Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Heith
Soror

Re: Esittäytymiset

ViestiKirjoittaja Heith » To Huhti 04, 2019 3:57 pm

katla kirjoitti:
To Huhti 04, 2019 2:24 pm
olen toki valmis sitä vaihtamaan mikäli koette että se aiheuttaa liiaksi hämmennystä tai sekaannusta.
Ei tällaiselle ole mitään tarvetta. Tuskin kukaan muu kuin obnoxion edes muistaa että käytin hetkellisesti samaa nimeä joskus viitisen vuotta sitten. Ja jos joku erehtyy luulemaan sinua minuksi tai toisinpäin, ehkei maailma siihen kaadu 8-)
Otava
Frater

ViestiKirjoittaja Otava » To Huhti 11, 2019 9:17 pm

Moi, olen Otava. Tykkään lämmitellä takkaa ja olla rauhassa. Olen tässä hiljalleen toivottavasti ja ehkä palailemassa reissusta joka kesti muutaman vuoden. Sinä aikana ei paljoa napostellut mikään. Halusin aika aktiivisesti kuolla, mutta se johtui vaan siitä kun olen kokeilunhaluinen.

Nyt menee jo vähän paremmin, mutta tuskin kauaa rhäähärhhääräähhää.

Mutta, on kyllä mainittava että muistakaa arvostaa terveyttänne. Sen menettäminen on vähän ikävää ja käy raskaaksi pidemmän päälle. Ku ei jaksa niin ei jaksa, ei jaksa ei mittään. Se on huono homma.

Toivottavasti monella ihmisellä on asiat haluamallaan tavalla, tai menossa sinne, tai tiedätte miten asiat saa menemään siihen suuntaan. On / voi olla myös ihan hyvä ymmärtää antaa olla ja todeta että kaikki on aika mallillaan jo nyt.
Heith
Soror

ViestiKirjoittaja Heith » Pe Huhti 12, 2019 3:04 pm

Tervetuloa takaisin, Otava : )