Esittäytymiset

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.
Locked
Helios
Posts: 4
Joined: Wed Jul 05, 2017 4:03 am

Re: Esittäytymiset

Post by Helios »

obnoxion wrote:Jos seuraan kuulumattomat voivat kokea foorumin tällä tavalla, olemme saavuttaneet yhden suurista tavoitteistamme. Tervetuloa!
Kiitokset!
https://youtu.be/NWnVpUpehRI?t=16m32s
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Tervetuloa foorumille, Helios!
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Jihad

Re: Esittäytymiset

Post by Jihad »

Terve!

Olen Oinaan merkin alla vuonna -90 syntynyt mieshenkilö. Uskoakseni sydämeni on aina ollut kallellaan kohti henkisiä asioita mutta tähän taipumukseeni ei lutterilainen henkinen ilmapiiri kyennyt vastaamaan muutoin kuin synnyttämällä voimakkaan vastareaktion ja mielenmaisemaani ammottavan reiän, jota yritin vuosikaudet täyttää parhaan kykyni mukaan kaikenlaisella älyttömällä, pääasiassa huumeilla, kunnes erinäisten tragedioiden kautta päädyin lopulta rukoilemaan Saatanaa, joka hämmästyksekseni myös vastasi. En kuitenkaan siitä vielä varsinaisesti viisastunut vaan hyppäsin sinne reikään lopulta myös itse mutta tulin onneksi naaratuksi takaisin tälle puolen ennen sen lopullista kuroutumista umpeen, ehkä jopa aavistuksen viisaampana.
En ole töissä tai käynyt kouluja ja eniten inspiroi Tarot ja liikkuva elämäntapa vaimon ja koiran kanssa vaikka sitä koiraa ei juuri nyt ole ja vaimolle ei juuri tällä nimenomaisella hetkellä opintojen takia kiertolaisuus sovi. Olen myös vähintään kohtalainen kuvataiteilija.
Azazelin TÄhdestä olen ollut tietoinen jo melko kauan, mutta pitkään seuran lähestymistapa oli hävitystä kaipaavalle mielelleni liian humaani, jotta olisin edes harkinnut jäsenyyttä. Nyttemmin tuon "reiässä käymisen" ja itseni silmiin katsomisen jälkeen päätös hakea jäseneksi oli varsin helppo; vaikka tieni vielä hakee muotoaan niin näen AT:den tarjoavan puitteet sille, että oli se muoto mikä hyvänsä niin suunta on ylös.
Kenazis
Posts: 811
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:57 pm
Location: Satakunta - Limbo

Re: Esittäytymiset

Post by Kenazis »

Tervetuloa veljeskuntaan ja foorumille Ahab!
"We live for the woods and the moon and the night"
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Heith »

Lämpimästi tervetuloa Ahab!
User avatar
RaktaZoci
Posts: 307
Joined: Tue Feb 05, 2013 10:32 pm
Location: Salo

Re: Esittäytymiset

Post by RaktaZoci »

Ollos tervehditty, parahin Ahab!
die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
-Hegel
Ignater
Posts: 4
Joined: Wed Oct 11, 2017 2:53 pm
Location: Turku

Re: Esittäytymiset

Post by Ignater »

Ehdinkin jo itseni enkkupuolella esitellä, mutta tehdään se myös täällä suomeksi.

Siispä, tervehdys kaikille!

Olen Ignater, turkulainen veljeskuntaan vastikään liittynyt okkultisti. Henkinen kehitys sekä parempi ymmärrys elämästä ja itsestäni ovat olleet pyrkimykseni jo pitkään. Okkultismiin tutustuin ensimmäistä kertaa lähes viisitoista vuotta sitten, mistä lähtien se on ollut osa elämääni tavalla tai toisella. Polkuni on vienyt minut moniin paikkoihin ja viime vuoden aikana vihdoin oivalsin olleeni aina vasuri (myös kätisyydeltä, heh), vaikka kuvittelin oikean käden tietä kulkeneeni. Oma katsantoni on aina ollut tosi individualistinen ja omaan pyrkimykseeni keskittyvä, koska näkemykseni mukaan ainoa tosi muutos, jota voin saada aikaan, on itsessäni tapahtuva. Vain sitä kautta pystyn todella vaikuttamaan maailmaan ulkopuolellani ja kasvamalla ihmisenä pystyn enemmän antamaan muille. Nyt etsin tasapainoa ja kiinnostuneena seurailen, miten kahden polun yhdistäminen tulee näkymään ja toimimaan omassa elämässäni.

Itseäni voin kuvailla avarakatseiseksi, monipuoliseksi ja rennon positiivisen näkökannan omaavaksi. Elämäni nautintoihin kuuluvat okkultismi, estetiikka, kiihkeät keskustelut elämästä ja sen mysteereistä, korkealaatuinen kahvi (vähempi ei kelpaa!), luonto, syysillat, kynttilät, musiikki, oppiminen ja uuden kokeminen, syvien ja merkityksellisten yhteyksien muodostaminen. Elämässä hienoa ovat pienet hetket, suuret saavutukset, räjähtävä inspiraatio, kieroutunut mieli ja pilke silmäkulmassa. Lähestymistapani asioihin on suureksi osaksi analyyttisen älyllinen, mutta tätä pyrin aktiivisesti tasapainottamaan. Viime aikoina olen suureksi ilokseni huomannut taiteellisempien ja intuitiivisempien aspektien aktivoitumisen itsessäni.

Tässä ensiaskeleita seurassa ottaessani mielenkiinnolla seurailen, mitä kaikkea tämä muutos tuo tullessaan. Päätös liittyä on antanut kipinää monille muille elämässäni tapahtuville muutoksille ja tuntuu, että tällä hetkellä tapahtuu paljon kaikkea. Olen jo vieraillut Nebukadnezzar-looshissa ja suunnitelmissa on tutustua myös muiden looshien toimintaan. Odotan innolla foorumikeskusteluihin osallistumista ja mahdollisuutta tutustua veljeskunnan jäseniin henkilökohtaisesti!
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Esittäytymiset

Post by Benemal »

Tervetuloa Ignater! Ehkä tapaamme, kun käyn Turussa lähiaikoina.
User avatar
Heith
Posts: 699
Joined: Fri May 31, 2013 12:54 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Heith »

Tervetuloa foorumille & veljeskuntaan!
User avatar
Fatuus
Posts: 135
Joined: Thu May 27, 2010 1:52 pm

Re: Esittäytymiset

Post by Fatuus »

Tervetuloa seuraan, Ahab & Ignater!
Locked