudessa, mutta olen silti tähän asti polkuani yksin kulkenut ja minulla ei juurikaan ole ollut minkäänlaisia kontakteja muihin samoin tunteviin ihmisiin. Joten nyt ajattelen olevan korkea aika päästä jakamaan omia näkemyksiä teidän kanssa.

Lisäämpä tähän loppuun blogini, joka sisältää oivalluksia Itsen löytämisen tieltä. http://ykseyteen.blogspot.com/
Last edited by Aelyn on Fri Aug 12, 2011 2:11 pm, edited 3 times in total.
obnoxion
Posts: 1806
Joined: Tue May 25, 2010 7:59 pm

Re: Esittäytymiset

Post by obnoxion »

Destruct wrote: Joten nyt ajattelen olevan korkea aika päästä jakamaan omia näkemyksiä teidän kanssa.
Sinä ja näkemyksesi olette erittäin tervetulleita!

Omasta puolestani on myös sanottava kuinka hienoa oli saada uusi, kiinnostava blogisti foorumillemme.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
vorago
Posts: 3
Joined: Sun May 01, 2011 5:31 pm

Re: Esittäytymiset

Post by vorago »

Ugh

Kolmisenkymmentä vuotta on tullut tätä hulluutta katseltua. Päivääkään ei mene, etteikö kaikkea tätä kyseenalaistaisi, miettisi, pohtisi, pyrkisi sulkemaan pois ja kuitenkin ottamaan avosylin vastaan, valmistautuen siihen, että jonain päivänä ikuisuus on kohdattava silmästä silmään. En koe olevani erityisen valaistunut henkilö, mutta tietoisuus jostain on kuitenkin vallannut tajuntaa sen verran, että paluu samaa reittiä takaisin ei vaan yksinkertaisesti ole enää mahdollinen. Se on samanaikaisesti kirous ja siunaus.

Karkeasti 15 vuotta sitten ajauduin sattumuksiin, joiden kautta tutustuin mm. rituaalimagiaan. Tämän jälkeen tie on ollut kaikkea muuta kuin selvä, mutta käsittääkseni sillä samalla umpeen kasvaneella ja paikoitellen niin helppo- kuin vaikeakulkuisella polulla olen edelleen. Se tuntuisi kiertävän jonkinlaista kummaa ympyrää, ja vaikka ehkä olenkin kulkenut lähtöpisteen kautta useasti, ei se ole silti sama piste kuin edellisellä kerralla.

Aluksi sitä reunustivat kaiken tuhoavat roviot, joiden liekit saivat voimansa jonkinmoisesta maanisesta energiaryöpystä. Myöhemmin polkua ympäröi vain autiomaan yksinäinen tyhjyys avaruuden näkymätön silmä tunteettomasti kaikkialta tuijottaen.

Lähempänä nykyhetkeä on alkanut näkyä rovioiden jälkeensä jättämistä tuhkakasoista noita vanhoja muotoja, jotka saivat jok'ikinen kyselemättä osansa kosmisen krematorion tulesta, ja ne esittäytyvät nyt huomattavasti oleellisempina, mielenkiintoisempina, uudelleen syntyneinä.

Nähtäväksi jää milloin rovioliekit purkautuvat taas kerran!

-----

Eli,

Terve vaan kaikille. Olen Pohjois-Suomalainen mies, isä, duunari, okkultisti, jonka ambitiot liikkuvat lähinnä luomisvoiman kanavoimisessa taiteeseen (musiikki, maalaus / piirrustus), sekä taistelulajeihin.

Sain joskus vuosia takaperin Azazelin Tähti -lentolehtisen, jonka lähettäjä oli käsittääkseni seuran jäsen. En tiedä oliko tämä mainos, vai vihjaus (olimme tähän aikaan molemmat jäseniä eräällä toisella foorumilla). Kuitenkaan sellainen ei-liittyjä -tyyppiä oleva erakkohan ei lähde tällaisiin hommiin mukaan, joten flyerit niille varattuun soppeen ja kurssi kohti muita juttuja.

Ja kuitenkin, huomaamattanikin kaivan esim. Fosforoksen hyllystä aika ajoin tai käyn tarkastamassa onko AT:n sivustolla uusia tekstejä. "Vapautusta" asiasta ei anna sekään, että ajoittain huomaa pohtineensa samanlaisia asioita, jotka ilmaistaan vaikkapa Hunnuttoman Isiksen sivuilla - joku muukin on ollut samoilla vesillä jo huomattavasti ennen omaa aikaani. Viimeistään nyt tämän foorumin ilmaantuminen oli kuin epäsuora käsky tehdä "jotain". Päätin siis liittyä foorumille!

En ole AT:n jäsen. Voin kuitenkin mainita, että koen vilpitöntä sympatiaa suurta osaa AT:n tavoitteita ja/tai näkemyksiä kohtaan, ja jos jonain päivänä todellisuus on se, että kuulun johonkin tämän sortin järjestäytyneeseen ryhmään, se voisi olla juurikin Azazelin Tähti.

Ensimmäinen askel on nyt kuitenkin otettu. Jotain siitä on seurattava.

.v.
Lux

Re: Esittäytymiset

Post by Lux »

Tervetuloa, vorago. Meillä vaikuttaisi olevan paljon yhteistä, aina ikää ja elämäntilannetta myöten. Hienoa kuulla myös se, ettet ole päätynyt AT:n pariin "käännytystyön" seurauksena vaan vilpittömästä mielenkiinnosta ja kyseenalaistamisen kautta.
Locked