Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Heith
Sodalis

Re: Esittäytymiset

Postby Heith » Thu Apr 04, 2019 3:57 pm

katla wrote:
Thu Apr 04, 2019 2:24 pm
olen toki valmis sitä vaihtamaan mikäli koette että se aiheuttaa liiaksi hämmennystä tai sekaannusta.
Ei tällaiselle ole mitään tarvetta. Tuskin kukaan muu kuin obnoxion edes muistaa että käytin hetkellisesti samaa nimeä joskus viitisen vuotta sitten. Ja jos joku erehtyy luulemaan sinua minuksi tai toisinpäin, ehkei maailma siihen kaadu 8-)
Otava
Frater

Postby Otava » Thu Apr 11, 2019 9:17 pm

Moi, olen Otava. Tykkään lämmitellä takkaa ja olla rauhassa. Olen tässä hiljalleen toivottavasti ja ehkä palailemassa reissusta joka kesti muutaman vuoden. Sinä aikana ei paljoa napostellut mikään. Halusin aika aktiivisesti kuolla, mutta se johtui vaan siitä kun olen kokeilunhaluinen.

Nyt menee jo vähän paremmin, mutta tuskin kauaa rhäähärhhääräähhää.

Mutta, on kyllä mainittava että muistakaa arvostaa terveyttänne. Sen menettäminen on vähän ikävää ja käy raskaaksi pidemmän päälle. Ku ei jaksa niin ei jaksa, ei jaksa ei mittään. Se on huono homma.

Toivottavasti monella ihmisellä on asiat haluamallaan tavalla, tai menossa sinne, tai tiedätte miten asiat saa menemään siihen suuntaan. On / voi olla myös ihan hyvä ymmärtää antaa olla ja todeta että kaikki on aika mallillaan jo nyt.
Heith
Sodalis

Postby Heith » Fri Apr 12, 2019 3:04 pm

Tervetuloa takaisin, Otava : )
Demokritos
Frater

Postby Demokritos » Thu Nov 28, 2019 4:04 am

Hei vaan kaikille.
Olen 28-vuotias hyvin oudon tien kulkija. Silmän aspekti ja hermes looshin jäsen. Rekisteröidyin tänne n. Vuosi sitten ja ajattelin, että nyt olisi aika kirjoittaa tännekin vihdoin jotain. Kiinnostukseni okkultismiin heräsi joskus ylä-asteella ja sillä tiellä olen edelleen. Olen asunut ympäri Suomea missä milloinkin, enkä koe olevani oikein mistään kotoisin. Alkemian ja sitä sivuavien aiheiden kautta päädyin jotenkin tänne.

Ja jos jotenkin pitäisi itseäni kuvailla, niin sanoisin olevani sosiaalinen erakko.

Ps. Ois kiva osallistua tapaamisiin tulevaisuudessa ja tutustua tähän touhuun tarkemmin.
Aurum nostrum non est aurum vulgi
obnoxion
Sodalis

Postby obnoxion » Thu Nov 28, 2019 9:06 am

Tervetuloa, Demokritos!
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Astraya
Soror

Postby Astraya » Thu Nov 28, 2019 10:07 am

Tervetuloa jäseneksi ja tapaamisiin Demokritos.
Nefastos
Frater

Postby Nefastos » Thu Nov 28, 2019 11:34 am

Tervetuloa Demokritos!
Demokritos wrote:
Thu Nov 28, 2019 4:04 am
Ois kiva osallistua tapaamisiin tulevaisuudessa ja tutustua tähän touhuun tarkemmin.

Lucifer-looshin vierailuista Helsingissä voi kysyä minulta tai Beshiiralta yksityisviestitse tai sähköpostitse, jos tarvitset lisätietoja.
Faust: "Lo contempla. / Ei muove in tortuosa spire / e s'avvicina lento alla nostra volta. / Oh! se non erro, / orme di foco imprime al suol!"